utorak, 28. lipnja 2011.

Novi terakota crijepovi!!!

Dobro mi došli na moj novi-stari blog i na još jedan novi post! Da, konačno sam dovršila mukotrpno preuređivanje bloga i neko vrijeme neću dirati u html-ove niti u css-ove, jer kad sam ga preuređivala izbrisala sam doslovno sve a nisam spremila...možete si zamisliti moju facu :((( Al, u takvim situacijama mozak mi radi 100/h i odmah sam se snašla zahvaljujući nebrojenim mogućnostima koje nudi moj internet preglednik (Firefox). Naime, blog sam spasila tako što sam kliknula u alatima "povijest" i vratila se unatrag za nekoliko sati kad sam imala otvoren preglednik uređivanja bloga i zatim sam kliknula "view source" i kopirala si cijeli svoj izgubljeni html...ajoj...to je bio spas, ali onda sam na nekoj stranici tražeći novi templates za svoj blog pokupila viruse koji su se automatski počeli skidati na moj komp...kakav peh...no, to sam riješila tako da sam pokrenula buck upp...tj. točku vraćanja sustava na jedan dan unatrag i sve je bilo spašeno :))))
Sve ovo vam pišem samo zato da biste se i sami-e snašli u u takvoj ili sličnoj situaciji!
Idemo sad na ono što sam radila danima, tjednima...pa nikako da privedem kraju, ali konačno jesam, dovršila sam čak tri crijepa! Sva tri su u tehnici decoupage uz patiniranje bitumenom, a u nastavku ću reći malo i više...
Crijep suncokreti!
Shabby+pukotine (crna boja po rubovima, vosak, bijela boja, šmirglanje - za starinski efekt, a unutrašnji do krakle lak za efekt za efekt pukotina)!
Salvete aplicirane lak-ljepilom za salvetnu tehniku!
Bitumen i malo zelene uljane boje za patiniranje!
Na kraju završno lakiranje lakom za čamce (za crijepove gdje upotrebljavam bitumen uvijek mi najbolje odgovara upravo lak za čamce jer još više naglasi starinski izgled)!

Slijedeći crijep je jesenski, odnosno gorični!
Sve sam radila isto kao i prethodni crijep samo što nisam radila shabby, ali ovdje sam upotrijebila bitumen pomiješan sa malo zelene uljane boje i onda sam lagano osjenčala dijelove crijepa!
I posljednji terakota crijep može biti i gorični i morski, a i kuhinjski :)))
Ovdje sam na gornjem i donjem dijelu upotrijebila čipku i akrilni kit za drvo koji sam naknadno obojala, te neke dijelove naglasila bitumenom!
Drage moje, to bi bilo to, ovih dana sam u priličnoj gužvi i stisci s vremenom, a toliko toga sam isplanirala, no, sve mi se čini da će se plan promijeniti, jer ipak imam samo dvije ruke :))))
Mahha mahha i do čitanja, uz jednu fantastičnu Mihaelinu fotografiju suncokreta...uživajte

Broj komentara: 12:

Prirodna kaže...

ajme, kako divne stvari stvaraš od nečeg tako uobičajenog kao što je crijep, za svaku pohvalu :) :)

Anonimno kaže...

Draga Sanja....meni je blog fenomenalan...sad kad sam ušla, ma nisam mogla vjerovati. Tako je pregledan i uredan, čisto ti zavidim. I najviše mi se sviđa što ti je kao bilježnica, jako dekorativno.
A crijepovi, ma draga moja, jedva čekam da narastem da budem kao Sanja!!!
Pusa i tebi i Mihaeli! :)))

Karmen kaže...

Wow divan izgled bloga a tek crijepovi. Savršeno.

Sandra kaže...

Kako ti je divan blog, trud se isplatio:)
A crijepovi, što na njih reći-vrhunski su:)))

eda kaže...

Prvo da komentiram ove tvoje htlm rečenice... ne mogu niti pratiti sve ove izraze, ne daj bože da meni doleti neki virus, moj blog bi vjerojatno zauvijek zaspao... ili bih zvala Sanju informatičarku u pomoć:))
Mihaela, suncokret je čaroban, izgleda nestvarno dobro!!
A ti, čarobnice jedna, znaš dobro kako sam slaba na ove tvoje crijepove... pogledam prvi i oduševim se... pa drugi, pa treći, svaki ljepši od ljepšega.. SAVRŠENI!!!!

Pipi kaže...

Prvo radovi su odlicni, drugo, cestitke za majstora kompjutera, priznajem da sam se odvikla od tih komjutera koji poprimaju viruse, pa cisti, ukljuci, iskljuci. Uh.. srecna sam tek sada sto mi je moj sinko kupio novi MacBook. Prosto se na brzinu ukljucim, na brzinu iskljucim, nista mi ne koci, niti me sta napada, ima toliko jednostavnih i brzih precica. Uzivammmmm i sve tako brzo uradim, da ja stignem mnogo drugoga da uradim. Tek sad vidim koliko vredi. Ljubi ga majka..pametna glavica, a nagovarao mene i ja ono kao ma nemoj, neka, on kupio i doneo i samo mi ga je izneo. Naravno da sam se obradovala, da ste videli samo moj osmeh, ali dok ne uvidis stvarno koliko vredi, nisi bas svestan. Zato draga Sanja cestitam tiiiiiiiiii. Kissssssss

Pipi kaže...

A suncokretttttt, lici pomalo na onog iz moje naslikane vaze...heheh
Volim suncokrete. Jos nesto draga Sanja, hvala ti za svako slovce koje mi napises, uvek mi tako udje pod kozu, daje mi mnogo snage. Imas carsku dusu, hvala tiiiiiiii.

Nena3110 kaže...

Sanja, oborila si me s nogu, odnosno sa stolice:)
Blog izgleda sjajno, žao mi je zbog problema koje si imala, ali je rezultat, divota.
A crepovi, to je tek za padanje u nesvest, vrednice draga:)

Unknown kaže...

sva tri su prelepa, svaki na svoj način. pravi si majstor za decoupage!
a sviđa mi se i "click here to share" opcija na fotkama. to još nisam videla.

Tatjana kaže...

Emti,kad se otvorio blog,sva uznevjerena sam gledala gdje sam,što se desilo,je li to Sanja ili neka druga Kreativnost???Debelo kasnim i uopće nisam u toku.Ničega.
Blog ti je cakum-pakum,ali crijepovi...divni su.Divni!

Majto kaže...

Crepeki su divni, ma predivni! Već sam dosadna sama sebi, ali kad te jednostavno moram hvaliti opet i opet jer ti to zaslužuješ! A sad ti šaljem jednu veliku pusu!!!

Romana kaže...

Joj, znam kako ti je bilo, i sama sam muku mučila s preuređivanjem bloga i sl., ali naviknula sam se da uvijek sve spremam i kopiravam, jer jednom prilikom sam izgubila sve podatke na kompjuteru i nisam si to mogla oprosttiti..
A crijepovi su totalno odlični i sto posto bi bili idealan poklon za moju baku..