petak, 22. listopada 2010.

Darovi jeseni!

Počeli su jutarnji mrazovi koji će polako, ali sigurno uništiti svu ljepotu cvijeća i dan pretvoriti u mutno sivilo. Iskreno, to mi se ni malo ne sviđa!
Moja Mihaela je iskoristila lijep sunčan dan za fotografiranje mojih jesenskih radova tako da ih je smjestila u ono malo cvijeća koje je još preostalo. Neki radovi se ponavljaju, ali jednostavno nisam mogla odabrati koja mi se fotografija najviše sviđa kad ih ona tako dobro poslika!
Što sam radila? Ubrala sam neke darove jeseni i iskoristila ih za male dekorativne aranžmane koji se mogu uklopiti gdje god poželim zato jer sam ih radila na način da imaju drveni štapić koji se može ubosti u teglu između drugog cvijeća, staviti u vazu i sl. Dakle, između drvenog štapića stavila sam sa svake strane po jednu grančicu (breze ili vrbe, vrbu sam dodatno ukrasila malim detaljima pomoću pirografa), zatim sam ih povezala špagom i između, u udubinu kapnula malo vrućeg ljepila i nakon toga sam na gornjem dijelu napravila svoju viziju darova jeseni koja se sastoji od češera, mahovine, cvjetića od kukuruzovine, puževih kućica, žireva, suhog lišća, suhog cvijeća, bobica, kore drveta i sl., ali i cvjetića od krep-papira.









Darove jeseni koji slijede nisam radila na način kao što sam naprijed opisala, nego na komadu drveta!




I još dvije slikice cvijeća čiju ljepotu mraz nije uspio dotaknuti....

Nadam se da ste uživali u ovim darovima jeseni!
A sad krećem radit na staklenim tanjurima i baš me zanima šta će ispasti! Imam neku viziju onog što ću raditi, ali već unaprijed znam da će se moja vizija skroz promijeniti kad počnem...hehe...bitno da se radi  :)

Broj komentara: 10:

Anonimno kaže...

jako lijepi radovi mame, a kćer je sve bolja i bolja u fotografiji, sve pohvale cure!

Ugodan vikend vam želim, pusa.

danijela2202 kaže...

Svi su ti predivni...ne znam za koji bi se odlučila...samo nastavi!!Ovo sa štapićima ti je super ideja!!
Pozz!!

Mare kaže...

predobro kao i uvijek:).....a mihaela je zaista odlično obavila posao:)))...fotografije su predivna:)...
M.....

eda kaže...

Izvrsne kreacije i izvrsne fotografije!! Samo se pitam di je Željko u cijeloj priči, malo ste njega zanemarile, hehe.. Aranžmani su predivni, baš pravi darovi jeseni..

Veronika kaže...

Sve pohvale, posebno mi se sviđaju radovi na komadima drveta... možda bi se više trebala posvetiti takvoj vrsti aranžiranja, jer salvetu svatko može naljepiti, a za ovo treba imati i oko i ruku...
pozdrav...

mihaela kaže...

radovi su super, uživala sam slikajući ih! sretna sam da vam se sviđaju fotografije, al radije ostajem u pozadini, zato mama.. nemoj me tolko hvaliti ;)

Deni kaže...

Olá ,são lindas suas artes,principalmente em litros,gostei muito de todos,visite meu blog amiga,abraços.

Sanja kaže...

Svima vam zahvaljujem na pozitivnim komentarima!
Draga Veronika, razmislit ću o tvom prijedlogu :)))

Tina kaže...

fotografije su prekrasne,sve pohvale mami i kćeri!

Tatjana kaže...

Jako lijepo.Iako je jesen,iz njih zrači toplina.A to jako volim.