nedjelja, 12. prosinca 2010.

Božićni ukrasi!

U prošlom postu sam vam pokazala i objasnila kako sam radila kuglice od suhih plodova jeseni uz pomoć malo mašte, a sada vam donosim još malo ideja na istu temu!
Ovo je jedna cvjetna kuglica od stiropora!

Kuglica do stiropora koju sam ukrasila tehnikom decoupage i stavila je u kuglicu od bakrene žice (uživo izgleda puno bolje)!

Kuglica od češera, suhog cvijeća, posipano makom!

Kuglica od špage (malo deblje i čupave), napravila sam je gusto i posprejala bakrenim sprejem!

Kuglica od tanke špage!

Kuglica od čupave špage!

 Kuglice od špage koje sam dodatno ukrasila šljokastim ljepilom u boji!


Zvijezdice od drvenih štapića i kapica žireva!



Borić od češera na drvenoj podlozi!
Uh što volim paučinu!!! 
(ostavit ću paučinu i u kući neka visi...hehe)


Nadam se da vam se svidio neki od mojih kreativnih radova :)))
Lijep vam pozdrav i do čitanja...
Objavi komentar