utorak, 11. siječnja 2011.

Što se radi!

Pozdravljam sve čitatelje mog bloga i nadam se da ćete me i ubuduće čitati sa zanimanjem, a ja ću se potruditi biti još kreativnija :)))
Kao što sam obećala u prošlom postu pokazat ću vam što se radi u mojoj kreativnoj radionici...oke, ne baš sve, jer nije fotografski zabilježeno, pa ćete se morati zadovoljiti onim što imam!
Moram vam reći da sam se prihvatila igle i konca, šivaće mašine i kačkalice! Za šivaću mašinu je kriva naša Mare i njeni predobri tutorijali na blogu http://argopirgasto.blogspot.com/, ali isto tako i Lenka sa svojim raznovrsnim idejama i detaljnim uputama na blogu http://krpiceikonci.blogspot.com/! Dakle, vi ste krive što ja šivam, a mislila sam da to ne volim raditi - prevarila sam se :))))
A šivala sam srčeka i još uvijek ih šivam, dorađujem i tako to, jer bliži se Valentinovo, ali nije samo to u pitanju, nego već neko duže vrijeme želim sama sašiti srca, no, u tome nikad neću nadmašiti Jolinku koja šiva i veze tako prekrasna srca da se uvijek iznova zadivim njenom umijeću i kreativnosti, a njen blog na ovu temu možete pogledati OVDJE!
Osim srca uspješno sam sašila jedan jastuk, a uzorak za šivanje mi je bio jastuk koji mi je poklonila Mare! Hvala još jednom!
Kao što sam vam već pokazala i najavila počela sam vesti jedan jastuk koji sam dovršila i otići će kao poklon jednoj predivnoj osobi! Neću ni vas zaboraviti, jer vezem još jedan...no, ima vremena, o tome nekom drugom prilikom.
Pa evo pregled onog što sam radila...

Srca od platna koje sam radila salvetnom tehnikom uz pomoć ljepila za tekstil i pegle (treba ih još spojiti, s tim da ću spojeni dio ostaviti prazan i onda ih još treba napuniti)!
...peglala sam preko papira...

...onda sam šivala...naravno, prije je trebalo sve iskrojiti, izrezati, osmisliti nešto...

...pa sam šivala ručno...izrezivala...smišljala plan :)))


Moj prvi jastuk!



...i neka srca koje sam uspjela dovršiti!




I za kraj, jastuk o kojem sam pričala i vez oblik srca :)))


Nadam se da sam vam dala poticajne ideje...pa ako već niste s iglom u ruci...krenite!!!
Objavi komentar