utorak, 17. svibnja 2011.

Das masa i moj prvi radovi!

 Na mojem popisu koji stalno nadopunjavam onim što planiram raditi i onim što želim naučiti, našla se i das-masa, a upisana je odmah nakon što je naša draga blogerica Eda objavila post u kojem nam je detaljno opisala i pokazala kako se radi sa das-masom! Ona je napravila prekrasne višenamjenske košarice koje su me potpuno opčinile i radila sam prateći točno njene upute, a savjet više mi je bio onaj gdje govori o tome da je das-masu najbolje valjati na pamućnoj krpi (ja sam koristila jedan stari ručnik)! Hvala Eda...vježbam, vježbam :)))) Ukoliko sam vas dovoljno zainteresirala skoknite do njenog bloga Spalatinart i pogledajte njen odličan tutorijal na ovu temu, kao i ostale njene fantastične radove koji su mi uvijek inspiracija!
Dakle, ovo su moje košarice koje sam posprejala akrilnim lak sprejom u zlatnoj boji! Šteta da ih nisam ničim napunila, izgledale bi još ljepše, ali to zadovoljstvo nađite kod Ede!
Eda, ocjena (molim za objektivnost)!
 No, kako sam već zaprljala ruke, a das-masa je još bilo, a imala sam otprije nekakve kalupe, pa sam napravila kojekakve oblike koji će se naći na ponekim mojim budućim radovima :)))
Ima ta leptirića, pužeka, ptičica, srca, bubmarica...i baš sam uživala kad sam se igrala das-masom!
Svakako stavite izradu oblika od das-mase na vaš popis želja!
 Lijep vam pozdrav i puno pusa :))))

24 komentara:

Mare kaže...

no koka ako ja mogu prva reći da sam APASOLUTNO oduševljena tvojim košaricama:)).....predivne su!!!!....
čista 10 za izradu a 10+ za umjetnički dojam:)))....
sad i ti imaš košarice:((.....nema mi druge nego da se i ja bacim na posao i malo zamjesim:)))...
pusek musek:)))....

LivesArt kaže...

Fantastično, tako efektne košarice!

Sandra kaže...

Kako su lijepe te košarice, ja ću se zasad držati tijesta, još sam nedorasla za das masu:)

Biljana kaže...

Svaka cast Sanja, kosarice su WOW!Elegantne, romanticne, bas su chic:-)
Pusa

Anonimno kaže...

Ja mislim da će i Eda biti oduševljena tvojim radovima. Sve ti je tako dobro ispalo. Ja ti dajem isto čistu 10. I mogu misliti kad kreneš modelirati nemoš stat!!! Pusa i pozdrav!!

Suzana kaže...

Zaista čista 10 za "zlatne" košarice. Elegantne su kao i oblici koje si napravila u pauzi dovršavanja.

Prirodna kaže...

jako interesantno, jako prekrasno i efektno :) :) čak i kad nije napunjeno :) :)

Tina kaže...

savršeno!

eda kaže...

Toliko si me razveselila ovim svojim košaricama, ma nemaš pojma koliko!!! ej, savršene su, ljepše su puno od mojih, čipka je izvrsna i ova zlatna bojica baš im odlično pristaje!!
Već vidim tvoja mala etno srca kako se gnijezde u košaricama..!!
Stvarno si me razveselila!!

Nena3110 kaže...

Savršeno si uradila, a imala si i dobru učiteljicu, pa ću se i ja jednog dana poslužiti.
Hvala ti što deliš sa nama svu tu lepotu.

Mariângela Maciel kaže...

Oi amiga querida

Que bonito!!!! adorei a idéia!!!
Tenha uma boa noite!
Fique com Deus!
Beijinhos^_^

Keks kaže...

Pa ovo izgleda kao da je sa nekog kraljevskog stola, prelijepo! pa kako si napravila te rubove tako savršene, izgleda kao da si pravu čipku nekako učvrstila i pretvorila u košarice!
Još nešto, čini mi se da ti je LinkWithin malo poludio, prikazuje Edine postove??!!

Anonimno kaže...

Mislim da ti sa Das masom ide savršeno, samo tako nastavi!
Prekrasni radovi a košarice su mi top!
Pusa.

Sandra Z kaže...

Wow! Košarice izgledaju fenomenalno ovako "zlatne", kao da si otvorila staru škrinju na tavanu i izvadila obiteljsko blago. Super, čista 10+ na kvadrat.
Pusa :))

jasna kaže...

Košarice su prekrasne, a ovo što si se sjetila upotrijebiti zlatni sprej je stvarno izvrsna ideja. Bravo!

Karmen kaže...

Odlično ti ide s das masom. Ne odustaj. Tako ti je dobro ispala čipka na košaricama da sam prvo mislila da si upotrijebila pravu. Nadam se da ćeš napraviti još koju seriju novih.

Tatjana kaže...

Stvarno si to lijepo umjesila i ispekla.Bogami,Edi si za petama...a i ja polako kaskam,samo u drugom smjeru,jeah!

Maite - vitoma kaže...

Fantástico Sanja, eres increible.
Un besazo.

Sanja kaže...

Hvala, hvala, hvala...bit će nešto od mene i na planu das mase. Tatjana nisam ništa pekla samo sušila :))))
Jako sam zadovoljna s vašim ocjenama i nadam se da ćete i vi po Edinom receptu napraviti vlastite kreacije od das mase! Pusa svima

Phoenix kaže...

Vidim uglavnom ocjene 10...E od mene 10+...
Jednom sam probala raditi s DAS masom ali bez nekog uspjeha...
Pokušaću i ovo...jako mi se dopada.
pusa

Jolanda kaže...

Predivno si ti to napravila Sanja!!!!! Kak se ja nekužim u das masu uopće, a vidjela sam dovoljno da modu reći samo jedno KOŠARICE SU PREPRE SAVRŠENE!!!!!!!
Pusa

A... nakit kaže...

super je ispalo :))

Goge kaže...

Ajme, odlično si napravila kosarice, ali i jako dobro iskoristila ostatke. Ne smijes stati kad ti ovako dobro ide.

tatjana kaže...

ajme odlično!!!
ja sam prošli semestar na faksu išla na keramiku pa smo nešto slično radili sa glinom... ali tvije zdjelice su prekrasne! :) baš mi se jako sviđaju...