četvrtak, 26. svibnja 2011.

Slikanje iglom!

Upravo tako bi se moglo zvati vezenje, jer iglom i koncem se također mogu napraviti vrlo lijepe slike, a predstavljaju trajnu vrijednost i oživljavaju uspomene na ručne radove naših baka!
U svojim vezovima nastojim slijediti tradiciju mog podravskog kraja u oblicima, motivima i bojama! Ručne radove koje imam od svoje bake i koje sam vidjela kod drugih žena uglavnom su rađeni samo crvenim koncem ili pak samo plavim! No, ja više volim dodati malo zelene i žute!
Napravila sam jedno malo, sasvim malo srce za koje još nisam sigurna da li će biti broš ili ću naheklati lančić pa staviti oko vrata :)))
Osim tog mini srca, dovršila sam jedan starinski ručnik i to je to!
 Pogled iz blizine!
 Za kraj, Mihaela vam poklanja jednu predivnu cvjetnu fotografiju!
Do čitanja,
 

Broj komentara: 30:

Lenka kaže...

Mnogo volim vez, pogotovu sa cvetnim etno motivima. Sviđa mi se što si dodala boje jer motivi deluju razigranije. Baš si vešta u slikanju iglom :))

Unknown kaže...

Pridružujem se Lenki - i ja mnogo volim vez. Nekada davno sam ga malo i radila, a kad vidim ove lepe radove, prosto poželim da ponovo pokušam!

Nena3110 kaže...

Bravo, Sanja, divno vezeš, srce je preslatko, a peškir prefinjen!

Keks kaže...

I to je to! Samo to? šalim se naravno :)) ručnik je prelijep, a srce preslatko!

Karmen kaže...

Srce slatkiš mali ali ručnik mi je prepredobar. Jako lijep motiv ali me se dojmilo opheklavanje. Super izgleda. Samo nastavi s tradicijom.
Mihaeli pusa jer je tako vješta fotićem pa nas uvijek razveseli.

Vladuška kaže...

Izgleda vrlo ljepo.

Angie kaže...

OBOŽAVAM vez - malo mi je "prespor" pa se teško odlučim na početak.... Ovo što si uradila izgleda savršeno.

Jolanda kaže...

Srčeko si lijepo napravila:))
Probaj ga staviti na lančić pa buš vidla kaj ti se više sviđa ogrlica ili lančić. Ja bi ga probala staviti na heklanu narukvicu koja je sheklana niskim štapićima i taman je široka kao ruka (al to bi ja). Ručnik mi je jako, jako sviđa. Posebno kombinacija boja i ovaj heklani dio.
Pusa

Tatjana kaže...

Znaš da je preslatko.Svako tvoje srce je posebno(znam iz prve ruke),ali i ručnik mi se jako sviđa.Takvo što se danas baš i ne može lako naći,a kamoli kupiti!

Sandra Z kaže...

I to kakvo slikanje iglom! Predivne stvari radiš i jako vrijedne.
Hvala Mihaeli na cvjetnoj fotografiji. Podsjetilo me da me za vikend čeka malo vrtlarenja :))
Pusa :))

eda kaže...

Tvoja sam srca već "opjevala" i puno puta ti dala do znanja koliko su mi i divni i slatki i nostalgični...
Ali ovaj starinski vezeno-heklani ručnik, Sanjo toliko je prekrasan da nemam riječi... baš si pravi naslov posta dala - ovo je pravo slikanje iglom!! I ovaj heklani porub, s jedne strane širi, s druge uži, tako se lijepo uklopio da zbilja izgleda upravo savršeno!!

Mare kaže...

ja bih ovo srčeko definitivno nosila oko vrata:))......apsolutno modni dodatak broj 1:)))....
još ne mogu vjerovati kako dobro izgleda ručnik i čipka različite širine!!!.....
hvala mihaeli za predivno cvijeće,jesu to nekakavi karanfilići?....

Mare kaže...

zaboravila sam pohvaliti tvoj novi button,jako mi se sviđa rascvjetani prozor:)))....

Anonimno kaže...

Prelepo...tako se prenosi tradicija i folklor.Mihaela super ti je slika,ja dosad nisam uspela da snimim pcelicu a ti si to uradila...Baknez za tebe i pozz za tvoju mamu

Prirodna kaže...

ajmeeeeeeeee, eee ovo se zove kreativnost :) :)

Prirodna kaže...

samo malo izmjeni html buttona, presladak je, ali ne vodi na tvoj blog neg na Chik blog boutique :) :)

Sanja kaže...

Ups, Kreativka draga, hvala, uopće nisam isprobala svoj butončić i da mi nisi rekla ne bih znala...promijenjeno :)))
Mare, da to su klinčići tzv. turski klinčići! I sviđa mi se tvoj prijedlog za srce oko vrata :)))
Eda, da, bome si opjevala moja srca i mislim da je vrijeme da napravim jedno za tebe!
Sandra, Tatjana, Jolanda, Angie, Vladuška, Nena, Keks, Lenka, Lyra, Karmen, vaši komentari mi puno znače i kad od nikog nemam podršku, znam da na vašu uvijek mogu računati i bude mi drago, jer uvijek dobijem potrebnu dozu motivacije...puse svima!

Sanja kaže...

Ajoj, nestali su mi sljedbenici, pa gdje suuuuu? Isss taj bloger stalno nešto izvodi :(

Biljana kaže...

Rucni radovi nasih baka, za mene su vrh, a ti Sanja svojim vezom vracas nas tradiciji i hvala ti na tome. Tvoji radovi su prekrasni, fantasticno ti ide slikanje iglom:-)
Pusa

Suzana kaže...

Naslov posta je savršeno prenio sliku. Divno i ja zaista žalim za vremenima kad se radno vrijeme ful-time jjoba poštivalo i ostatak dana se mogao organizirati. Ovako -mogu samo čestitati na strpljenju, znanju, ideji.....divno!

nena kaže...

Stvari se stalno vraćaju u modu i ja imam ovakvih stvari u ormaru,nikad ih nisam radila al sad kad vidim ovo tvoje dođem u napast da počnem...

Tina kaže...

predivni radovi! moja mala prednost ručniku...

Anonimno kaže...

Prekrasno, oduševila si me Sanja!
Volim srćeka, a ovo tvoje mi je baš posebno.

Pusa.

Anonimno kaže...

Srce je preslatko, aručnik prelijep!!!!

Good Ghost kaže...

jako dobro to tebi ide. Sviđa mi se i jedno i drugo. Ti si jedan pravi cvjetak, baš kao ovaj na Mihaelinoj slici, podravine

Good Ghost kaže...

zaboravih ti poslati jednu veliku pusačicu

Maite - vitoma kaže...

Bellísimo trabajo.

Anonimno kaže...

Hellο, і think that і saw you viѕіted my blog thus i
сame tо “return the favor”.I am аttemρting tο find things to imρrονe
my wеbѕitе!I suppoѕе its ok to usе ѕomе оf yοur idеaѕ!
!

Μy blog - http://csmetropolitan.ro

Anonimno kaže...

Ѕweet blog! I fοund it while brοωsіng on Yahoο News.
Do you hаve anу suggestions on how
to get liѕted in Yаhoo News? Ӏ've been trying for a while but I never seem to get there! Thanks

My weblog; mouse click the Next page
my webpage: http://www.hachisounds.smfnew.com/

Anonimno kaže...

I am really inspired along ωith your wгiting talents and also with thе
layout to your weblog. Is that this a рaid topic or
dіd yοu modify it yourself? Anywаy keep up the nice
hіgh quality writing, it is uncommon tο loοk
a great ωeblog like thiѕ one nowadaуѕ.
.

Αlso viѕit my blog post; sfgate.com