četvrtak, 7. listopada 2010.

Decoupage za djecu!

Postala sam pravo dijete i baš me veseli kad netko zaželi da mu napravim neki dječji motiv, pa si mogu dati mašti na volju i poigrati se veselim bojama i motivima, bitno da je razigrano, veselo, dječje...
Radila sam na podlozi keramičkih pločica decoupage tehnikom koristeći i drugi sloj salvete, zatim akrilnim bojama, malo pittorico, negdje dodatak glitera i to je uglavnom to...jedino što na dvije nedostaju maštovite vrpce na ovim rupicama koje vidite.





PS. Draga Eda, jedna fotka na kojoj je moja Mihaela slikala samu sebe...nemam noviju zajedničku fotografiju nas troje, jer kad smo negdje zajedno fali nam netko četvrti tko bi nas blicnuo, al bit će :)))
Želim vam da provedete ugodan produženi i sunčan vikend, po mogućnosti negdje u prirodi!
 

Broj komentara: 7:

Nena3110 kaže...

Divni su radovi, posebno mi se dopada što su za decu, ta mala nevina bića još umeju da se raduju.

Mare kaže...

haha draga sanja nisi podjetinjila nego si živi dokaz da djeca u nama uvijek žive.......divne i vesele motive si izabrala,sigurna sam da će im se budući mali vlasnici radovati:))...
M.......

Lenka kaže...

ovo je preslatko, pravi ukras za dečiji prostor :)))

Anonimno kaže...

preslatki radovi, baš mi se sviđaju!

Ugodan vikend tebi i tvojima.
Pozdrav iz Gorskog kotara:)

eda kaže...

joj, kako je ovo slatko!! ja bih ove medvjediće... izvrsni detalji za dječju sobu, još jednom, bravo za kreatoricu!!

Maite - vitoma kaže...

Bellos detalles para la habitación de un niño.
Bss.

mihaela kaže...

dječji motivi su preslatkiiii :))) jednog dana bit ćeš super baka :)))