nedjelja, 15. kolovoza 2010.

Malo hekleraja

S obzirom da sam već pisala opširnije o heklanju (kukičanju) ovaj puta nemam puno za dodati osim da vam pokažem par svojih omiljenih heklanih radova koji povremeno krase moj životni prostor. 
Heklati me naučila moja dobra prijateljica kad sam imala nekih 25 godina, jer sam se stalno divila njenim heklanim tabletićima i stolnjacima, uzdisala sam nad njihovom ljepotom i onda mi je predložila da primim iglu i konac u ruke i primim se posla...tako je krenulo i mogu reći da mi nije bilo lako savladati nizanje očica, pa razni bodovi, oblici...a tek brojanje, najgori je prvi red kad se radi po šemi za ravni tabletić (meni više leže oblici koji se rade od sredine), krivo prebrojiš, paraš i idemo iznova! 
Eh, dosta priče, rekla sam da nemam šta pričati, a eto ipak sam se malo raspričala :)))
Ovaj heklani rad sa ptičicama je dug oko 2,5 m i napravila sam ga za komodu. Heklani dio sam radila posebno i naknadno ga ručno prišila na rub domaće tkanog platna s jedne i druge duže strane.

Budite mi i dalje vrijedne u svim svojim kreativnim hobijima, sa zanimanjem pratim vaše blogove i vaša umijeća kojima se divim! Puno pusa i zagrljaja...

Broj komentara: 10:

Anonimno kaže...

Draga Sanja imaš zlatne ruke!
Prelijepi radovi, ne znam koji mi se više sviđa.
Topli pozdrav od mene i pusa!
Zondra Art

Sandra kaže...

Hermoso!
Igual los bordados de la entrada anterior, preciosos!
Besos,
Sandra

Mare kaže...

divno:)))....prvi mi je predivan:))....
i ja sam jedno vrijeme heklala 100% na sat ali sad me pustilo:))).....
pohvaljujem i novi izgled bloga,sad mi je svježiji i vedriji,backgraund odličan:))....
jedino što se mi se tvoj blog i dalje jako,jako sporo otvara,ne znam da li je to samo meni problem ili ga imaju i drugi....
pusa:))

Biljana kaže...

Svaka cast, prekrasni radovi, ne znam koji mi je ljepsi, bravo:)))
Pusa

Sanja kaže...

Hvala drage moje vjerne pratiteljice bloga...
...da Mare, to su mi već rekli da se blog sporo otvara...al stvarno ne znam u čemu je problem, ako netko zna neka mi pomogne...
Puse Zondra, Sandra, Mare, Biljana i svima koji će ostaviti svoj komentar :)))

mihaela kaže...

draga mama radovi su prekrasni :))) jednog dana dok se udam želim punu kuću tvojih ručnih radova svake vrste :)))

Sanja kaže...

Naravno draga Mihaela, za koga to sve radim ako ne za tebe, pusa :*

Tina kaže...

predivni radovi! bravo! super je novi izgled bloga

kiss,tina

Maite - vitoma kaže...

Preciosos.

nives kaže...

JAO kako su slatke ove ptičice svaka čast!!!!!