nedjelja, 22. svibnja 2011.

Origami kutijice!

Ovo je samo nastavak mog prethodnog posta, jer još su neke origami kutijice osvanule u novim odjelcima, pa vam ih moram pokazati! Ovdje sam koristila samo papir, izuzev crne točkaste tkanine! Papiri su svih vrsta, hamer, tapete, kolaž, novine, bitno da je papirnato :)))
I nadam se da će bar jedna osoba od svih vas koji pratite moj blog pokušati napraviti svoje poklon kutijice i iznenaditi me nekim novim načinom ukrašavanja!
 

 Nadam se da ste se dobro odmorili, jer već sutra je novi radni dan...kako je to lijepo....grrrrrr

Broj komentara: 12:

Lenka kaže...

Baš su slatke :)), ja mnogo volim crno-bele kombinacije... još kad su u pitanju tačkice :D. Origami je super zabava, ja sam ovakvu kutijicu pravila od poštirkane tkanine i ispadne vrlo interesantno.

eda kaže...

Ova druga mi je fantastična, izgleda kao neki slasni kolač ili torta posuta šarenim mrvicama, njam, sigurno u nju idu neki slasni kolačići...
Prošli vikend das, ovaj vikend si u papirićima, tko zna što nam spremaš sljedeći vikend???

Prirodna kaže...

ova druga je prekrasna, kao stvorena za sakupljat školjkice :) :)

Tatjana kaže...

Još slatkih origami kutijica?Pa kada stigneš????Niti jedna nije ista i stvarno su šik!

Mare kaže...

jeee!!.....super su ti kutijice,ne znam baš da ću ih i ja raditi ali nikad ne reci nikad:)))....
ako ovako nastaviš postat ćeš prava origami majstorica:))))....

Anonimno kaže...

Ma tvoji radovi su zbilja posebni i svaki ima ono nešto. Sve su mi lijepe, svaka na svoj način!!! Pusa!!!

Keks kaže...

Super su! 1. je vrlo elegantna, a druga je totalno originalna, baš je Eda dobro rekla, izgleda kao kolačić :)

tatjana kaže...

prekrasne su kutijice... ova druga mi je najposebnija... ali ne znam za koju bi se odlučila... odlično!!! Inače obožavam te kutijice... prošle godine sam za Božić svim prijateljicama radila takve kutijice, a unutra je bilo puno poruka... i ideja je ispala baš super! :)

Sandra kaže...

Ni ja kao ni Mare ne znam hoću li i kada ću se upustiti u ovaj posao s kutijicama, ali ona druga je i mene podsjetila na kolačić:) Kažu da svatko vidi šta mu fali:)

Jasminka kaže...

Ti kad nešto radiš, odmah napraviš serijsku proizvodnju. Pogledaj si malo svoje postove: ili hrpa kutijica, ili hrpa ružica, ili nekoliko boca odjednom, ili puna korpa puževa...dalje i sama možeš nabrajati. Samo ti budi i dalje vrijedna, i uživaj u izradi kutijica. mi s nestrpljenjem očekujemo još iz Tvornice kreativnosti iz Hlebina.

Tina kaže...

odlične su,bravo!

Unknown kaže...

Oduševljena sam kutijicama. Origami je moja prva i najveća ljubav, i prosto mi je divno kada vidim da se koristi i na ovakav kreativan način. Sjajno!