ponedjeljak, 30. svibnja 2011.

Shabby chic vješalice!

Dakle, radi se o starim vješalicama koje sam pronašla u jednom starom ormaru i imam ih još u pričuvi weeeee!
Drvene su, a dio za vješanje je čelična žica!
Jedna od njih je posebno neobičnog oblika i služi za vješačenja hlača!
S obzirom da su bile jako stare, nisam željela da budu nove, a idealno rješenje je shabby chic tehnika (više o ovoj tehnici i predivnim radovima možete saznati i pogledati kod Biljane shabby)!




Vješalice sam prvo pobrusila brusnim papirom, zatim sam vlažnom krpom skinula prašinu, obojala ih u crnu boju, nanijela vosak, zatim bijelu boju, pa opet brusni papir. Potom je na red došao decoupage (salveta, lak ljepilo), a potom bitumen! Treću vješalicu sam radila twin color bojama uz dodatak šablone i akrilne paste!
Žičani dio sam također pobrusila i bojala twin color bojama, zelenom decor-lak akrilnom bojom , dodavala bitumen, ma više ni ne znam šta sam sve radila, trebala bi ubuduće zapisivati sve korake, ali to je kod mene tako, probam ovo, probam ono, pa što ispadne!
Na kraju još ću vam pokazati jednu veliku shabby vješalicu za koju još nisam sigurna da li će ostati takva ili neće! Imate kakav prijedlog?
Mah mah do slijedećeg posta,
Objavi komentar