nedjelja, 24. listopada 2010.

Decoupage na staklu :)))

Nakon staklenih flaša zadržala sam se još malo na staklenim površinama, ovaj puta na staklenim tanjurima!
Baš sam uživala radeći ih :)))
Tehnika svima više-manje poznata...na staklu se radi sa donje strane, pripremi se motiv koji se aplicira pomoću lak-ljepila za decoupage, na to ide boja ili ukoliko se želi dobiti ispucani efekt prije boje ide krakle lak, pa onda boja...ja ovaj puta nisam radila ispucani efekt!
Četvrtasti tanjur sam radila sa rižinim print papirom i stvarno sam bila oduševljena kako lijepo izgleda na staklu!


Suncokrete sam radila na staklenom tanjuru pravokutnog oblika...koristila sam ovu lijepu salvetu suncokreta!

Ovaj motiv je meni najdraži iz osobnih razloga...jedino mi je bilo žao što sam ga radila na staklenoj podlozi - dasci za rezanje koja mi je bila privlačna zbog mutnog stakla (znate kako izgleda staklena daska za rezanje)...al oke ne mora služiti kao daska, može biti kao ukras!


Eh, to nije sve...opet jedno iznenađenje koje je izmamilo osmjeh na mom licu, a stiglo je od Mare
kojoj se puno zahvaljujem na pošiljci prepunoj prigodnih salveta za nadolazeće blagdane!
No između blagdanskih našla se jedna neblagdanska koja mi je posebno draga zbog ovih prekrasnih psića!

Ali ni to nije sve, dobila sam i poklon-vrećicu od organze koju je ona sama sašila i na svom blogu nam pokazala kako se to radi...još samo moram sjest za šivaću mašinu i pokušati :)))
Ovo me posebno razveselilo...hvala ti draga Mare!

Kisses for all

Broj komentara: 13:

Mare kaže...

ah šta reći na ovo:)..... sanja ti si to zaslužila:))....
prvi tanjur mi je presladak a daska ( da, znam kako izgleda daska!!)je divna,predivan motiv:))....
budi nam i dalje vrijedna,kreatibna i vesela:))....
M........

Unknown kaže...

Uuuuu Sanja, odličan posao! Ovaj rad na mutnoj dasci mi je baš poseban! Mare, pa prva si ostavila komentar! Jupiiiii! Pusa objema!

Sanja kaže...

Gle ti to, dvije "two of my favorite girls" (fali još jedna) prve ostavile komentar i još kakav komentar!!!
Sad mogu mirno spavati xD
Cijenim vaše mišljenje i divim se vašem radu i pozitivnoj energiji koju širite blogovima...hvala :)))

Maite - vitoma kaže...

Sanja, preciosos trabajos, yo no he hecho nada aún con el papel de arroz, pero en vista del resultado tendré que animarme.
Las servilletas de Mare divinas.
Besotes

eda kaže...

Bravo majstorice, ovo na staklu mi je prekrasno!!! A ovaj posljednji motiv je zaista poseban, jasno mi je zbog čega ti je pri srcu... A našoj dragoj Mari velikoga srca posebne pohvale na ovako lijepoj gesti, vjerujem da ste se obje jednako razveselile, jedna darivajući a druga primajući poklon...

jasna kaže...

Ti me uvijek tako ugodno iznenadiš svojim radovima, stvarno su posebni. Gdje si samo nabavila te staklene tanjure? Kod nas ih baš nešto i nema ili su baš jako skupi.
I da se i ja tebi pohvalim: Mare je i meni poslala sličnu pošiljku kao i tebi, ali nije ove psiće.Buhuhu...(to ja plačem zbog psića).

Pipi kaže...

Krasni radovi, bas precizno i profesionalno. A sada imas salveta za citav naredni mesec. Hi, hi... jedva cekam da vidim nove radove. Kiss

Tina kaže...

tanjuri su prekrasni,prva 2 su mi wow! kad sam ih ugledal ostala sam bez teksta,jako ljepo napravljeno! i bravo za nasu mare koja je poslala prekrasne salvete

Biljana kaže...

Radovi na staklu su ti predobri, posebno mi se svidja prvi vintage motiv, sigurna sam, da ces iskoristiti marin poklon i obradovati nas sa jos puno prekrasnih radova:)))
Pusa

Tatjana kaže...

Ma ovo je super,a vintage motive obožavam.Čak sam i ja iskoristila ovu djevojčicu sa cvijećem na jednoj drvenoj kutiji.Bravo!

mihaela kaže...

prekrasno je sve :))) bravo mama! tanjur sa djevojčicom broj 1! pusa :*

Sanja kaže...

Aaaa, baš lijepo...kolko vas ima!!!
...vaši komentari me dodatno ohrabruju da nastavim sa svojim kreativnim izražavanjem na razne načine :)))

Anonimno kaže...

Gdje si nabavila motiv sa gitaristom,jako mi se sviđa, moj sin svira gitaru pa bih mu željela napraviti sliku sa nekim prigodnim motivom

Duda