ponedjeljak, 30. svibnja 2011.

Shabby chic vješalice!

Dakle, radi se o starim vješalicama koje sam pronašla u jednom starom ormaru i imam ih još u pričuvi weeeee!
Drvene su, a dio za vješanje je čelična žica!
Jedna od njih je posebno neobičnog oblika i služi za vješačenja hlača!
S obzirom da su bile jako stare, nisam željela da budu nove, a idealno rješenje je shabby chic tehnika (više o ovoj tehnici i predivnim radovima možete saznati i pogledati kod Biljane shabby)!




Vješalice sam prvo pobrusila brusnim papirom, zatim sam vlažnom krpom skinula prašinu, obojala ih u crnu boju, nanijela vosak, zatim bijelu boju, pa opet brusni papir. Potom je na red došao decoupage (salveta, lak ljepilo), a potom bitumen! Treću vješalicu sam radila twin color bojama uz dodatak šablone i akrilne paste!
Žičani dio sam također pobrusila i bojala twin color bojama, zelenom decor-lak akrilnom bojom , dodavala bitumen, ma više ni ne znam šta sam sve radila, trebala bi ubuduće zapisivati sve korake, ali to je kod mene tako, probam ovo, probam ono, pa što ispadne!
Na kraju još ću vam pokazati jednu veliku shabby vješalicu za koju još nisam sigurna da li će ostati takva ili neće! Imate kakav prijedlog?
Mah mah do slijedećeg posta,

Broj komentara: 26:

Mare kaže...

ovo su ti odlične vješalice za npr. hlaće s kosim džepovima:)))).....
meni su vješalice koa ideja super i ja sam ih radila ali meni je to puno pipkavog posla za nešto što stoji u ormaru pokriveno robom......
a velika vješalica je super i ovakva kakva je:)))...
da te ne bacam u posao ili da kažem?....puknut ću ako ne kažem ali takav oblik vješalice sam vidjela u shabby izvedbi i to tamnije tirkizna sa zlatnom podlogom:)

Anonimno kaže...

vješalice su ti zakon, ja sam već u par navrata krenula da preuredim svoje, ali nikako da počnem.

Anonimno kaže...

Predivno...mah mah i tebi draga!!!

Sandra Z kaže...

Super su ove drvene vješalice, dušu dale za jedan fenomenalni makeover by Sanja :)) Odlično si ih uredila, stare su i moraju tako i ostati.
Hm, a za veliku vješalicu? Pa isto mislim da je i ovako dobra, ili samo obojana i pobrušena bez ikakvih motiva, šablona ili slično. A možda sva "pozlaćena" pa bitumenizirana? Ah, previše brbljam.
Pusa :))

Good Ghost kaže...

Prekrano, Puno truda si uložila u njih, a rezultat je i više nego odličan

Jasminka kaže...

Vješalice si tako postarala da sam prvi moment pomislila da je to njihov originalan izgled i da ih tek trebaš postarati. Svaka čast. Što se tiče zidne vješalice, ne radi se o tome da li se nama sviđa, nego da li se tebi sviđa. Ako ti ovakav izgled nije sjeo, pričekaj par dana. Možda ti se svidi ovakva, a i još uvijek ju stigneš napraviti drugačije. Uživaj.

Sandra kaže...

Bravo draga, i ja imam par komada takvih vješalica, ali i kod mene kao i kod Mare nikako da dođu na red. I ja nikako da izgubim vrijeme na nešto šta se spremi u ormar. Ali ti si mi dala volju, pitanje je hoće li potrajati. Sve su ti odlične:)))

jasna kaže...

Opet nešto lijepo kod tebe. Meni je velika vješalica i ovako dobra,ali ne znam kako se uklapa u okolinu.

eda kaže...

E baš si ih majstorski obradila!! I onda s njima u ormar da ih nitko ne gleda:((
Znam, ovo je sigurno za Željkov ormar:))
I velika se meni sviđa ovakva kakva jest, meni je baš slatka za povješati limene kantice sa začinskim biljem... eto kuda idu moje misli.. ili bih povješala crno-bijele fotografije...
Jutro je, očito sam sanjala neke crno-bijele snove:))

Lenka kaže...

Stvarno su dobile prekrasan novi život :)), meni se velika vešalica baš dopada ovako kako si je doterala.

A... nakit kaže...

stvarno su super...

Jolanda kaže...

Super si ih dotjerala :))

Nasmijano nebo kaže...

novi život starih vješalica - prekrasno. i baš su dobre tako stare.

Nena3110 kaže...

Ovakvu veliku i ja imam, nije mi ni palo na pamet da je sredim.
A patim za onim stojećim vešalicama sa krivim kukama za kačenje i takvim nogicama, kako je zgrada u kojoj radi jako stara, imamo po jednu svakom kabinetu, ali ne smem da kradem, joj, kad bih našla negde da kupim.
Meni se dopada ovo što si uradila, ja volim jednostavno i tu ništa ne bih dirala:)

Sanja kaže...

vidim da ima svakakvih dobrodošlih prijedloga, a sve nešto vuče na zlato :))) hvala, razmislit ću!
Joj Nena i ja patim za takvom samostojećom vješalicom i isto ih znam vidjeti u kancelarijama pa mi dođe da postanem lopov :)))

Tina kaže...

fantastične su,bravo!

Prirodna kaže...

prekrasno i sa dozom starinske romanse....ja izrađujem vješalice sa plišanom tkaninom :) :)

Tatjana kaže...

O da,to se traži.Takve vješalice je danas teško naći...imam ih ja par,ali nikako u ruke uzeti,valjda im nije vrijeme,ali kod tebe je definitivno bila ora!
Nisam sve komentare čitala,ali oko zapelo za Edin,i njezina ideja mi se jako sviđa!

Goge kaže...

Sjećam se ovakvih vjesalica. Jako lijepo si ih uredila. Svaka je posebna. Bravo!

Branka......... kaže...

Jutro Sanja, trenutno sam ti žena sa nedostatkom vremena...evo tek sam sad uspjela doći do tebe i ovo što vidim je praznik za oči...a ja sam ih prije par godina bacilaaaa....pozz

Unknown kaže...

super odradjeno, bas mi se dopadaju, a tebi na strpljenju treba dodeliti medalju.pozdrav

Maite - vitoma kaže...

Son preciosas.
Bss.

Pipi kaže...

Nasi strai bi rekli: ALAL VERA DEVOJCICE. Superr motivi.

Mare kaže...

na mom te blogu čeka nagrada:))...

Biljana kaže...

Vjesalice si obukla u prekrasne romanticne haljinice, sve su slatke bez izuzetka.Velika vjesalica je super, ja ne bih nista mijenjala:-)
Pusa

Luisa kaže...

Hi, honey. Nice job. Kissees from LA MAGIA DE LAS IDEAS