ponedjeljak, 19. srpnja 2010.

Oslikavanje stakla

Slikati na staklu za mene je izazov! Još uvijek učim, ali svejedno ono što napravim podijelit ću s vama. Radila sam bojama za staklo "Decor lack", "Decor glas" i "Glas konturen paste". Na staklu sam si napravila skicu ili sam pomoću indiga preslikala neki motiv koji mi se sviđao ili kojeg sama ne bi znala nacrtati i mogu reći da mi je to bio najteži dio, pogotovo na obojanom staklu jer se skoro ništa ne vidi. Morala sam jako pažljivo raditi kad sam iscrtavala kontur pastom rubove motiva, jer staklo je staklo, vidi se druga strana stakla koja vara oči. Nakon što sam iscrtala željeni motiv, a kontur pasta se posušila, unutrašnjost sam obojila tankim kistom željenom bojom pazeći da se boja razlije do rubova kontur paste (bilo je uspješno i manje uspješno). Evo fotkica koje nisu baš najbolje, ali vidi se sve...haha


Ova okrugla vazica mi se inače razbila pa sam ju lijepila pištoljem s vrućim ljepilom i spojila, rubovi ljepila su se vidjeli (i vide se) ali tako sam htjela, jer sam te rubove obojala, cvjetni motiv je salvetna tehnika s jedne strane, a s druge strane crna i zlatna boja, te ukrašeno kontur pastom. U vazici je cvijeće koje mislim da se Astilba ili tako nekako, koje sam dobila za poklon i osušila, pa još uvijek predivno izgleda.

Flašica s čepom bit će za ulje, pa sam kontur pastom i napisala Oil s jedne strane, a s druge strane je motiv lavande (salveta) koju sam obrubila kontur pastom, a drugu flašicu s leptirima sam oslikala na način kao što sam uvodno navela. Motiv srca s mašnom također sam oslikala bojama za staklo i kontur pastom te dodatno ukrasila perlen penom. Ove flašice, s obzirom da će biti u upotrebi, zapekla sam u pećnici na nekih 130C oko 1/2 h.


Ove flaše su oslikane bojama za staklo i ukrašene perlen penom, samo je najmanja flašica rađena salvetom i naknadno sam rubove prešla kontur pastom zlatne boje. Sve je fiksirano u pećnici.


Oslikano bojama za staklo.


Staklenku sam radila na način da sam ju prvo obojala plavom akrilnom bojom, zatim sam nanijela krakle, a potom bijelu boju i na kraju motiv ove lijepe salvete plavih cvjetića.

Eh, ovo je prva moja slika, nije slikanje na staklu, ali je ipak na staklu. Tu je bila neka bezvezna slika koju sam izvadila i iskoristila staklo za nešto novo. Okvir još nisam preuredila jer se nisam odlučila kako ću i šta ću. Ovu sliku sam radila rižinim soft papirom i bilo je prilično jednostavno...samo sam posložila i prilagodila motiv s rižinog papira, a ostatke-komadiće bijelog papira sam istrgala prstima na komadića i prema potrebi krpala praznine. Stražnju stranu sam prelakirala akrilnim sprejom.
I za kraj...nešto što nema veze sa staklom...

Nove puževe kućice...ah jednostavno im ne mogu odoljeti...već sam rekla u jednom postu da ih obožavam ukrašavati po svom guštu i zbilja uživam u tome, pa eto morala sam ih dodati u ovaj post!
Inače za one koji prate moj blog, ormarić je još u izradi, skoro će biti gotov (nadam se uspješno)!
Svima pozzz i pusa do slijedećeg posta koji će biti oooooo????? tko to zna šta će mi pasti na pamet :)))

Broj komentara: 9:

Sandra kaže...

Es todo precioso, me encantó el florero redondo.
Besos y buena semana,
Sandra

Tina kaže...

prekrasno,moj prvi hoby bio je oslikavanje bočica i prozora :)))

imam nekoliko bilježnica sa raznim motivima iz bojanki. slika je odlična,puževe kućice su prekrasne,maštovito i originalno,svaka čast!

Tanema kaže...

ajme, ovo je kao u tvornici slatkiša, ne znaš šta bi prvo! staklenke su prekrasne, vaza oduševljava, slika izgleda kao da je rađena prešanim cvijećem, a pužići me uvijek iznova obore s nogu! jedva čekam dalje!

Mare kaže...

ti to tako ljepo opišeš da me odmah uhvati želja da idem raditi upravo boce....ili pužiće?......ili oboje?....
kod tebe uvijek ima dobrih ideja:))))....
pusa:))...

Biljana kaže...

Pregrst raznolikih i prekrasnih radova:)))

mihaela kaže...

prekrasni su svi radovi

Sanja kaže...

Drage moje :) Sandra, Tina, Tanema, Mare, Biljana, Mihaela koliko vi volite ono što ja radim, još više ja volim vaše komentare koji mi iznova daju poticaj za stvaranje nečeg novog. Ne znam što bih rekla...zbilja ste me dirnule u srce svojim komentarima i hvala vam...puse svima :*

Sandra kaže...

Sretan prijateljstvo dan!
Veliki poljubac,
Sandra

cadouri-handmade kaže...

Foarte frumoase creatiile tale.Felicitari! Sper intr-o colaborare.Succes in continuare!Elena.