četvrtak, 26. kolovoza 2010.

Čipka&špaga

Kombinacija špage, čipke, školjki, kudelje...
Prvobitna ideja mi je bila oslikati bar jednu staklenku čipkom...našla sam odgovarajući okrugli uzorak nekakvog "bivšeg" plastificiranog podloška za čaše i pomoću akrilnog kita za drvo smjestila uzorak čipke s jedne i druge strane staklenke i na poklopac, ali to me nije zadovoljilo, ideje su mi se nizale jedna za drugom, pa sam između čipki stavila krakle lak i obojala ga bijelom bjoom, pa sam donji i gornji dio pomoću bijelog ljepila ukrasila špagom..onda sam dodala malo nekakvih cvjetića od špage...zatim sam između uzorka čipke stavila malo kudelje i dodala školjkice...eh to mi je već bilo "ono nešto" i totalno sam se zanijela u ovu tehniku pa sam nastavila dalje...evo fotkice, pa vidite sami!!!



...ovako je počelo...


...a ovako je završilo...




Za sve koji vole raditi sa čipkom moja preporuka da pogledate što je napravila Tea sa starim prozorskim okvirom-  Prozor-okvir za slike 
ili pak što sve radi Eda sa čipkom, kako je preuredila staru stolicu i dr. - Spalatinart-čipka
ili kako je Mare preuredila rokovnike koji izgledaju fantastično - Mare-čipkasti rokovnik
Uglavnom, ima još puno prekrasnih kreativnih žena-umjetnica koje nesebično dijele savjete i daju nam inspiraciju i nove ideje za vlastitu kreativnost...hvala im!
Pozdrav od vaše Sanje :*

Broj komentara: 12:

Pipi kaže...

Sanja odlicno. Ko zna kakve ideje sve mogu jos da se stvore. Divno zaista, moji komplimenti. Pusa i za tebe i za Michaelu i hvala ti na velikom trudu da preneses sve. Bas si posebna, kao jos jedan veci deo ovde zena. Hvala vam od srca.

Sanja kaže...

Hvala Pipi...puse i tebi...
Mi žene jesmo posebna bića u svakom pogledu, naš mozak uvijek radi 100/h,sve stignemo i uvijek radimo nekoliko poslova istovremeno...zar nije tako? Ono što nas nije slomilo, ojača nas još više!

eda kaže...

uf, šta ću sada napisat kad si me tako javno pohvalila.. meni odmah zasjaje oči čim vidim makeover koji ima veze sa čipkom... a ti si posebna u tome što od bezvrijednih stvari kao što je staklenka napraviš vlastito malo remek djelo koje sigurno plijeni svačiji pogled...zato hvala tebi na tim svakodnevnim idejama, sigurna sam da inspiriraš veliki broj blogerskih dušica...

Goge kaže...

Odlična teglica. Jako lijepo si ukomponirala sve detalje. Bravo!

mihaela kaže...

staklenka je jednostavno prekrasna, super si uklopila malo špage, školjkice, motiv čipke; jako mi se sviđa :)

Sanja kaže...

Hvala vam puno :)))

Biljana kaže...

Obozavam cipku, u svim oblicima.Ova tvoja kreacija na staklenki, jednostavno izgleda fantasticno, svaka cast:)))

Mare kaže...

draga sanja hvala što si nas linkala,drago mi je da to postaje običaj u našoj malo blogerskoj zajednici......
a staklenka i rokovnik bi bili idealan par tako čipkasti:))....
meni je super izgledala i dok je bila samo bijela ali na kraju si ju baš zbigecala tip-top......ničeg ni previše ni premalo..:)))
sad idem oprati dvije staklenke od pekmeza:)))....haha:))
pusa:)).....

Anonimno kaže...

prekrasno!!!
Pusa.

cadouri-handmade kaže...

Hvala.Ja sam se divio svoje umjetnosti te .Ja sam tek poceo raditi s tehnikom decoupage.Elena

Sanja kaže...

Biljana, Mare, Zondra, Elena...hvala vam što ste bile tu i ostavile svoj trag svojim lijepim komentarima...pusa

Maite - vitoma kaže...

Me gusta mucho como te ha quedado.