subota, 21. svibnja 2011.

Origami na moj način!

Napraviti origami kutiju oduvijek mi se činilo vrlo komplicirano, a i bilo je tako dok nisam našla jednostavnu uputu za izradu jednostavne origami kutije koju možete pogledati OVDJE!
Izradu sam vježbala s papirima iz časopisa (onih sa sjajnim i malo čvršćim listovima), a zatim sam prešla na hamer papir i na sve ostale papire koje sam imala kod kuće a bili su pogodni za izradu!
Nakon što sam se izvježbala, rekla sam, to je to, i šta dalje?
Onda mi je sinulo, kao Baltazaru u njegovim crtićima! Kutija može biti mala, veća, najveća, može biti s poklopcem i bez poklopca, može imati ručkice, a unutra se može svašta staviti i može biti ljepša od običnog kartona!!! I tako sam krenula!
Već prva fotografija origami kutijica vam pokazuje čemu će mi, između ostaloga, poslužiti!
I, kako vam se čini, da li sam vam dovoljno zainteresirala da pogledate još?
A ne, idemo redom!
Prvo morate napuniti svoj stol svim i svačim, raznim papirima i kartonima, krep-papirom,  tapetama, trakicama, tkaninama, ljepilom, škarama itd., poput ovog kod mene!
Za samu origami kutiju vam nije potrebno ljepilo, ali potrebno vam je za uljepšavanje takve kutije. Ja sam koristila Drvofix i Gel ljepilo (pokazalo se super jer je kaplje, brzo se suši, odlično lijepi i ne ostavlja tragove)!
Kad ste se lijepo raspremile možete se krenuti igrati i napraviti vlastite kutije kakve nigdje nećete kupiti, jer ste ih napravile upravo VI same!!! U izradu možete uključiti i svoju djecu koja će se sigurno dobro zabaviti i nešto naučiti! Dajte mašti na volju, kombinirajte sve što vam padne na pamet i iskoristite ovakve kutije kao dekorativnu ambalažu za darivanje! Kutije mogu biti sa ručkicama ili sa poklopcem, a unutra mogu biti slatkiši, nakit, cvijet...školarcima mogu poslužiti za držanje kojekakvih sitnica...ma, mogu se iskoristiti na tisuću i jedan način!
Evo još nekih mojih izuma, od onih početničkih do onih malo savršenijih, a bit će ih još!
Izrezani cvjetići čekaju da budu zalijepljeni na nekoj budućoj kutijici!
Ovo me asocira na labuda :)))
Jedna od recikliranog papira iz novina!
Kutija u kojoj je zalijepljena odrezana rola wc-papira, obojano akrilnom bojom, služit će kao držač za olovke, a kvačice su tu da drže poruke!
 Nekoliko malih košarica!
 Jedna košarica obučena u tkaninu!
 Jedna na kojoj sam napravila decoupage, ali ovim načinom nisam bila previše zadovoljna, jer se od decoupage ljepila papir omekša i izgubi oblik! Premazala sam dodatno ljepilom sa šljokicama!
 Jedna košarica s papirnatom trakicom!
 I dvije meni najdraže, obučene u karo tkaninu!


 Nastavak slijedi...
A fotografije, šta da vam kažem, profi, by Mihaela! Hvala ti draga moja što se trudiš i svoje slobodno vrijeme posvećuješ mojim rukotvorinama :)))
Svima lijep pozdrav,
 
Objavi komentar