petak, 21. siječnja 2011.

Nagradeeeee :)))

1.) Nagradu "moj sretan broj" dodijelila mi je naša pokretačka snaga Mare! Njen sretan broj je 7 i ovu prekrasnu nagradu je podijelila sedam divnih, veselih i kreativnih blogerica i hvala joj što se i moje ime našlo na njenom popisu!!!


Dobivenu nagradu treba proslijediti dalje kako bi se širio duh našeg blogerskog zajedništva, pa sam tako i ja odabrala pet blogerica, jer 5 je moj sretan broj! U društvu sretnih 5 dragih, vrijednih, maštovitih, talentiranih i duhovitih blogova odabrala sam ova imena:
Lenka
Mare
Eda
Tatjana (art drops)
Tina

I kao što je Mare rekla...ovaj mali znak pažnje neka vam uljepša dan!
Nagradu možete preuzeti i proslijediti vašim dragim blog-prijateljicama!

2.) Al tu nije kraj!
Ukoliko ste se potrudile i preuzele ovu nagradu onda morate preuzeti i drugu koju ćete dodijeliti 5 blogova koji nemaju više od 50 sljedbenika! Na taj način ćete dati vjetar u leđa našim novim blogericama koje to zaslužuju svojim odličnim idejama i prelijepim radovima - neka znaju da ih čitamo i pratimo!!!!

Molim vas, pogledajte blogove koje sam ja odabrala, postanite njihovi sljedbenici i ostavite im komentar!
Slatka čizmica za 5 slatkih novih blogova!
Tincha
Štefanija (Stefiart)
"Ruzmarinka"
"Prirodnerukotvorine"
Andrea

3.) Ali...opet ni tu nije kraj...moram vam se pohvaliti osvojenom nagradom na blogu "Gogin kutak" koji svakako pogledajte i postanite njen sljedbenik!!!
Goge draga, hvala ti puno na prekrasnoj poklon-nagradi, ružica je fenomenalna, raskošna, predivna i narančasta, a slika anđela na svili - divna je...ali pogledajte same :)))
Još samo da nađem odgovarajući okvir i ovaj prekrasan anđeo će krasiti moj narančasti zid...jeeeeee, a ružicu ću naravno nositi :)))
To bi bilo sve, a sad idem dalje vest i heklat svoja srčeka koja ću vam uskoro pokazati!
Lijep pozdrav i do čitanja!

Broj komentara: 9:

mamakreativka kaže...

preslatki su mi ti anđeli i moj ljubičasti je na zidu.

Tatjana kaže...

Sanja draga,upravo sam se zahvalila Mari,a sad ću i tebi i znaj da s ponosom primam nagradu!:))
Širenje prijateljstva nastavit ću kad se dočepam vremena.
Pus-a!

Goge kaže...

Drago mi je da ti se svidja ružica. Malo se "speglala" u omotnici pa ju razbaruši. Poz od Goge.

Anonimno kaže...

Draga Sanja, hvala na nagradi! :-) Kako da preuzmem svoju nagradu tj. kako da ju stavim na svoj blog? Silvija

eda kaže...

Hvala ti, draga moja, baš se veselim što sam u tako divnom društvu!!
A pokloni su prelijepi, Goge to radi izvrsno, stoga požuri po okvir...
I čekam tvoja heklana srca s nestrpljenjem...

Mare kaže...

prst i nokat opet na djelu:)))))) mislm na tebe i mene tj mene i tebe ....i nagrade.....
pusa:)))....
super su nagradice,narančasta boja je i meni jedna od dražih,zid u hodniku govori u prilog tome.)))....
<3<3.....

Sanja kaže...

I.L.Y.
:)))

Tina kaže...

tek sad ovo vidim,hvala na nagradi!

Unknown kaže...

Pa, moram reći da si me ugodno iznenadila svojim odabirom. Hvala što posjećuješ moj blog i što ti se sviđaju moji radovi. Vidim da dijelimo ljubav prema "srčekim". Thanks za nagradu i držimo se skupa kreativni blogeri