srijeda, 29. lipnja 2011.

Sve je spremno!

Vjerujem da se prisjećate tutorijala o izradi mojih etno srca jer tamo ste mogli primijetiti nekoliko srca koje sam već tada počela raditi a koja sam sada i dovršila!
Naime, spremam se na Podravske motive na koje treba nešto i ponijeti, pa od svega i svačega što inače radim, odlučila sam ponijeti nekoliko podravskih srca :))) Nakon toga spremam se na odmor na kojem ću odmoriti ne samo tijelo, već dušu i srce, bit će smjeha i suza, uživanja, uživanja i malo rada, pa će jedno od ovih srca poći sa mnom na daleki put!
I tako drage moje prije godišnjeg odmora još jedan post o etno srcima o kojima sam vam već sve ispričala, iako svako od njih priča svoju priču, upravo zbog toga što ih radim na način da je na jednoj strani srca neki motiv, a na drugoj poruka!
Još ću vas čitati par dana, a onda me nema, pa ću nakon toga sve nadoknaditi! Budite mi i dalje jako vrijedne i kreativne, jer znam da za nas nema odmora, uvijek se rodi neka nova ideja koja se mora realizirati, jelda?
Dakle, srca...



Objavi komentar