petak, 17. veljače 2012.

Torbice i... :-)))

Sjećate se torbice s ovog posta? Ako je odgovor potvrdan onda znate da sam tada obećala da ću na idućoj takvoj torbici sama isheklati čipku! I jesam, a isheklala sam i vrpcu pomoću koje se torbica može skupiti i raširiti, a ovaj puta sam pojačala dno na način da sam sam s unutarnje strane prišila crveni materijal (mislim da se zove pliš :))) znate već da ne znam puno o vrstama tkanina) i jako sam zadovoljna njenim izgledom! Ukoliko želite znati kako se šiva ovakva torbica, mogu napraviti tutorijal, ali to je jako jednostavno, to čak znam i ja, iako još nisam naučila šivati patent-zatvarač, ali sutra imam u planu :))))
Evo kako izgleda!
 Kao što vidite, opet sam promijenila izgled bloga, maknula sam ptičice koje su bile u pozadini bloga, jer su mi neke blogerice rekle da se blog dugo otvara, pa s obzirom da ih ne želim uskratiti u praćenju mog bloga, odlučila sam da bude jednostavno bijeli i nadam se da se sad otvara bez problema!
Nadalje, neugodno sam se iznenadila kad sam tražila nešto u svojim starim postovima iz 2010.g. da umjesto slika imam ovaj znak! O tome je pisala jedna od naših blogerica (više ne znam koja), ali ja nisam ništa brisala iz svog picasa albuma i ovo me stvarno razljutilo i pitam se gdje su nestale slike!? Da li ste imale sličnih iskustava i kako ste ih riješile?
A sada idemo na nešto na što ćete širom otvoriti oči i usta, kao što sam i ja, kad sam kod kuće našla ovaj paket!
Unutrašnjost paketa je bila dobro popunjena (valjda zato da se ništa ne može pomaknuti prilikom transporta)! Toliko prekrasnih i korisnih stvarčica izlazilo je iz ove kutije da sam poželjela da ima još, iako ih je bilo i više od previše :))) Uopće vam ne moram reći od koga sam dobila ove divne stvari, jer sigurna sam, da ćete odmah prepoznati o kome se radi, a sve ono što mi je zaista bilo najljepše i "must have" sada je samo mojeeeee!!! Njen rad je toliko precizan i pedantan da vam mogu samo potvrditi ono što i same znate, ONA je jedna, jedina i neponovljiva! Hvala ti draga prijateljice na osmjehu koji si mi podarila, na suzi u oku i na....kutiji i špagi :))))) A vi, drage moje, slobodno uzdišite!
I tu nije kraj, jer na blogu "goodghost-art" dobila sam nagradu "One Lovely Blog Award" :)))
Još jedan razlog za osmijeh na mom licu i toplinu u srcu, jer netko je zamijetio da sam tu i da vrijedno radim!
Hvala ti!
S obzirom da sam već odigrala ovu igru, mislim da nema smisla ponavljati se, a bit će mi osobito zadovoljstvo da preuzmete ovu blog nagradu, jer svaka od vas to i zaslužuje!
Puse svima koji me čitaju!
Objavi komentar