nedjelja, 9. siječnja 2011.

Malo špage!

Već dugo nisam radila sa špagom...hehe...otkad sam radila kugle od špage :)))
Ali kad sam već imala špagu u rukama usput su nastale i još neke kreacije i to na boci, staklenki i limenci!
Ništa impresivno, ali bitno da sam iskoristila limenku koju bih inače bacila, staklenku kojih i onako imam previše i bocu na kojima mi je uvijek gušt raditi bilo šta!
Sad imam nove ukrasne i uporabne predmete!





A ovih dana sam uzela malo godišnjeg odmora, ne idem na skijanje, ni na zimovanje, jer više volim toplinu svog doma i svoje kreativne radove koji me ispunjavaju, pa radim punom parom, ali nešto sasvim drugo od uobičajenog, nešto što već dugo nisam radila! Vezem i šivam!!!
Evo samo jedna slikica vezenog jastuka na domaćem platnu koji je u izradi, a u slijedećem postu ću vam pokazati nešto više :)))

Lijep vam pozdrav,
Objavi komentar