utorak, 17. svibnja 2011.

Das masa i moj prvi radovi!

 Na mojem popisu koji stalno nadopunjavam onim što planiram raditi i onim što želim naučiti, našla se i das-masa, a upisana je odmah nakon što je naša draga blogerica Eda objavila post u kojem nam je detaljno opisala i pokazala kako se radi sa das-masom! Ona je napravila prekrasne višenamjenske košarice koje su me potpuno opčinile i radila sam prateći točno njene upute, a savjet više mi je bio onaj gdje govori o tome da je das-masu najbolje valjati na pamućnoj krpi (ja sam koristila jedan stari ručnik)! Hvala Eda...vježbam, vježbam :)))) Ukoliko sam vas dovoljno zainteresirala skoknite do njenog bloga Spalatinart i pogledajte njen odličan tutorijal na ovu temu, kao i ostale njene fantastične radove koji su mi uvijek inspiracija!
Dakle, ovo su moje košarice koje sam posprejala akrilnim lak sprejom u zlatnoj boji! Šteta da ih nisam ničim napunila, izgledale bi još ljepše, ali to zadovoljstvo nađite kod Ede!
Eda, ocjena (molim za objektivnost)!
 No, kako sam već zaprljala ruke, a das-masa je još bilo, a imala sam otprije nekakve kalupe, pa sam napravila kojekakve oblike koji će se naći na ponekim mojim budućim radovima :)))
Ima ta leptirića, pužeka, ptičica, srca, bubmarica...i baš sam uživala kad sam se igrala das-masom!
Svakako stavite izradu oblika od das-mase na vaš popis želja!
 Lijep vam pozdrav i puno pusa :))))
Objavi komentar