četvrtak, 28. srpnja 2011.

Romantični shabby chick stolić!

Jednom sam negdje pročitala da je shabby chick jedan od najženstvenijih stilova prožet romantikom koji vas navodi na odvažnost i zaista je tako, uvjerila sam se sama prilikom makeovera mojeg stolića!
Kad sam odlučila da će biti shabby po glavi mi se vrtjelo tisuću kombinacija njegovog novog, a opet starog izgleda, no kod izbora motiva i još ponekih detalja (više u nastavku) dobrodošli su mi prijedlozi moje Mihaele koja mi je u svakom slijedećem koraku bila moja desna ruka! I tako smo nas dvije, na obostrano zadovoljstvo, privele kraju ovaj, za nas, veliki posao :))))
Slijedi djelić dovršenog stolića!
A sada idemo od početka, ali ne baš od samog početka, jer nažalost fotografiju stola prije nanošenja primera i tamne boje nisam se sjetila fotkati jer tada još nisam razmišljala o tome da ću vam sve pokazati od početka do kraja. Uglavnom, stol je bio od furnirane iverice, a nogice su od punog drva jelovine! Dimenzije su 90x50!
Prvo što je trebalo učiniti je svakako "šmirglanje" koje nije iziskivalo puno posla, jer je stolić bio relativno novi i bilo je dovoljno pobrusiti ga lagano brusnim papirom 150, a nakon toga ga vlažnom krpom pobrisati!
Nakon što se i ovaj sloj osušio te obojane dijelove sam prelazila voskom!
Slijedilo je bojanje u neku svijetlu nijansu, a odlučila sam se u bijelu akrilnu boju pomiješati kap smeđe boje i dvije kapi žute boje tako da sam dobila neku nijansu koju vam ne mogu riječima opisati, ali mi je odlična i baš onakva kakvu sam željela! Sve površine sam bojala širokim mekanim kistom u dva sloja!
Nakon što se boja dobro osušila slijedio je meni najdraži dio, a to je povlačenje brusnog papira po mjestima gdje sam prethodno nanijela vosak! Nisam htjela pretjerati i mislim da sam uspjela u svom naumu!
 Evo kako izgleda!
 Potom je slijedio mukotrpan posao u kojem mi je Mihaela bila od velika pomoći! Po gornjem rubu stola odlučila sam nanijeti reljefni uzorak uz pomoć uske čipke i akrilnog kita! Mihaela mi je stalno nešto pridržavala, skakutala je oko mene, drvenim štapićem je odmah iza mene uklanjala male djeliće akrilnog kita koje sam nehotice nanijela izvan čipke!
Čipku sam nanosila i na donji dio stola kao što se vidi na slici ispod!
Nakon što se čipkani dio posušio malo sam ga pošmirglala brusnim papirom!
Zatim je slijedio odabir salveta i rezuckanje u kojem mi je opet pomogla Mihaela...eh, što bi ja bez nje!!!
S obzirom da se radi o stoliću na kojem smo do sada isključivo ja i moj suprug ispijali jutarnju ili popodnevnu kavicu, odabir je pao na ove vintage šalice, pa neka to i dalje bude stolić za ispijanje kave :))))
Prije nego sam lijepila salvete ljepilom za decoupage morala sam si odmjeriti visinu i širinu, odnosno rasporediti šalice po stolu!
Osim šalica tu su se našli i mali sitni cvjetići koje sam rasporedila između čipkastih cvjetića! Na slici je prikazano kako to izgleda dok je još mokro ljepilo!
Nakon što se sve lijepo osušilo došao je na red bitumen koji sam nanijela uskim plosnatim kistom s kratkim dlačicama, a nakon što sam ga umočila u bitumen više puta sam njime prelazila prvo po papirnatom ubrusu dok god se ne bi uvjerila da je gotovo suh a onda sam njima prelazila samo po čipkastim dijelovima! Sve sam ostavila da se suši dva dana, a zatim sam ga (također širokim kistom) lakirala sjajnim akrilnim lakom u tri sloja i to na način da sam prvi sloj lakirala u jednom smjeru a svaki slijedeći u drugom smjeru!
 I evo napokon njegovog konačnog izgleda! Stol je postavljen na travi i još mi samo trebaju odgovarajuće stolice! Poslužite se, kava ili čaj?
Ako vam se sviđa uživajte još malo u fotografijama!
Nadam se da sam u ovom, prilično opširnom postu, nekima od vas pomogla praktičnim savjetom, jer i ja sam puno toga naučila čitajući vaše blogove!

I na kraju pitanje da li vam se uopće sviđa, što biste vi promijenili, kakve kombinacije vam padaju na um? 

Ukoliko imate neki komad namještaja u svojoj kući, uzmite u ruke brusni papir, boje i kistove, šablone, salvete, čipke, špahtle i sva druga pomagala kojih se dosjetite i počnite sa vlastitim makeoverom, jer vaši ukućani će zasigurno biti oduševljeni (kao što je i moj suprug hehe...stol je samo za gledanje i za sada ga ne smije pipnuti), a vi ćete imati namještaj kakav nitko nema!!!
Puse svima i hvala Mihaeli na pomoći kao i na lijepim fotografijama!!! Idemo nas dvije popiti po jednu, zaslužile smo :))))

Broj komentara: 25:

LivesArt kaže...

Ja sam za kavu s mlijekom! Nadam se da ćeš svakodnevno uživati i ispijati kavice za prekrasnim stolićem!

Biljana kaže...

Definitivno ste zasluzile, poslije ovakvog lijepog makeovera. Meni se sviđa boja, jednostavnost i prikladan motiv, a kombinacije su zaista bezgranicne:-)
Cestitam cure, sad krenite dalje po kuci....:-)
Pusa

Anonimno kaže...

Ja sam oduševljena...postala sam luda uz vas sve za starinama...kad sve vidim šta se može napraviti, otkidam. Na stoliću apsolutno ne bih ništa mjenjala...sve mi je divno, toliko detalja...ma oduševila si me. Puno pozdrava i tebi i Mihaeli posebno, ma nije lako pomoćnim radnicima nikako!!! Hehe...pusa :)))

Anonimno kaže...

Woow... kakav divan stolić si napravila, ti si postala prava majstorica, bravo Sanja!
Ti i tvoja Mihaela popijte jednu finu kavicu i za mene,sigurna sam da je to pravi užitak uz ovakav divan stolić.

Kiss.

Karmen kaže...

Stvarno tko ne bi popio kavicu za ovakvim stolom. Izgleda predobro i ne bi ništa mijenjala. Sjedi i uživaj i smišljaj što je slijedeće na redu.

eda kaže...

Koji odličan posao!! Bravo cure, izvrsno ste ovo odradile, pogotovo se divim ovom rubu koji ste strpljivo ušminkale uz pomoć akrilnog kita! Svaka čast na strpljenju, vidim da je bilo mukotrpno izvesti ovako precizne zaobljene rubove...
Znaš što bih jedino promijenila tvome stoliću??
Adresu, hehe, odlično bi pristajao u moju malu vikendicu:))

Pipi kaže...

Ludo burazeru, ludo. Ja hocu kafu bas na tom stolu posluzenu. :))))
Soljice me izludjuju. E bas vam zavidim na popijenoj kafi posluzenoj na tom stolu. Kako bi lepo stajao na mojoj terasi. Popijte vala i za mene neku kaficu da me srce manje boli. ;)
Pusa za vas vredne. Bravo za dizajn, a i za ovako veliki posao.

Good Ghost kaže...

Svaka čast, odradile ste fantastičan posao. najviše mi se sviđa čipka na rubu, uh, za to je trebalo puno živaca...
ha ha i ja bih ko i Eda promijenila jedino adresu stolića hi hi
uživajte u svom novom stoliću

Prirodna kaže...

Moj naklon, svaka čast, ovo je savršenstvo savršenstvo :) :)

Tatjana kaže...

O moja Sanja,vari,vari,va....i Mihaela,la,la,la...
A tako jednostavno izgleda kada je gotovo.Tek kad čitam od početka do kraja,smrznem se koliko je tu posla i pimplanja.Još uvijek sam lijena za svoj namještaj,ali kada vidim ovakav rezultat,zasvrbe me prstići.Odlično dame,odlično!

A... nakit kaže...

stolić mi je sam po sebi divan, a još kada ste ga ovako sredile/uredile, a šta reći, nego moj naklon!!!

mmirandam kaže...

Savršen makeover !!!!
Super su i sličice, da i mi neznalice isto nešto možemo naučiti, a ne samo pariti oči na vašim predivnim rukotvorinama :)

Unknown kaže...

Savrsen stocic, sa kakvim ces tek sad zadovoljstvom piti kafu, koju si sebi posluzila na obako necemu.Uzivam, dok ga gledam , a uzivaj i ti u ispijanju kafe, zasluzila si, zaista.Bravo Sanja!

Tina kaže...

stolić je savršen!

Sanja kaže...

Drage moje, puno vam hvala na svakom vašem komentaru!!!

Goge kaže...

Jako dobro. uh, ja ne bih uspjela nanijeti kit preko one male čipke. bravo na strpljenju.
kad mogu doći na kavicu, kad, kad, :)
to treba vidjeti u živo, dodirnuti reljef

Kamen u vrtlogu vira kaže...

Još fale devojčice u Sara Kej fazonu da ispijaju čajić i slika bi bila potpuna uz ovaj stočić. Superiška je.

jasna kaže...

Romantičan i prekrasan, baš kakav treba biti.Sigurno ti svaki dan izmami osmijeh na lice kad ga vidiš, a pogotovo što je to tvojih ruku djelo.

Sanja kaže...

:))) aaaa..grlim vas što pišete hvalospjeve ovom stoliću...Goge, kava uvijek može :)))

Unknown kaže...

Gle, kaj se tu ima reći, osim savršeno.

Tadeja kaže...

Svaka čast! Ovo sa čipkom jako dojmljivo! :)

Jolanda kaže...

Super si ga zrihtala!!!!! Sve pohvale :)

Unknown kaže...

Stočić je prelep!!!
Mora da vam je trebalo puno vremena da uradite sve te sitne detalje. Koliko dugo ste ga radile?

Sanja kaže...

Draga Lyra, eto malo kasnim s odgovorom...radila sam ga tjedan dana!

Maja kaže...

Kako je prekrasan!! Svaka čast :)