petak, 22. listopada 2010.

Darovi jeseni!

Počeli su jutarnji mrazovi koji će polako, ali sigurno uništiti svu ljepotu cvijeća i dan pretvoriti u mutno sivilo. Iskreno, to mi se ni malo ne sviđa!
Moja Mihaela je iskoristila lijep sunčan dan za fotografiranje mojih jesenskih radova tako da ih je smjestila u ono malo cvijeća koje je još preostalo. Neki radovi se ponavljaju, ali jednostavno nisam mogla odabrati koja mi se fotografija najviše sviđa kad ih ona tako dobro poslika!
Što sam radila? Ubrala sam neke darove jeseni i iskoristila ih za male dekorativne aranžmane koji se mogu uklopiti gdje god poželim zato jer sam ih radila na način da imaju drveni štapić koji se može ubosti u teglu između drugog cvijeća, staviti u vazu i sl. Dakle, između drvenog štapića stavila sam sa svake strane po jednu grančicu (breze ili vrbe, vrbu sam dodatno ukrasila malim detaljima pomoću pirografa), zatim sam ih povezala špagom i između, u udubinu kapnula malo vrućeg ljepila i nakon toga sam na gornjem dijelu napravila svoju viziju darova jeseni koja se sastoji od češera, mahovine, cvjetića od kukuruzovine, puževih kućica, žireva, suhog lišća, suhog cvijeća, bobica, kore drveta i sl., ali i cvjetića od krep-papira.









Darove jeseni koji slijede nisam radila na način kao što sam naprijed opisala, nego na komadu drveta!




I još dvije slikice cvijeća čiju ljepotu mraz nije uspio dotaknuti....

Nadam se da ste uživali u ovim darovima jeseni!
A sad krećem radit na staklenim tanjurima i baš me zanima šta će ispasti! Imam neku viziju onog što ću raditi, ali već unaprijed znam da će se moja vizija skroz promijeniti kad počnem...hehe...bitno da se radi  :)
Objavi komentar