utorak, 10. kolovoza 2010.

Vezenje

I vezenje je kreativno!
Kad vezem prvo si odrežem platno u veličini koju želim, zatim porubim na šivaću mašinu, izabrem šemu koju položim na platno i pomoću indiga prekopiram.
Zatim slijedi zabavni dio koji najviše volim, a to je popunjavanje unutar šeme ili samo po rubovima. Igla i konac u ruke (konac runolist), naprstak na prst i možemo početi. Najteže mi pada provođenje konca kroz ušicu igle...hehe...iz nekoliko pokušaja konac je uveden.
Evo fotkica nekoliko mojih ručno vezenih radova koji su nastajali većinom u duge zimske noći proteklih godina. Žao mi je samo što se ručni radovi ne mogu vidjeti u cijeloj svojoj dužini i širini, al eto...
 Ručnik na domaće tkanom lanenom platnu!
 Stolnjak koji na svakom čošku ima isti motiv i sa svake strane drugi motiv, a rađen je na starinskom platnu na način da se nije popunjavao unutar precrtane šablone nego po iscrtanoj šabloni.
Lijepi motiv cvjetnog vjenčića koji mi je bio gušt raditi! Čipka je kupovna!
 Mali tabletići srčeka rađeni su bodom križića.
 Malo lovačkih motiva na ostatku platna, bod križića, a obrub je napravljen na šivaćoj mašini i trebao je biti smeđi konac, al ga nisam imala i tako je eto plavi, ali nema veze...
 Bod križića na malim tabletićima.
Domaće platno, točnije ostaci platna koji su mi poslužili za ove tabletiće raznih oblika dugi, mali okrugli, veći okrugli i nekakav polučetvrtasti...ovo nije vezenje nego sam opheklala prvo debljim plavim koncem dva reda i jedan red tanjeg (15) bijelog konca i nastali su zgodni tabletići.
Ovaj puta od mene toliko, nadam se da sam vam dočarala dio ljepote ručnih radova.
Za sve blogerice i komentatorice, kao i one koji pogledaju ovaj post veliki zagrljaj od Sanje :)

Broj komentara: 15:

Tina kaže...

naravno da je vezenje kreativno! davno,dok sam još bila djevojčica dobila sam komad platna sa precrtanim motivom cvjeća u vazi. i počela sam ga radit,onako povremeno,ali ga više nikako nemogu naći,sve me strah da sam ga izgubila u selidbi prije 15 godina.

gledajući slike radova,sjetila sam se da imam što pokazati,imam nekoliko ručnih radova dok sam još išla u školu za odj.tehničara prije nego sam prešla u fotografe.

Sanja kaže...

Draga Tina, ma pokaži što imaš, jer ručne radove je uvijek lijepo vidjeti...i šteta da ne možeš naći svoj započeti rad, ali eto i nakon toliko godina sjećaš ga se :)))

Sandra Z kaže...

Predivni radovi, Sanja. Zaista treba puno ljubavi i truda za ovako nešto, ali se zato isplati. Divno je :))

eda kaže...

Ajme, Sanjo, koje blago. Mogu samo zamisliti koliko je sati truda, strpljenja i ljubavi uloženo u njihovo stvaranje!!

mihaela kaže...

bravo mama! ovo je samo mali dio tvojih ručnih radova, očekujem da ćeš staviti i ostale. pusek!

Mare kaže...

ti si jedna jako vrijedna i krativna osoba:))......lijepo je vidjeti koliko toga radiš i znaš raditi....
one curice u bijelo plavoj kombinaciji su mi preslatke a crvena grana je divna......jako volim opheklano domaće platno,to mi je tako šik:))))......imam još neke komade domaćeg platna koje je tkala moja baka,to čuvam kao suho zlato:))))....
pusa:))).....

Pipi kaže...

Sanjine zlatne, vredne ruke. odusevila sam se. Pusa

Sanja kaže...

Ajme drage cure hvala puno na vašim komentarima, sve vi imate zlatne ruke kojima stvarate puno lijepih stvari i zato vas volim :)))

Biljana kaže...

Draga Sanja, odusevljena sam tvojim predivnim vezenim radovima, svaka cast:))) Kad vidim tvoje prekrasne radove pozelim opet i ja vezti ( na zalost, kratak je dan za sve) Pusa

Jasminka kaže...

Radovi su prekrasni. Vez tako opušta i ja ga isto volim raditi zimi. Inače, vesti me je naučila pokojna svekrva iz Virja, tako da sam prvo vezla podravske motive iako sam ja u Slavoniji. Ja više volim pune motive tako da mi je najljepši ljubičasti vjenčić. Pozdrav Podravini iz Slavonije. jasminka

Sanja kaže...

Hvala na komentarima umjetnice moje :)))
Draga Biljana slažem se s tobom da je dan kratak za sve, pa tako i ja zanemarujem ručne radove iako ih jako volim raditi.
Draga Jasminka, puno me razveselio tvoj pozdrav Podravini iz Slavonije, a isto tako i činjenica što si nekad živjela u mojoj blizini :)))

Layla kaže...

ajme kako je dobro, ja sam jako nespretna sa iglama pa vezenje nije moj "sport" :)

Branka......... kaže...

Sjećam se moje bake i njezinih "zidnjaka" imam još kod kuće 2 komada,nažalost nisu u najboljem stanju"kuharice milo moje , tebe krasi jelo tvoje"Prekrasno, vraća me u djetinjstvo, pozdrav Branka

Maite - vitoma kaže...

Una maravilla.

Anonimno kaže...

Mnogo hvala na ovakvim krasnim radovima.