nedjelja, 9. siječnja 2011.

Malo špage!

Već dugo nisam radila sa špagom...hehe...otkad sam radila kugle od špage :)))
Ali kad sam već imala špagu u rukama usput su nastale i još neke kreacije i to na boci, staklenki i limenci!
Ništa impresivno, ali bitno da sam iskoristila limenku koju bih inače bacila, staklenku kojih i onako imam previše i bocu na kojima mi je uvijek gušt raditi bilo šta!
Sad imam nove ukrasne i uporabne predmete!





A ovih dana sam uzela malo godišnjeg odmora, ne idem na skijanje, ni na zimovanje, jer više volim toplinu svog doma i svoje kreativne radove koji me ispunjavaju, pa radim punom parom, ali nešto sasvim drugo od uobičajenog, nešto što već dugo nisam radila! Vezem i šivam!!!
Evo samo jedna slikica vezenog jastuka na domaćem platnu koji je u izradi, a u slijedećem postu ću vam pokazati nešto više :)))

Lijep vam pozdrav,

Broj komentara: 14:

Anonimno kaže...

Kreacije od špage su ti super, a jastuk će zasigurno biti predivan.
Pusa.

mamakreativka kaže...

sve sa špakom djeluje prirodno,a vez..moja mama je to znala raditi,a ja sam lajbek za te stvari.

ina kaže...

izvrsni radovi, ti si baš iskoristila godišnji
pozdrav

eda kaže...

Jako lijepo, jednostavno i elegantno, bez suvišnih detalja.. i baš mi efektno izgleda...
Vezla nisam gooodinama, valjda stoga što mi treba puno vremena, a volim da je rad brzo gotov... što idem starija postajem nestrpljivija, hehe... za takve finese još uvijek koristim mamu...

VolimBoje kaže...

meni se ovo baš sviđa!

Pipi kaže...

Wauuuuu Sanja, bravo. Sve bolja i bolja si u spagi, iako mi se uvek svaki rad koji napravis dobar, kao da je nesto jos bolje sada. Perfekcija je tu, nema sta... bravo..i kiiiiissssss

Biljana kaže...

Tvoje kreacije od spage su predobre, tako su efktne, Pipi je sve rekla, a ona je dr. za spagu.
Volim vezene radove (nekad sam i sama radila), jedva cekam da vidim, kad ga zavrsis:-)
Pusa

Lenka kaže...

Kakvu su raskošnu toaletu dobile ove posude!!! Prekrasno :)))

Good Ghost kaže...

Draga moja Sanja hvala ti na poklonu! i velika pusa.
A ove flaše, konzetve i staklenka prva liga, predobro su ispale...

arba kaže...

Prekrasni radovi sa špagom, tako prirodno i lijepo izgledaju...ovdje uvijek nađem novih i novih ideja!
pusa!

Sanja kaže...

Hvala, drage moje...
Arba, lijepo je znati da i na mojem blogu pronalaziš nove ideje..hvala :)))

Sandra kaže...

Hola Sanja
Hasta en vacaciones trabajas! Y como siempre mucha creatividad!
Espero ver pronto el bordado terminado, y me encantaron las maderas talladas, en especial la cruz, mi padre había hecho una parecida para la boda de mi hermano.
Besos calurosos desde Buenos Aires,
Sandra

MarikaGabez kaže...

Divno!!!
So se mi prebudili spomini na otroštvo, ko smo se igrali s špago in jo zvijali tako in drugače. Ampak tisto niso bile tako lepe stvaritve kot tole tvoje. BOlj igranje.

Marija kaže...

Jako originalno! ;)
Divan blog!