subota, 15. siječnja 2011.

Pomponi od tkanine!

Ovo će biti post sa puuuunooo slika :))))
Želim vam pokazati kako se rade pomponi od tkanine koja može biti reciklirana, a može biti i kupovna...po želji i mogućnostima!
Prije svega, moram spomenuti blog "Diaryofacraftaholic" na kojem sam "pokupila" ovu ideju koja me odmah oduševila! Svakako pogledajte i taj blog na kojem ćete vidjeti kako su pomponi prigodno dekorirani sa "Valentinovo"!
Osim ove ideje, ovakve pompone možete iskoristiti na još puno načina, a sve ovisi o vašoj mašti (umjesto mašne na poklonu, dekoracija za zavjese, aranžman na stolu, kugla na boru, privjesak u vašem automobilu, ukras za vašu ljetnu torbu....)
Slike će vam sve pokazati kako sam radila svoje pompone, a potrebna su vam dva čvršća kartona (ja sam svoja prilično istrošila što ćete vidjeti na slikama i dodatno sam ih pojačala selotejpom), nacrtajte 2x šestarom dvije kružnice, jednu veću drugu manju unutar veće, zatim ih izrežite, a onda napravite prorez na svakoj, umetnite čvrstu tkaninu ili traku između dva kartona tako da dio trake visi izvan, jer ćete njome povezati svoje pompone, zatim počnite omatati tkaninu, što deblje, to će pomponi biti bogatiji.
Tkaninu pamučnu ili vunenu izrežite na trake cca 2-3 cm, po želji!
Skrećem vam pažnju da vam trebaju dobre, čvrste i oštre škare, ja sam svoje zatupila rezuckajući pompone, a bome sam dobila i žuljeve na prstima...nije bilo baš tako jednostavno kako se činilo :)))








Zavežite krajeve i stegnite, počnite rezati između dva kartona pridržavajući rukom gornji dio!



Uklonite kartone i stegnite traku koliko god možete!
Obrežite višak...poravnajte!
Tadam!!!
Vrpca još viri...svezat ću mašnu ili nešto drugo smislit što mi već padne na pamet :))

I još neki pomponi radi kojih sam zaradila žuljeve, ali vrijedilo je :))))









Hvala mojoj dragoj Mihaeli koja je oduševljeno (hehe) sve poslikala, oke, ne baš sve, nešto sam i sama!
Lijep pozdrav mojim dragim čitateljima mog bloga!

24 komentara:

Majto kaže...

Koja dobra ideja!!! Ovi pomponi su fantastični!!! Hvala na detaljnim uputama, ovo se mora probati, zakon su!!!

Sandra kaže...

Qué bonito y muy fácil!
Besos,
Sandra

Anonimno kaže...

Baš su slatki ovi pomponi. Pusa.

Unknown kaže...

hvala ti puno na odličnom tutu, jako mi se svidjaju svakako ću probati!

Branka......... kaže...

Ovim postom si me vratila u vrijeme kad su mi djeca bila mala , štrikala sam kape pa sam radila ovakve cofleke od vune, ali nikad sa tkaninom i moram priznati da jako dobro izgleda, pomponi(cofleki) izgledaju punije iljepše.Poz.

Tatjana kaže...

Tko je zvijzda,tko je zvijezda?
S-A-NJ-A!!!
Tko će radit,tko će radit pompone?
MI-MI-MI!!!
Jeee!!!!

rockgranny kaže...

Bravo!!Tekstil ti očito leži , sve si bolja i bolja .I glavno pitanje postavljam samoj sebi : da li mi zaista trebaju ti pomponi? Ma ne trbaju, ali su neodoljivi i sigurno ću se igrati danas popodne

Jasminka kaže...

Ti si se stvarno zaigrala krpicama, škarama i koncem. Samo tako nastavi i dalje. Pomponi su preslatki. pozdrav, Jasminka.

Karmen kaže...

Sanja, ovo je zaista fantastično. I ja sam radila pompone od vune ali nikada od krpica. Kako dobra ideja.
Pozdrav

kiselbri kaže...

Que bonito !!! muy original.
Me ha encantado.
Un abrazo amiga.!

eda kaže...

Ovo izgleda fantastično!! Već mozgam koje stare majice pokidati u trakice...stare zavjese... joj, odličan post, pomponi izgledaju genijalno.... (baš sam se mislila što raditi poslijepodne)
Veliki poljubac za ovako dobar post!!!

Goge kaže...

Odlično izgledaju. Radila sam pompone od vunice i konca ali nisam ni pomislila da moze i od tkanine.Bravo!!!

Sandra Z kaže...

I ja sam ovakve pompone radila davno, kao mala... ali sam radila s vunicom. Ali ovi tvoji sa širokim trakam od tkanine su puno zanimljiviji.
Hvala ti što si nam pokazala i svoje uradke i dala link i što si me podsjetila na tu zanimaciju. Lijep pozdrav.

Biljana kaže...

Jednostavno prekrasni su i preslatki. Bas su efektni kao dekoracija, hvala na odlicnom tutorialu:-)
Pusa

Mare kaže...

oooooooooo!!!!
aaaaaaaaaaaaaa!!!!
eeeeeeeeeeeeeeej draga moja ovo je fenomenalno!!!!!....
apsolutno nenadmašno predivno!!....
a tvoj tut je za svaku pohvalu razumljiv,jednostavan i bez teksta:))
ne usudim se ni početi raditi ih jer već vidim kako režem majice bez milosti:)))...
kad smo već kod toga sudeći po količini i bojama tvojih ponpona jel tebi ostalo šta garderobe????...
hehe.....

arba kaže...

Prekrasni su i ima ih tako puno, stvarno vrijedne ruke i nadasve kreativne imaš. Nema toga što ti ne možeš napraviti, svaka čast.Ja te ne stižem hvatati...
Pusa velika!

Maite - vitoma kaže...

Estupenda idea, me gusta como queda.
Besos guapa.

Pipi kaže...

Sanja divne su tvoje kuglice, odusevile me. Saljem ti kisssic za tvoje zuljeve da brze prodje.

Sanja kaže...

Vidim da su vam se stvarno svijedli ovi prelijepi pomponi, kao i uostalom i meni :)))
Hvala vam na vašim komentarima!

Lenka kaže...

Kako su dobri ofi pufkasti oblačići! Ja sam ih pravila o tankog pamuka i reciklirane svile, ali ovi tvoji trikotažni su da padneš u nesvest!!!

Good Ghost kaže...

Stvarno su fantastični. To moram probati od obavezno. Hvala na tako iscrpnim uoutama, pusa

kaća kaže...

i mene si odusevila ovim predivnim pomponicima,a tutorijal naprosto mami da se proba,odlican je..hvala ti!pusaaaa!!!

Tina kaže...

super tutorijal,pomponi su fantastični!

mihaela kaže...

pomponi su super :))) istina tata i ja smo žrtvovali majice, krevetninu itd... al rezultati su odlični :)))