utorak, 17. kolovoza 2010.

Neobični crijepovi

Hm, da, naslov posta govori sve...malo sam se igrala sa ovim crijepovima i svašta je nastalo!

Naranđasti "čudni" radila sam sa čipkom i kitom za drvo koji mi je konačno "sjeo". 
Prvo sam obojila crijep u naranđastu boju, položila čipku, zategnula i nanosila kit koji sam zaglađivala tako dugo dok mi se nije činilo da je sve popunjeno i poravnato, zatim sam lagano podizala čipku s podloge i ostale su ove izbočine koje sam samo malo prelazila bitumenom i nisam znala dalje što bi još mijenjala, pa je ostao takav kakav je!
Žuti leptir crijep, sam radila tako da sam stavila trake čipke sa svake strane, zagladila kitom za drvo, maknula čipku i ostali su cvjetići koje sam obojala crvenom bojom, nanijela krakle lak na svaku laticu, ali samo u sredinu cvijeta, zatim sam nanijela bijelu akrilnu boju na mjesto gdje sam nanijela i krakle, u sredinu cvijeta sam nanijela žuti perlen pen i dodala 3DPotch Effekt koji je podebljao sredinu cvijeta, sredinu sam obojala u žuto i to cik-cak, a drugi dio bijelom bojom na koju sam nanijela krakle i onda žutu boju. 
Na red su došli leptirići sa salvete i to ovaj puta i onaj drugi sloj salvete tako da imam i obrise leptira. 
Na kraju sam sasvim malo začinila bitumenom.
Zeleni leptiri na crijepu su nastali tako što sam crijep obojala u bijelo, čipka+kit za drvo, malo bršljana okolo, leptire sam bojala u svakave boje, šmirglala, uklanjala, jao svašta sam s njima izvodila, jer nikako nisam bila zadovoljna, a nisam ni sada, no nema veze, šta je tu je, to je bio eksperiment, uspješan ili manje uspješan ocijenite same. Na kraju sam patinirala zelenom uljanom bojom rubove crijepa sa strane (šteta nisam slikala, jer taj dio je ispao zanimljivo) kao i dno crijepa i malo gornji dio. 

Nadam se da ste nešto naučile od mene, ako ništa drugo, bar kako napraviti nešto sasvim neobično!
I ovaj puta bi htjela zdrave kritike, dosta hvale, dajte malo kritizirajte da vidim kako vam to ide, dajte si oduška na ovim mojim crijepovima!
Puseki svima!

Broj komentara: 13:

mihaela kaže...

evo mama, kad već hoćeš malo kritike (mada ovo baš i ne spada pod kritike), meni osobno se više sviđaju crijepovi koje si prije radila, posebno oni sa bitumenom :))
ali i ovi su mi super :D (onaj zeleni je malo manje super :P) pusa :))))

Anonimno kaže...

Ma super su ti crijepovi, bitan je trud i volja to se najbitnije.
Pusa!

Sanja kaže...

Mihaela hvala na ovoj zdravoj kritici...da radit ću dalje "normalne crijepove" :)))
Zondra hvala :)))

Jasminka kaže...

Naslov posta govori sve. A ko kaže da svi crijepovi moraju biti sa bršljanom ili grožđem. Vidim da i ti imaš kćerku koja prati tvoj rad. Vjerujem da je iskrena u svojim komentarima kao i moja. Ali zato znam kad za nešto ona kaže da je dobro, da se tog rada ne moram nigdje postidjeti. Kako kažu stari, bile one nama žive i zdrave. Pozdrav iz Slavonije

Tina kaže...

dosta posla,ali crjepovi su savršeni,meni je najdraži onaj drugi sa leptirima

Sandra kaže...

Me gustan, la baldosa verde me encantó!
Y muy original la sillita de la entrada anterior.
Besos,
Sandra

Sanja kaže...

Ej drage moje, Jasminka, Tina, Sandra...hvala vam puno na vašim komentarima :)))

Branka......... kaže...

Sanja..meni je ovo prekrasno..zašto ne napraviti odmak od"normalnih" kao što ti kaže kći, ideja ti je super..jesam nešto petljala sa čipkom ali sam tek početnik .Pozdrav, Branka

eda kaže...

Ajme, ljudi, ona hoće kritike a crijepovi su prekrasni!?!

Mare kaže...

kritike?......ljepota je u oku promatrača zar ne? i ono što je meni lijepo nekom drugom nije.....i obrnuto......:))
kritike na tehničku izvedbu?......ma tko šiša tehniku i pravila,važno je da si mi dobro zabavljamo dok ovo radima i da nam je to odmor za dušu:))))).....a kad se radi s ljubavlju i guštom i rezultat je uvijek dobar;).....
meni je baš fora da si na crijepovima radila tako nešto netipično.....čipka,jake boje,leptiri....
ali narančasti crijep je meni najljepši,baš mi je sjeo:))))...ili legao:)))))....
btw imaš jako interesantan zid iza zelenog crijepa:))....
pusa:)))....

Sanja kaže...

Eto nikako da izmamim kritike :))) baš ste mi drage...Mare, zid iza zelenog crijepa je ofarban u bijelu fasadnu boju a na to su išli crni i sivi listići cca 40 kn pomiješani sa lakom Domflock 2l je oko 300 kunića i onda se to sve zajedno nanosi kistom na zid i razvlači valjkom, a štos je u tome što su onda takvi zidovi perivi!!! Pusa svima

Karmen kaže...

Obožavam crijepove pogotovo još kad imaju neravnine ili su oštećeni. Ovi tvoji su posebni. Lijepi motivi i izrada.

Uživancija kaže...

Lijepo, pohvalno i kreativno.