srijeda, 15. lipnja 2011.

Mini poklon vrećice!

Lijep pozdrav svima vama koji me redovito čitate, a posebno onima koji redovito komentirate i podržavate me u svakoj mojoj ideji, kao i radu!Nije da ne radim ništa, naprotiv, radim punom parom sve i svašta, ali nekako ne stignem napisati post, pa sam se odlučila za jedan jednostavan u kojem ću vam pokazati nekoliko poklon-vrećica, koje sam radila od reciklirajućeg papira, tapeta i sl., te od krep-papira! Ovakve vrećice sam već radila pa ako vas zanima više o toj temi možete provjeriti post "Još malo recikliranja"!
Evo što sam napravila!
 Mah mah

Broj komentara: 14:

eda kaže...

Ajme, kako je ovo slatko!! Predivne su sve odreda, ali ona prva, svijetlo plava mi je naj naj...
Ej, sigurna sam da onima koji dobiju poklončiće u ovako lijepim vrećicama nije ni važno što je unutra...
Evo i ja i moja kćerka uzdišemo, haha, zbilja su prekrasne...

Anonimno kaže...

Aaa kako su ti prekrasne i preslatke,stvarno si ih lijepo napravila, barvo draga Sanja!

Pusa i lijep pozdrav:)

Anonimno kaže...

Lele kolku se slatki, stvarno imash veshte ruke...pozz*

Unknown kaže...

i lepo i korisno i ekološki. šta se više može poželeti!

Nena3110 kaže...

Mnogo mi se dopadaju Sanja!
Pogodne za poklone, eto i meni ideje, ali da napravim na vreme, obično poklon pakujem u zadnji čas.
Kiss za tebe!

Prirodna kaže...

prve dvije su mi favoriti, ali samo zato jer su mi te dvije boje najslađe :) :) sve vrećice su prekrasne

Tina kaže...

predivne su! meni su 1,2,i4 naj naj

Jelena MS kaže...

Bas su lepe,meni 1,2 i poslednja:))

Unknown kaže...

Ooooooo ti carice reciklaze.Predivno i prelepo.Fantasticne reciklazne ideje se kriju u toj tvojoj glavi.

Tatjana kaže...

A kako su slatke!Baš ti lijepo idu,a sada već i zajedno recikiramo.Jupi!

Anonimno kaže...

Preslatke su...znaš da sam ja pobornik recikliranja!!! Puuusa!!!

Jolanda kaže...

Preslatke su:))))) Posebno druga i zadnja!!!!!!!!!!!!!!!!
Uvijek sam ZA recikliranje :)

Mare kaže...

hi darling)))...kraljice reciklaže:)).....
kako eda kaže u ovim vrećicama nije ni bitno šta poklanjaš:))....
i da završim u stilu s zaglavljem - I'll be back......100%...

Unknown kaže...

Pravi kreativci uvijek nešto rade. Mozak ima tako funkcionira.
Predivni radovi i ideje.
Pozdrav!