subota, 22. siječnja 2011.

Novosti!

Novost prva:
objavila sam još jedan svoj video uradak na You Tube pa ga možete pogledati (zanemarite jednu mutnu sliku koja se nehotice našla u albumu)!
http://www.youtube.com/watch?v=QrKKJmYiF4A


Novost druga:
Ukoliko pratite moj blog mogli ste primijetiti na dnu bloga sidebar na kojem se, između ostalog, nalazi "You Tube" (2 ikone) sa mojim favorite kanalima gdje možete pronaći i neke za sebe zanimljive handmade tutorijale i drugi sa mojim video uradcima.
Osim toga tu se nalaze i dvije ikone "Galerija", na kojoj se nalaze izdvojeni albumi i svi albumi koji su objavljeni u Picasa web albumu!

Novost treća:
Ikona "Join chat" koja se nalazi skroz desno na kojoj se možete prijaviti putem vašeg Facebook računa, Twittera, Yahoo ili MySpace i ukoliko vidite da sam online možete uspostaviti sa mnom vezu i pitati me što god poželite!

Novost četvrta:
Pogledajte neke nove super stranice!
The art and craft of Mimi Kirchner! Ona izrađuje prekrasne i preslatke lutkice :)))
Lovetosew! Sve što znate i ne znate o šivanju i sl.
Firstpalette! Korak po korak vodič za djecu, puno ideja i besplatnih predložaka za print!
Cutoutandkeep! Puno, prepuno svega, tutorijali "step by step" i još puno više!

I novost četvrta!
Srca su (valjda) gotova i jedno kožno ću vam sad i pokazati, a ostala uskoro :)))

Puseeeeeee svimaaaaaa
Objavi komentar