subota, 21. svibnja 2011.

Origami na moj način!

Napraviti origami kutiju oduvijek mi se činilo vrlo komplicirano, a i bilo je tako dok nisam našla jednostavnu uputu za izradu jednostavne origami kutije koju možete pogledati OVDJE!
Izradu sam vježbala s papirima iz časopisa (onih sa sjajnim i malo čvršćim listovima), a zatim sam prešla na hamer papir i na sve ostale papire koje sam imala kod kuće a bili su pogodni za izradu!
Nakon što sam se izvježbala, rekla sam, to je to, i šta dalje?
Onda mi je sinulo, kao Baltazaru u njegovim crtićima! Kutija može biti mala, veća, najveća, može biti s poklopcem i bez poklopca, može imati ručkice, a unutra se može svašta staviti i može biti ljepša od običnog kartona!!! I tako sam krenula!
Već prva fotografija origami kutijica vam pokazuje čemu će mi, između ostaloga, poslužiti!
I, kako vam se čini, da li sam vam dovoljno zainteresirala da pogledate još?
A ne, idemo redom!
Prvo morate napuniti svoj stol svim i svačim, raznim papirima i kartonima, krep-papirom,  tapetama, trakicama, tkaninama, ljepilom, škarama itd., poput ovog kod mene!
Za samu origami kutiju vam nije potrebno ljepilo, ali potrebno vam je za uljepšavanje takve kutije. Ja sam koristila Drvofix i Gel ljepilo (pokazalo se super jer je kaplje, brzo se suši, odlično lijepi i ne ostavlja tragove)!
Kad ste se lijepo raspremile možete se krenuti igrati i napraviti vlastite kutije kakve nigdje nećete kupiti, jer ste ih napravile upravo VI same!!! U izradu možete uključiti i svoju djecu koja će se sigurno dobro zabaviti i nešto naučiti! Dajte mašti na volju, kombinirajte sve što vam padne na pamet i iskoristite ovakve kutije kao dekorativnu ambalažu za darivanje! Kutije mogu biti sa ručkicama ili sa poklopcem, a unutra mogu biti slatkiši, nakit, cvijet...školarcima mogu poslužiti za držanje kojekakvih sitnica...ma, mogu se iskoristiti na tisuću i jedan način!
Evo još nekih mojih izuma, od onih početničkih do onih malo savršenijih, a bit će ih još!
Izrezani cvjetići čekaju da budu zalijepljeni na nekoj budućoj kutijici!
Ovo me asocira na labuda :)))
Jedna od recikliranog papira iz novina!
Kutija u kojoj je zalijepljena odrezana rola wc-papira, obojano akrilnom bojom, služit će kao držač za olovke, a kvačice su tu da drže poruke!
 Nekoliko malih košarica!
 Jedna košarica obučena u tkaninu!
 Jedna na kojoj sam napravila decoupage, ali ovim načinom nisam bila previše zadovoljna, jer se od decoupage ljepila papir omekša i izgubi oblik! Premazala sam dodatno ljepilom sa šljokicama!
 Jedna košarica s papirnatom trakicom!
 I dvije meni najdraže, obučene u karo tkaninu!


 Nastavak slijedi...
A fotografije, šta da vam kažem, profi, by Mihaela! Hvala ti draga moja što se trudiš i svoje slobodno vrijeme posvećuješ mojim rukotvorinama :)))
Svima lijep pozdrav,
 

Broj komentara: 19:

Tatjana kaže...

Sanjaaaaaaaaaaaa,pa to je tako slatkooooooo!I meni su kockaste najslađe!

Anonimno kaže...

Leleee,sto se pravite so svojata fantazija...super se site!

Biljana kaže...

Draga Sanja, ti ne mirujes, stalno istrazujes i upustas se u nove kreativne avanture, iz kojih proizilaze ovakve origami ljepotice, svaka cast:-)
Pusa

kiselbri kaže...

Amiga, que producción de trabajo y todo tan bonito!!Felicitaciones y realmente son un detalle precioso para poder regalar en cualquier ocasión. Me han encantado las de cuadritos ..
Besos amiga!

Jasminka kaže...

Sadvidiš zašto ja radim toliko raznih tehnika. Nema ljepše od toga kad si postaviš izazov i kažeš samoj sebi: Ja ću to naučiti raditi. Mislim i na tvoju das-masu i origami. Meni je posebna ljubičasta kutijica, a i karirane su preslatke. Radujem se tvom sljedećem izazovu, tko zna što će to biti.

Jolanda kaže...

Preslatke su!!!!!
Posebno ova crvena predzadnja (odnosno prva - lijevo).
Pusa

Anonimno kaže...

Ma znaš šta draga, da si mi malo bliže visila bih dan noć kod tebe i upijala sve tvoje vještine...al nisi. Ti si nepresušni izvor volje i ideja i znaj da ti se ja iskreno divim. Želim ugodan ostatak dana i šaljem milijon pusa i pozdrava!!!

jasna kaže...

Stvarno odlična ideja!Ove presvučene platnom su preslatke.

Mare kaže...

ti si čudo žana i jako mi je drago da te mogu zvati prijateljicom:))....
i neiscrpan si izvor ideja:))....
ove kutije -košare su predivne,od izvedbe do namjene:))...
karirane su posebno ćeće:)))...

Suzana kaže...

Super su kutije i košare i košarice...baš ti je ideja s nekoliko vrsta papira mrak.

Sandra kaže...

Ove karirane su mi baš posebne, ne mogu se odlučiti da li mi je ljepša plava ili crvena. Bilo bi mi puno lakše da je samo jedna:)))

Angie kaže...

Ostala bez riječi... radila takve kutijice prije par godina, ali ovakav razvoj ideje, ovoliko različitih verzija... Predivno.

Magalis Marisol kaže...

Hola amiga!!!
Te quedaron geniales!!!
Un fuerte abrazo desde Venezuela!!!

eda kaže...

Kod tebe obožavam što vidiš neku ideju, hrabro kreneš i iz toga se izrodi bezbroj verzija ala Sanja... ovo je tako slatko, jednostavno, ove kockaste su mi baš izvrsne!!
Sviđa mi se i ovaj prvi korak... istresti na stol svega i svačega, hehe, tu sam najjača:))

Marina kaže...

nisam neki expert u origamiju ali ovo mi se jako sviđa, morat ću se pozabaviti kutijicama :)

Nena3110 kaže...

Divno, zaista, oduševila si me!
pravila sam ove kutijice, ali ništa dalje, a ti si puna ideja!

Sanja kaže...

Cure moje, veliko vam hvalaaaaaaa!

Tina kaže...

savršene su! karirane i sa ružicama su me oduševile!

Nataša kaže...

odlično je, pridružujem se tvom blogu OVOG MOMENTA! Naročito mi se sviđaju kućice od puževa, jer i ja ih skupljam, iako me ukućani kritikuju.Znala sam da od njih nešto može biti.