petak, 20. kolovoza 2010.

Oslikane kućice

Znam, možda sam već i dosadna s tim svojim puževim kućicama, al eto ja uživam radeći ih. Ovaj puta ih je moja Mihaela fotografirala u prirodnom okruženju i baš su se lijepo smjestili na lišće paprati i uklopili u to zelenilo.
Ovaj puta sam puževe kućice radila sa sitnim ostacima salveta kako bi ih iskoristila...naravno, prije sam ih obojala, a poslije prelakirala.
Osim salveta koristila sam i pištolj s vrućim ljepilom koje sam išarala po obojanim puževim kućicama i onda dodatno tu i tamo bojala i ispale su zanimljivo. Vidjela sam post od naše drage Mare koja je radila crijep sa vrućim ljepilom što je fenomenalna ideja i izgleda fantastično u što se možete uvjeriti i sami na njenom postu Životinjska farma.
Evo sada moje dražesne puževe kućice!






 ...i jedan kamen-srce u malim pletenim tačkicama

Toliko od mene i "uživajmo zajedno u radosti stvaranja" kao što kaže naša draga Tea!

Broj komentara: 15:

Anonimno kaže...

super, probat ću to s mojim curama:)
Hvala na komentaru:)
Pusa!

Jasminka kaže...

Da ih puževi mogu sada vidjeti, bilo bi im žao što su se iselili.Pozdrav

Maja kaže...

Eh, ovo mi još nije palo na pamet! Bravo na ideji i svake pohvale na izvedbi :)

Sandra kaže...

Qué original! Me encantó!
besos,
Sandra

Sanja kaže...

Da Sandra, svakako moraš probati, jer puževe kućice se stvarno mogu na mnogo načina ukrasiti...Jasminka baš si me nasmijala svojim komentarom...Maja preporučam da ubereš par kućica i probaš...Sandra hvala na komentaru...svima puse

Mare kaže...

hehe draga sanja ne,nisi dosadna.....ma kako bi nešto ovako slatko moglo biti dosadno:))))......
meni su ovi tvoji puževi pravo otkriće ....ups,puževe kućice,tko zna gdje su puževi završili:))))......i slažem se s jasminkom da bi puževima bilo najbolje da se vrate u ove divne vile:)))).....
a tačke!!.....ma preslatke su:))...
jedna ( a može i više) pusa iz vruće rijeke:))))....

Biljana kaže...

Sanja samo uzivaj i dalje u stvaranju, puzeve kucice su stvarno interesantne i posebne, bas si ih super uredila, bravo:))
Pusa

Pipi kaže...

Ne zna se koja je lepsa. Mislim da ni jedan puz ne bi 2 puta razmisljao o novoj selidbi. Michaela je zaista pravi majstor za slikanje, hocu i ja jednu Michaelu ;)

eda kaže...

Kućice su tako slatke, vidi se da su s velikom ljubavlju oslikane. I bravo za fotkice u prirodnom okruženju, zaista su se prekrasno uklopile.

Sanja kaže...

Hvala vam drage moje Mare, Biljana, Pipi i Eda...puse svima :)))

mihaela kaže...

prekrasno :))

Maite - vitoma kaže...

Me encantan.

dobra vila kaže...

Sanja ovo je prelepo,iskreno da se niko nije setio ovoga bar dosad nisam naisla na nista slicno... Super su ti svi radovi...
Pozdrav od Dobre Vile <3

Anonimno kaže...

Puževi tako dvno ukrašeni su fantastična ideja. :)
Rado ću je ugrabiti kako bih to iznenađenje priredila dragom. :)

Pipi kaže...

Morala sam da gvirnem jos malo u tvoju kolekciju..pozdrav