utorak, 26. srpnja 2011.

Terakota tegle!

Dobila sam zadatak da napravim 3 oveće terakota tegle na temu suncokreta! Jednu sam napravila i pokazala vam, a OVDJE možete ponovno pogledati! Onda sam imala veliki odmor od suncokreta, da bih napokon dovršila i preostale dvije!
Za rad ove tegle bilo mi je potrebno:
  • tegla od terakote, 
  • primer (temeljna boja)
  • bijela akrilna boja i malo žute
  • salveta i ljepilo za decoupage 
  • vosak
  • bitumen
  • zelena uljana boja
  • čipka
  • akrilni kit
  • brusni papir
  • završni lak
Redoslijed rada:
Na teglu sam najprije širokim kistom nanijela primer (manje se troši bijela boja, jer terakota jako upija boju), zatim sam cijelu teglu obojala crnom bojom i cijelu sam ju prešla voskom ukrug, pa sam je premazala bijelom bojom. Nakon što se boja osušila prelazila sam finim brusnim papirom po rubovima ali i po cijeloj tegli naokolo i gore dolje kako bih dobila naziranje crne boje u tragovima. Prebrisala sam vlažnim ubrusom tragove šmirglanja i krenula lijepit izrezanu salvetu sa dvije strane. Nakon što se ljepilo posušilo dodala sam skoro suhom spužvicom tu i tamo malo žućkaste boje. Po rubu sam uz pomoć čipke i akrilnog kita nanijela reljefni uzorak koji sam potom lagano prešla bitumenom, a potom i zelenom uljanom bojom, kao i dijelove oko suncokreta! Na kraju sam sve prelakirala dva puta zaštitnim lakom na bazi vode!
Kako vam se čini ova kombinacija...malo shabby, malo čipke, malo sjenčanja, malo svega?

POGLED S JEDNE STRANE
POGLED S DRUGE STRANE
  
POGLED NEGDJE IZMEĐU

Drugu teglu sam radila na isti način kao i prvu s tim da ovdje nisam ništa sjenčala ni dodavala ni oduzimala, samo shabby, a nisam obojala ni unutrašnji rub, al ne smeta, ionako tu dođe cvijet, ali ako će buduća vlasnica htjeti još uvijek mogu i taj dio obojati i prelakirati!

JEDNA STRANA
DRUGA STRANA
TREĆA STRANA

I jedna fotka tegle s prijašnjeg posta ali ovaj puta sa druge strane :)))

U slijedećem postu tutorijal o makeoveru mog stolića koji sam dovršila samo ga još treba fotografirati a to će učiniti moj profi fotograf (ako ne bude kiše, vani na travi...bit će ljepša fotka) :))))
Do tada mah mah


Objavi komentar