petak, 20. kolovoza 2010.

Oslikane kućice

Znam, možda sam već i dosadna s tim svojim puževim kućicama, al eto ja uživam radeći ih. Ovaj puta ih je moja Mihaela fotografirala u prirodnom okruženju i baš su se lijepo smjestili na lišće paprati i uklopili u to zelenilo.
Ovaj puta sam puževe kućice radila sa sitnim ostacima salveta kako bi ih iskoristila...naravno, prije sam ih obojala, a poslije prelakirala.
Osim salveta koristila sam i pištolj s vrućim ljepilom koje sam išarala po obojanim puževim kućicama i onda dodatno tu i tamo bojala i ispale su zanimljivo. Vidjela sam post od naše drage Mare koja je radila crijep sa vrućim ljepilom što je fenomenalna ideja i izgleda fantastično u što se možete uvjeriti i sami na njenom postu Životinjska farma.
Evo sada moje dražesne puževe kućice!






 ...i jedan kamen-srce u malim pletenim tačkicama

Toliko od mene i "uživajmo zajedno u radosti stvaranja" kao što kaže naša draga Tea!
Objavi komentar