utorak, 11. siječnja 2011.

Što se radi!

Pozdravljam sve čitatelje mog bloga i nadam se da ćete me i ubuduće čitati sa zanimanjem, a ja ću se potruditi biti još kreativnija :)))
Kao što sam obećala u prošlom postu pokazat ću vam što se radi u mojoj kreativnoj radionici...oke, ne baš sve, jer nije fotografski zabilježeno, pa ćete se morati zadovoljiti onim što imam!
Moram vam reći da sam se prihvatila igle i konca, šivaće mašine i kačkalice! Za šivaću mašinu je kriva naša Mare i njeni predobri tutorijali na blogu http://argopirgasto.blogspot.com/, ali isto tako i Lenka sa svojim raznovrsnim idejama i detaljnim uputama na blogu http://krpiceikonci.blogspot.com/! Dakle, vi ste krive što ja šivam, a mislila sam da to ne volim raditi - prevarila sam se :))))
A šivala sam srčeka i još uvijek ih šivam, dorađujem i tako to, jer bliži se Valentinovo, ali nije samo to u pitanju, nego već neko duže vrijeme želim sama sašiti srca, no, u tome nikad neću nadmašiti Jolinku koja šiva i veze tako prekrasna srca da se uvijek iznova zadivim njenom umijeću i kreativnosti, a njen blog na ovu temu možete pogledati OVDJE!
Osim srca uspješno sam sašila jedan jastuk, a uzorak za šivanje mi je bio jastuk koji mi je poklonila Mare! Hvala još jednom!
Kao što sam vam već pokazala i najavila počela sam vesti jedan jastuk koji sam dovršila i otići će kao poklon jednoj predivnoj osobi! Neću ni vas zaboraviti, jer vezem još jedan...no, ima vremena, o tome nekom drugom prilikom.
Pa evo pregled onog što sam radila...

Srca od platna koje sam radila salvetnom tehnikom uz pomoć ljepila za tekstil i pegle (treba ih još spojiti, s tim da ću spojeni dio ostaviti prazan i onda ih još treba napuniti)!
...peglala sam preko papira...

...onda sam šivala...naravno, prije je trebalo sve iskrojiti, izrezati, osmisliti nešto...

...pa sam šivala ručno...izrezivala...smišljala plan :)))


Moj prvi jastuk!



...i neka srca koje sam uspjela dovršiti!




I za kraj, jastuk o kojem sam pričala i vez oblik srca :)))


Nadam se da sam vam dala poticajne ideje...pa ako već niste s iglom u ruci...krenite!!!

Broj komentara: 17:

Sandra kaže...

Hermosos los corazones Sanja!
Qué rapidez para terminar el bordado, quedó precioso el almohadón!
Besos,
Sandra

Anonimno kaže...

Sanja, srčeka su ti prekrasna,toliko da žalim što i sama ne znam šivati. .a jastuk je predivan. .
Pusa.

Good Ghost kaže...

Hvala na atako lijepom komentaru... i ja čekam sponzora...he he
Pa ti si nevjerojatna,, Čega se dotakneš sve izgleda fenomenalno... puse

Lenka kaže...

Za tebe nema prepreka, sve ti fantastično ide! Srculenca su preslataka :)))

Mare kaže...

draga moja iskreno to je i bia moja "podla" namjera kad sam krenula u blogerske vode.....
ne brojanje komentara i sljedbenika nego želja da potaknem nekoga da iz sebe izvuče najbolje i da kroz tutorijale bar malo pokažem kako sve može biti jednostavno:)))....
srca su me posebno oduševila a slika na kojoj si okružena krpicama i smišljaš što i kako mi je jedna od najljepših u zadnje vrijeme:)))....
šivaća mašina ti jaaaako dobro stoji:))))....i očekujem još ovako lijepih radova:))....
jastuk si sašila majstorski:))...da smo u kazalištu rekla bih bravo!!)).....
i za kraj prije puse moj naklon za vez:).....jako lijepo izgleda:))...
pusa:))...
M

Goge kaže...

Koliko srceka na jednom mjestu. I sva su prekrasna. A jastuk s vezom, očaravajući.

mihaela kaže...

srčeka su preslatka :)))) a jastučić predivan :))))

Lilly... kaže...

Odlično, Sanja! Ovaj posljednji jastučić podsjetio me na djetinjstvo kod bake na selu. Prekrasan je! Pusa!

zrinkabk kaže...

prvi jastuk koji si sašila je super! Ne znam da li bi moj baš bio za javnost...hehehehe. Srca su predivna, super si sve ukomponirala.

Jasminka kaže...

Jelda je predivan osjećaj kad svladaš nešto što do tada nisi znala. Kad kažeš samoj sebi - sad znam i to. Srca su super, toliko različitih na hrpi.A podravski vez mi je prekrasan.Bravo, majstorice. Pozdrav, Jasminka

arba kaže...

Ne vjerujem svojim očima!Toliko srčeka na jednom mjestu svi su prekrasni i posebni,, pa jastučić,ovaj s vezom je baš nostalgičan... ,dođe mi da uzmem mašinu u ruke!!!a i ja mislim da to ne volim raditi...možda ipak???prekrasno!!
Naručujem ljepilo za tekstil:)))
Kiss!

Maite - vitoma kaže...

Me ha encantado todo lo que he visto, te han dado de si estos días.
Un besazo Sanja.

Biljana kaže...

Svaka cast Sanja, ti si se upustila u avanturu sivanja.Tvoj prvi jastuk i raznovrsna brojna srceka su prekrasna:-)
Ali ovaj tvoj vezeni jastuk je WOW!!!!
Pusa

Tina kaže...

valentinovo manija je polako počela već na nekoliko blogova a ja stojim skrštenih ruku :((

srca su fantastična,ali izvezeni jastuk mi je još drazi! bravo,nadam se ovakvim radovima malo češće :)

Sanja kaže...

Svima vam veliko hvala na vašim komentarima...bilo ih je lijepo čitati :)))

kaća kaže...

ma svaka ti cast sanjo,uspijeva ti cega god se primis..volila bi i ja okusat se u sivanju,ali bojim se da imam dvije lijeve sto se sivace masine tice..sve mi je prikokrasno!!!pusaaa!!!

eda kaže...

Totalno sam se uživila u ovaj tvoj kreativni svijet šivanja, još mi samo nedostaje zvuk šivaće mašine pa da dojam bude kompletan... toliko slatkih srca na jednome mjestu, a ja zapela za ona crvena čipkasta, baš su mi genijalna.. nakvukle ste me i ti i Mare na šivanje, evo idem i ja krojiti, Valentinovo je blizu... samo bojim se da ću morati bojati bijelu čipku, nemam crvene (ili da otvorim ladicu sa vešom, hehe)..
Ej, vez je f a n t a s t i č a n!!