utorak, 5. listopada 2010.

Kako nastaju moji aranžmani - mini tutorijal!

Post za sve ljubitelje prirode i prirodnih materijala!
Odlučila sam vam u par slika pokazati kako nastaju moji, kako sam ih ja nazvala "mini aranžmani".
Prvo je potrebno da otiđete u šetnju prirodom, u šumu, u vinograd, kraj jezera, rijeke, bilo gdje da otiđete naći ćete nešto zanimljivo za izradu svog aranžmana. Kad ste prikupili sve što vam treba možete krenuti. Potrebne su vam vaše ruke, vruće ljepilo i možete krenuti!


Ovo je pirograf (koji ne morate imati), ali ja volim isprobavati sve, pa tako "maznem" svom suprugu pirograf kad ga nema u blizini i njime dodatno ukrasim svoju drvenu podlogu.
 Ne znam raditi bogzna što s pirografom, ali i s žigićima se može koješta napraviti.
 Sve je na stolu, češeri, mahovina, suho cvijeće, drveni komadići, grančice, lišće, kukurozovina, bobice...

 Drvenu podlogu sam ukrasila pirografom, a zatim sam vrućim ljepilom počela izradu mini aranžmana. Krenula sam sa tvrdim dijelom kukurozovine koji izgleda kao neki cvijet.
 ...pa okolo mahovina, u kukuruzovinu sam umetnula crvene cvjetiće, polovicu oklopa od divljeg kestena s unutarnjom stranom okrenutom prema gore i u njega sam smjestila crvene cvjetiće, pa cijeli bodljikavi kesten...kukurozovina...




 Voila!


 ...pa drugi aranžman na kojem prevladava kukurozovina, cvjetići od kukuruzovine, čičak, suhi žuti cvjetići, mahovina, kora od drveta...

 ...pa treći, pletenica od kukuruzovine, žir, lijeska, mahovina, češeri, suho cvijeće, a okolo drvene podloge sam povezivala hoblovinu (otpad kad moj suprug radi svoje duboreze) u male snopiće i ljepila jedan do drugog...


 ...i slijedeći...drvena podloga, mali drveni trokutić...gore češer kojeg sam malo obojala bijelom bojom, zatim suhi cvjetići obojani bijelom bojom u koje sam stavila crvene cvjetiće...i nezaobilazna mahovina...
 za kraj mašna od kukuruzovine s prednje strane


Sve fotografije su nastale zahvaljujući škljocanju fotoaparata moje Mihaele...hvala joj :)))
...i to je sve...ukoliko još nešto želite saznati samo me pitajte
Svim posjetiteljima bloga lijep pozdrav!

Broj komentara: 14:

mihaela kaže...

mamica prekrasni su mali aranžmančići, posebno mi se sviđaju jer su skroz od prirodnih materijala (i jer smo skupa to brale :))))
ova pozadina s leptirićima je super :))) pusa

Anonimno kaže...

baš su prekrasni tvoji aranžmani!!!
Tako nešto bilo bi lijepo imati na stolu, ili npr. za Božić ispod bora.
Tvoji radovi su dokaz kako se može puno toga uzeti iz prirode, upotrijebivši maštu i kreativnost i napraviti nešto lijepo i posebno.
Pusa!

rockgranny kaže...

Jedva čekam da se riješim obaveza oko kuće i zaletim do šume po sirovine.Još kad bih znala i gdje mi je pištolj?!

Jasminka kaže...

Divim se ljudima koji u staroj suhoj grani vide dio koji će poslužiti za pravljenje umjetničkog djela. Meni je grana samo grana. Jedino što znam da je tvoja Podravina neiscrpni rudnik za tvoje aranžmane. Čini mi se da si ubacila u petu brzinu,ne stignem ni komentirati post, ti već praviš novi. Budi vrijedna i dalje, jer što si ti vrijednija, naš svijet je ljepši. Pozdrav od Jasminke

Sanja kaže...

Drage moje, od srca vam hvala što volite prirodu i sve što ona nudi...
Mihaela, drago mi je da ti se sviđa nova pozadina bloga i mislim da će ova biti malo duže :)))

jasna kaže...

Draga Sanja,
spojila si više ugodih stvari odjednom, a to je lijepo.Šetaš po prirodi( a to je već odlično),svoje slobodno vrijeme činiš boljim, ti se osjećaš ispunjenijom ,a i nama činiš svijet boljim mjestom, zanimljivijim, daješ nam ideje, kakvih se sami ne bismo sjetili.Uglavnom, i dalje budi naša kreativna Sanja.

Maite - vitoma kaže...

Estupendo paso a paso, gracias guapa.
Bss.

Tanema kaže...

ovo su prave čarolije1 prekrasno!

Mare kaže...

nakon svih ovih komentara mogu dodati samo -to je naša kreativna sanja:)))....
obožavam kukuruzovinu jer pruža beskrajne mogućnosti za igru ali u rijeci toga nema ni za lijek:)))......zato guštam u tvojim radovima....)
pusa:))...
M....

Biljana kaže...

Bravo Sanja, odlican prikaz od pocetka do kraja, kako nastaju tvoji mastoviti aranzmani, prava umjetnicka djela:)))
Hvala Mihaeli na fotkama:)
Pusaa

eda kaže...

draga moja sanja, kako ti mene zagolicaš svojim postovima i odmah dobijem volju i želju da i sama nešto skupljam, lijepim i aranžiram... najviše me oduševljava kako vas troje funkcionirate kao kreativna obitelj i nadopunjavate jedno drugo... stoga pohvale i tebi, i mihaeli i željku...
p.s. a kad će se mihaelina fotka pridružiti mami i tati??? ili ona voli biti samo s druge strane objektiva??

Sanja kaže...

Drago mi je što sam i ja jedna od mnogih u čijim radovima nalazite poticaj da i same napravite nešto slično...hvala na vašim odličnim komentarima...Eda, što se tiče obiteljske fotke u troje...nema nas tko slikat, al bit će :)))

Nena3110 kaže...

Savršeno!
Mnogo mi se dopada.
ja sam po tutorijalu sa neta pravila ruže od opalog lišća kestena, dok je još savitljivo, ima u mojim starim postovima.
Dobro je za jednu zimu, ali se suši i počinje da se kruni:( i rašinu nije lako skinuti.
Ovo je mnogo bolje i trajnije.

Anonimno kaže...

Good day!This was a really wonderful topic!
I come from itlay, I was luck to approach your subject in google
Also I learn a lot in your blog really thank your very much i will come daily