četvrtak, 21. listopada 2010.

Mali ukrasi!

Ovo sam radila onako "usput" kad je ostalo malo boje na kistu, malo krakle laka, malo salvete i još malo dobre volje :)
Radi se o malim ukrasima, a radila sam ih na kamenu ubranom kraj Drave, ali tu se našla i jedna puževa kućica koje već dugo nisam radila i to mi jako fali, jer ih obožavam oslikavati i ukrašavati na razne načine.

Osim što sam vam pokazala ovih par malih ukrasa, želim vas upoznati sa nekim blogovima koje pratim kraće vrijeme, a koji su me oduševili!
S obzirom da povremeno volim raditi razne aranžmane naravno da mi je jedan od omiljenih blogova upravo
Danijelin kutak jer upravo ona radi izuzetno lijepe aranžmane!
Veronika je pravo otkriće za mene, mlada i talentirana, radi u svim likovnim tehnikama, ali i hobby tehnike i stvarno su me oduševili svi njeni radovi!
Zatim Karmen koja se tek nedavno uključila u svijet blogova i odlično se snašla, a njeni radovi me uvijek iznova oduševe!
Tatjana piše prekrasne postove koje čitam od-do i uvijek nešto novo naučim (ne o tehnikama, nego o legendama, povijesti i sl.), a tek ono što radi...wooow!
I za kraj, jedna varaždinka sa nick name Good ghost umjetnica i sanjar, koja voli kistove, boje, decoupage, gips, staklo, heklanje, tkanje, pletenje...ajmeeee ona tolko toga radi!
Možda neke od njih znate, a možda i ne, pa je ovo prilika da ih upoznate!
Objavi komentar