srijeda, 22. lipnja 2011.

da/ne

Nemam pojma šta mi je, potpuno sam dekoncentrirana i ćudljiva, sve što sam radila ovih dana ispalo je katastrofa! Da, dobro sam, ne, nisam!
Kako mi ništa nije išlo od ruke, bacila sam se na svoj blog, jer su mi neke od vas u svojim komentarima napisale da izgled bloga uopće ne sliči na mene! Pa, bile ste u pravu! I tako sam ja krenula uređivati svoj blogek i onda sam naišla na tolike probleme da me još i sad boli glava! Uglavnom, samim vedrim izgledom bloga sam zadovoljna, ali imam još neke stvarčice za posložiti, a ono što me ubilo u pojam je header koji u sebi sadrži "Home, About, Contact i Faq" (ovo zadnje čitaj fuc, jer sam ih sve lijepo poslala u pm). Naime, nikako, uz sve moje napore da skužim zašto to ne radi, a ako ne radi, zašto uopće tu stoji i kako da to maknem! Ako netko od vas zna, molim da mi pomogne!
Osim toga, složila sam si da se svi linkovi otvaraju u novim karticama jer me to strašno živcirala kad moram klikati back, no htjela sam da tako bude i slikama, ali neće, pa neće...i pitam vas onda, kako me ne bi boljela glava?
A komentari su vam sada ugrađeni ispod posta i nadam se da ćete se snaći :)))
Sada imate mogućnost tzv. pretplate na sadržaj postova (RSS) što ja inače puno koristim i često čitam postove u Google Readeru što mi je super, pogotovo kad imam probleme sa učitavanjem nekog bloga!
Sad dosta o mom blogu, jer ću vam ipak pokazati nešto što sam radila!
Uspjela sam dovršiti terakota teglu i šteta da Zondra nije prije radila svoju lijepu točkastu terakota teglu, pa bi onda znala kako uštedjeti boju, pa s primerom! Al, eto, učimo se cijeli život!
Ja sam svoju natapkala spužvicom i crnom bojom, pa sam dobro navoskala sve, jer nisam znala koje ću dijelove šmirglati, pa sam onda širokim kistom obojala u bijelu boju, nakon što se osušilo, ošmirglala sam i lijepila suncokret salvetu! Malo, sasvim malo, sam dodala bitumena i na kraju sve prepenzlala lakom na bazi vode!
Osim ove tegle započela sam raditi tzv. šef (stvarno se ne mogu sjetiti kako se to čudo od tikve još zove), a u njima su nekad nosili vodu ili još bolje, vino!
Nešto sam tu kemijala sa twin color zlatnom bojom, pa sam po Edinim uputama razvaljala das masu na koju sam utisnula list koji sam onda zalijeplila drvofixom na svoju tikvu, pa sam isto tako utisnula jednu okruglu čipku koju sam zalijepila ispod tikve (jer je tikva imala rupu), pa kad se sve lijepo osušilo, išla sam bojati, pa nikako nisam zadovoljna s odabirom boje i sad to lijepo čeka neka bolje dane i navalu inspiracije!
Evo, ovako je izgledalo prije nego sam išla bojati!
A ovako obojano!

Nekako mi je ispalo prešareno i morat ću napraviti neke preinake ali ne znam kakve!
Što vi mislite? Da ili ne?
I što mislite o mom blogu? Da ili ne?
I tako su zadnji atomi snage potrošeni u pisanje ovog posta!
Do čitanja i sve vas lijepo pozdravlja vaša Sanja :)))

21 komentar:

Prirodna kaže...

ma, oduševljena sam....ovi tvoji radovi su tako topli, a lijepi :) :)

eda kaže...

Prvo komentari na blog... konačno se tvoj blog puno brže otvara, prije je nekako bio "težak"... drugo, bilo bi mi draže da su "blogovi inspiracije" ispod a "nedavni postovi" poviše, po mogućnosti sa fotkom... vidiš kako sam komplicirana... ovako su mi u prvom planu tuđi blogovi a ne tvoji radovi...
Dalje, fali mi u headeru "Kreativnost" i toplo se nadam da ćeš uspjeti izbaciti ono fuck, fuk, fak i faq:))
Što se tiče ovih tvojih pitanja, ja ti nažalost ne mogu pomoći, eto samo dajem svoje osobno mišljenje o ukupnom dojmu...
A sad tikvice, hehe (moje još rastu, baš si me obradovala ovom idejom:)).. ideja je fantastična, zgodno si se dosjetila ovako upotrijebiti das:)) Meni na fotkama izgleda predobro!! Znaš što ja napravim kad nisam zadovoljna bojama? Imam nekoliko akrilnih sprejeva različitih nijansi, odaberem npr. bijelu, prekrijem sve i onda ispočetka...

eda kaže...

Zaboravila sam pohvaliti teglu!! Prekrasna!! i znaš što? Vratila sam se ponovno na ovu tvoju tikvu i izgleda baš oooodlično!!

Biljana kaže...

To su razlozi, zasto ja izgled svog bloga ne diram, kako je tako je, dobro je:-)
Sviđa mi se tvoj novi izgled bloga, posebno dugme. Tikva je super!
Pusa

kiselbri kaže...

Hermoso trabajo amiga... Saludos!!

VolimBoje kaže...

Meni se ovaj blog više sviđa od prošlog, pregledniji je i lakše se otvara. I ja bih voljela svoj ovako urediti.:)Radovi su ti super, posebno pitar od terakote.

Anonimno kaže...

Hej ma blog mi se zbilja sviđa...tople boje...baš je divan. A ne mogu ti pomoći s onim gore...i ja stalno Teu kontaktiram, to ona sve meni napravi...
Tikvica ili kako već..je predivna, sviđa mi se ta vaša das masa...super ispadne na kraju cijeli dojam. Ali s teglicom sam ODUŠEVLJENA!!!!! Preslatka je....:))) Jako mi se sviđa i ja ju ne bih ni napunila nego bi ju držala tako praznu i divila se....neznam šta me je toliko očaralo..dal shaby ili suncokreti???

Goge kaže...

Potpisujem riječi dragih blogerica koje su bile brže od mene. Iskreno, često sam odustajala od čitanja posta jer nisam mogla dočekati kad će se blog otvoriti. E pa, više neću odustajati.
Kao i Biljana ne mijenjam izgled bloga, jer je čitataeljima potrebno malo vremena da se snađu na novim izgledu, a na kraju dolazimo pogledati blog zbog radova a ne izgleda.
Tikvica je super. Nema previše boja, romantičnaa je zbog čipke.

Suzana kaže...

Čemu toliko pitanja? Zabavljaj se, mijenja sve što ti se ne sviđa u datom trenu i onda opet drugačije.....Naći češ nešto čime budeš zadovoljna duže vrijeme.

Sanja kaže...

Haha...ma za deset ste!!! Ove dobre vibre koje mi šaljete su mi baš bile potrebne...hvala :)))

Pipi kaže...

Hejjjjjjjj Sanjice :)))))))))). Baci brigu na veselje. Kakva je to bezpotrebna briga? Ugoditi svima neces nikada, a i ne trebas bas nikome, samo sebi ugoditi. Mi smo duzni da te volimo i prihvatimo takvu kakva jesi 8 opet ukoliko se nama to dopada), a ti siiiiiiiiiii fantasticna i ostavi te bezvevne samokritike ( ja te obozavam, a svako ima pravo na svoja osecanja, ja govorim samo o mojim, naravno). To tebi zaista ne treba. Ovo je sve odlicno, a ja otvorih bas galeriju.....iako sam sve videla, ja se iznenadih. ljudi pa znala sam, al opet ponavljam: SANJA JE KREATIVKA SVIH VREMENA ...poput svih ostalih ovde koje srecem. Ja slikam jednu violinu vec 2 meseca, pa nista, stalo, eto je stoji tamo, zato sam napravila desetine drugih slika i radova, zasto bih se uzbudila sto jednom nesto ne ide. Kad sam ja prebrodila najteze stvari u zivotu i evo disem ovde slobodno, srecno i veselo, cemu briga zbog jedne sitnice. Duso moja, svi smo mi ovdne, nikako slucajno, slucajnosti nema. Mnogi samo ne shvataju, podlegnu egu, lenjosti, strahu... verovatno. Ti si neko ko ume da se uhvati u kostac sa svime, i ja ti se divim i mogu samo reci da si cudo i zasluzujes svaku pohvalu. Pusa i za tebe i za tvoje i uzivaj u svojim mastama i tikva je savrsena, sve je samo stvar ukusa, slobodno menjaj ono sto ti se ne dopada, ti si sam svoj gazda, onako kako tvoje srce kaze, jer sve ima svoje zasto. ;)

Jolanda kaže...

Super si sredila blog!!!! Kak vele i curke prije mene puno se brže i lakše otvara. Volim promjene, samo nikak da uhvatim malo više vremena da se primim posla i sredim svoj.
Ove tikvice su mrakkkkk!!!! A suncokreti na tegli :))
Pusa

Mare kaže...

nema veze što sam se vratila s puta i nema veze što mi je kuća puna gosti ali morala sam reći riječ-dvije o novom izgledu......osim ako do navečer opet ne promijeniš sve:)))....
onaj jutrošnji izgled mi je bio ljepši:))....i pregledniji,ove dvije trake s desne strane znaju izgledati malo nagurano....
i drago mi je da si opet "kreativnost" a welcome se podrazumjeva:))....
ali najbolje od svega je što sad tvoj blog otvaram u hipu:)).....obično mi je trebalo nekoliko minuta čekanja da se sve otvori....
o stranicama i fuckovima ćemo nekom drugom prilikom,trenutno mi je to too much za pisati:(....
pusa:))))...

Mare kaže...

biserka nije ni riječ napisala o tikvici i tegli:(((((....
suncokreti su kao stvoreni za tu teglicu,izgleda jako dobro....
meni se tikvica sviđa,jako mi je interesantno to što si radila a ne znam šta točno....i super mi je boja....

Sanja kaže...

Pipi, draga moja, što si mi se raspričala i malo previše me nahvalila :)))
Mare, dragička, cijenim to što si odvojila vrijeme u sveopćoj gužvi koju imaš i što si mi napisala par pametnih, pa šta da ti kažem, išla sam popodne još prtrljat po blogu i sve mi je otišlo u nepovrat i onda sam se sjetila da imam "povijest" pa sam tražila povijest svog bloga i našla i ne znam ni sama što sam napravila ali sam srećom sve vratila, no onda više nisam mogla naći onaj templates pa sam našla ovaj i više neću ništa dirati, neću i gotovo, jer dosta mi je!!!
Hvalaaaaaa

Nena3110 kaže...

WOW; Sanja, blog je divan, radovi su ti sjajni, posebno to što ne znaš kako se zove....ma ja sam skroz oduševljena, i zanemela sam...bolje da ćutim, da ne lupam više, sve su ti devojke lepo napisale!

Angie kaže...

Nemam nikakvih zahtjeva oko izgleda bloga jer jedino što me zanima su radovi - a tvoja tegla i tikva su prekrasne!

Lara kaže...

bas si kreativna:D svida mi se tvoj blog ljepo je ureden i saren je:D super je:)

Majto kaže...

Tikvica je super! Totalno je zanim ljiva i interesantna! A suncokreti su standardno super, kao i sve kod tebe! A sad blogek! Meni se puno više sviđa ovja novi izgled bloga, veseliji je i puno se brže otvara, barem meni. Ali ja sam ti nažalost blogerski tutlek i o uređivanju bloga nemam apsolutnog pojma! I samo sam se čudila svim ovim nepoznatim izrazima dok sam čitala tvoj novi post!!! Vrijeme je da i ja zaplivam u te vode :-)))

Unknown kaže...

prvo što sam primetila kada mi se otvorila ova stranica jeste da si promenila dizajn. meni se baš dopada! nadam se da ćeš uspeti da prevaziđeš tehničke probleme. i ja ih imam dosta i znam kako se osećaš. a radovi su prelepi. tako da od mene imaš DA kao odgovor na sva pitanja :)

Unknown kaže...

U komp se i ja slabo razumem.Meni je Medena odradila novu blog_haljinicu, pa ti sa tim silnim dugmicima, fus, fih, fah i na kraju fuck, nikako ne mogu pomoci.Trazi pomoc...a ti radi ono sto najbolje znas, a to je ovo sto si nam pokazala.Teglice su suuuuper, bas mi se svidjaju, a tikva ...na slici izgleda skroz dobro, ali ako se tebi ne dopada, sinuce ti jednog momenta, pa cetkicu i boje u ruke....sta si ono bese jos pitala??????NEMAM POJMA.Svidja mi se, sve mi se svidja i to je to.Veselo, sareno, cvetno, mastovito....TI!