petak, 3. lipnja 2011.

Nagrada i još ponešto!

Tko ne bi poželio biti nagrađen zato što ste baš toj osobi inspiracija?
Ja sam svoju nagradu dobila od drage, kreativne, vrijedne, duhovite, sveznajuće...Mare i jako sam sretna zbog toga!

Svim vrijednim strastvenim kreativkama koje u zanosu stvaranja nalaze vremena i za moj blog proslijeđujem ovu nagradu!
U užem izboru onih blogova koje su moja inspiracija, su :)))
"spalatinart"
"argopirgasto"
"treschicsandraz"
"tininkreativnikutak"
"tinchamade"
"jasminkamarjanovic"
"melanzana-iovoiono"
"majtoshemisphere"
"krpiceikonci"
"kreativnizanos"
"keksmade"
"hobbychic"
"danijelinkutak"
....zaustavit ću se na Danijelinom kutku, jer svi vaši blogovi su moja inspiracija i hvala vam na tome :)))

Za kraj nekoliko poslastica!

Svakako pogledajte ovaj odličan tutorijal!
 Texturized Spring Wreath Tutorial !


Ukoliko vas zanimaju lampe pogledajte OVO!


Ako pak volite iglu i konac, pogledajte OVO!


Broj komentara: 7:

eda kaže...

Hvala ti od srca na ovoj nagradici, baš sam ponosna što sam i ja tvoja mala inspiracija:)))))
Još da mi je pola sata slobodnog vremena pa da napravim post...
A ovi linkovi su izvrsni!

Nena3110 kaže...

Čestitam za nagradicu!
Hvala za tutorijale!

Sandra kaže...

Čestitam na nagradi i zahvaljujem ti na istoj:)))
Hvala ti na linkovima:)

LivesArt kaže...

Čestitam Sanja, tvoj blog pratim redovito !

Tatjana kaže...

Čestitke Sanja.Ovaj okvir me je oduševio,skrozzz!

Majto kaže...

Draga moja Sanjice! Iskrene čestitke!!! I hvala ti na ovim predobrim tutićima, okvir mi je bomba! Puno ti hvala što si me se sjetila i dodijelila mi nagradicu, lijepo je znati da netko misli na tebe! A ti znaš da si ti moja inspiracija :-))) i da obožavam tvoj blogek :-))) i tvoja srčeka :-))) Pusek :-)))

Mare kaže...

za nagradici ali i zato što si to što jesi šaljem jednu veliku karirano šargopirgastu pusu:))))...