četvrtak, 21. listopada 2010.

Mali ukrasi!

Ovo sam radila onako "usput" kad je ostalo malo boje na kistu, malo krakle laka, malo salvete i još malo dobre volje :)
Radi se o malim ukrasima, a radila sam ih na kamenu ubranom kraj Drave, ali tu se našla i jedna puževa kućica koje već dugo nisam radila i to mi jako fali, jer ih obožavam oslikavati i ukrašavati na razne načine.

Osim što sam vam pokazala ovih par malih ukrasa, želim vas upoznati sa nekim blogovima koje pratim kraće vrijeme, a koji su me oduševili!
S obzirom da povremeno volim raditi razne aranžmane naravno da mi je jedan od omiljenih blogova upravo
Danijelin kutak jer upravo ona radi izuzetno lijepe aranžmane!
Veronika je pravo otkriće za mene, mlada i talentirana, radi u svim likovnim tehnikama, ali i hobby tehnike i stvarno su me oduševili svi njeni radovi!
Zatim Karmen koja se tek nedavno uključila u svijet blogova i odlično se snašla, a njeni radovi me uvijek iznova oduševe!
Tatjana piše prekrasne postove koje čitam od-do i uvijek nešto novo naučim (ne o tehnikama, nego o legendama, povijesti i sl.), a tek ono što radi...wooow!
I za kraj, jedna varaždinka sa nick name Good ghost umjetnica i sanjar, koja voli kistove, boje, decoupage, gips, staklo, heklanje, tkanje, pletenje...ajmeeee ona tolko toga radi!
Možda neke od njih znate, a možda i ne, pa je ovo prilika da ih upoznate!

Broj komentara: 10:

mihaela kaže...

draga mama, divim ti se kak sve uspiješ napraviti :)) postove na blogu ne stignem pročitati jednog, ti već napišeš drugog :))svaka čast! ponosim se tobom! pusa

Tatjana kaže...

A čime da sada čovjek uzvrati na ovakvom obraćanju!Jedino što mogu reći,a da ne bude pretenciozno je "Hvala ti od srca".
P.S.
Idem odmah skoknuti do Danijelinog kutka,Veronike,Karmen,(kod mene sam već bila)i do Good ghost-a.

danijela2202 kaže...

Hvala, hvala što si me linkala i pohvalila.Upravo sam danas htjela napisati(a nisam znala što si napisala) da tvoj post uvijek očekujem s nestrpljenjem jer u svakom ,kao što si i sama rekla objaviš nešto novo.Svi radovi i razne tehnike kojima se služiš su ti odlični ,samo nastavi!!Hvala i pusa!!!

eda kaže...

ma već sam ja upoznala te kreativne dušice i u potpunosti se slažem s tobom... a za tvoje XXS radove samo pohvale..

Mare kaže...

obožavam ove tvoje minijature:)))..... a i štedljivost:))....no,no bacati ostatke boje,sve se može iskoristiti:)))....
volim tvoju nesebičnost koju pokazuješ i linkanjem novih blogera:)).....
pusek:))...
M....

Lenka kaže...

Prelepo, tako vešto upotrebljen materijal!!!

Tina kaže...

minijature su prekrasne. hvala sto ste sa nama podjelili nove blogove!

Maite - vitoma kaže...

Qué inventiva, me encantan.
Bss.

Sonya kaže...

Belos trabalhos! Estive te visitando e fiquei maravilhada com a sua criatividade. Estarei te seguindo e contemplando as suas artes. Parabéns! Tenha um ótimo fim de semana. Beijinho

Biljana kaže...

Bravo draga, predobri su ti, tvoji mali ukrasi:)))
Slazem se, sa komentarima o nasim novim blogericama, kreativnim dusicama:))
Pusa