utorak, 17. kolovoza 2010.

Za djecu

DJEČJA STOLICA
To je bila jedna obična plastična mala stolica koja je ostala cijela još kad su moje cure bile male. Odlučila sam da je preuredim kako bi bila odličan poklon djeci mojih prijatelja.
Postupak:
Prvo sam obojala naranđastom akrilnom bojom dijelove stolice, a zatim zelenom ostatak, sve se lijepo posušilo i  onda...
sam uzela staru četkicu za zube i umaknula je u zelenu boju, otresla višak i prelazivši prstima po četkici točkice zelene boje su se našle na naranđastoj, a bila sam bome i ja naranđasta, onda...
sam detalj leptira za naslon radila sa ljepljivim bojama za staklo Windows color tako da sam na prozirnu foliju prvo iscrtala konture leptira, a  nakon što se kontura posušila unutar kontura sam nanosila boje. Moralo je odstajati preko noći kako bi se moglo odvojiti od folije, ali nije baš išlo, pa sam stavila na pol sata u frižider i onda je krenulo...nisam zadovoljna sa odabirom boja leptira, ali štos je bio u tome što te boje svijetle u mraku, a imam ih samo dvije i zbog toga su baš te boje...i onda
na sjedalicu sam nanijela motiv dječje salvete sa lak-ljepilom..i onda
eh i još sam kasnije taj motiv osjenčala i malo doradila, a na stražnju stranu naslona sam isto stavila jednu dječju salvetu koju sam obrubila bojom koja svijetli u mraku, ali drage moje nažalost dovršetak te priče vam ne mogu pokazati, jer je stolica prebrzo otišla i nisam stigla fotografirat dovršenu stolicu, ali eto nema veze, pokazat ću vam što imam, pa možda i vi nešto slično napravite za svoje ili neko drugo dijete.
Inače, šteta da je samo jedna stolica, jer su je dobile 3 curice i sad će biti svađe, a još k tome svijetli u mraku, ma za njih nije bilo boljeg poklona!


Broj komentara: 8:

Anonimno kaže...

Preslatko!

jasna kaže...

Vidim da si se prilično naradila.Ideja je baš zgodna i stvarno je lijepo obradovati nekoga tako zgodnim poklonom.

mihaela kaže...

ljubomorna sam... uskraćena sam u svojim dječjim danima :P super ideja!! <3

Mare kaže...

ludilo draga sanja:)))))....sad ti je blog u 6. brzini......klizi:)))).....
super makeover stolice:))....
pusa:))..

Sanja kaže...

Baš mi je drago da vam se sviđa, hvala...a Mihaela kaj da ti velim :) znaš da nisam prije znala raditi takve stvari i meni je žao, ali zato ćeš ti znati sama napraviti za svoju djecu uz moju pomoć :)))

Biljana kaže...

Bas je slatka, lijepo si se poigrala i ispala je super, bravo:))

Tina kaže...

dosta posla,al je stolica preprekrasna!

Maite - vitoma kaže...

Muy original, me gusta.