utorak, 26. listopada 2010.

Decoupage eksperimenti!

Pozdravljam sve posjetitelje mog bloga, kako one "u prolazu" tako i one redovite!
Sa decoupage tehnikom susrela sam se sasvim slučajnom prije nepunih godinu dana i od tada gotovo svakodnevno nešto napravim, postala sam ovisnik!!! No, baveći se decoupageom stalno nailazim na nešto novo i to najviše prateći druge blogove na kojima ljubiteljice ove tehnike nesebično dijele savjete, marljivo rade tutorijale, predstavljaju svoje fenomenalne radove...i tako gledam, čitam i upijam...nisam bila na radionicama (još) i sve što sam saznala, saznala sam putem interneta i radeći vlastite "hokuse-pokuse" :))))
Tako sam i ovaj puta radila hokus-pokus i napravila svašta...nije to bilo jedan dan, to je trajalo pa nekih desetak dana.
Moram pohvaliti svog supruga Željka koji mi je pripremio laminat (izrezao na veličinu koja mi odgovara, pokitao, ošmirglao, izbušio rupice ili stavio otraga vješalice)...bio mi je od velike pomoći, jer taj dio ja nikako ne bi mogla sama!
Dakle, ove ruže ispod sam radila na laminatu, uobičajenim postupkom uz ispucani efekt, a tu sam prvi puta isprobala uljane boje, smeđu i zelenu - pokus je uspio!



Hm, tu nije bilo pokusa!
...ni tu....tu sam samo malo bitumenizirala...
...nešto su se zaredali suncokreti...uhvatili su me između mojih pokusa...ovo je mali komad laminata, nema ispucanog efekta, samo bitumen i loša fotografija s odbljeskom :)
A, evo, pokus...ovo je keramička pločica, u sredini motiv salvete, a oko motiva sam sjenčala sa tri-četiri različite nijanse boja i ispalo je ovo
...na laminatu...salveta je donji dio, a gornji dio (nebo) i dio donjeg, bojala sam sama i sada izgleda ovako
...podloga laminat...plava boja...čipka sa akrilnim kitom...dodatak perlen pena u sredini cvjetova
...i na keramičkim pločicama cvjetni uzorci, s time da sam na ovoj plavoj prvi puta isprobala Step1 i Step2 oko motiva ruže...ne vidi se baš najbolje, ali zadovoljna sam kako su ispale pukotine :)


Neke radove sam poklonila, a neke sam uspješno prodala i sad opet imam džeparac za nove boje i sve što mi je potrebno za rad!
Toliko od mene i mislim da ću napraviti mali predah i dobro se naspavati :)))
Objavi komentar