srijeda, 29. lipnja 2011.

Sve je spremno!

Vjerujem da se prisjećate tutorijala o izradi mojih etno srca jer tamo ste mogli primijetiti nekoliko srca koje sam već tada počela raditi a koja sam sada i dovršila!
Naime, spremam se na Podravske motive na koje treba nešto i ponijeti, pa od svega i svačega što inače radim, odlučila sam ponijeti nekoliko podravskih srca :))) Nakon toga spremam se na odmor na kojem ću odmoriti ne samo tijelo, već dušu i srce, bit će smjeha i suza, uživanja, uživanja i malo rada, pa će jedno od ovih srca poći sa mnom na daleki put!
I tako drage moje prije godišnjeg odmora još jedan post o etno srcima o kojima sam vam već sve ispričala, iako svako od njih priča svoju priču, upravo zbog toga što ih radim na način da je na jednoj strani srca neki motiv, a na drugoj poruka!
Još ću vas čitati par dana, a onda me nema, pa ću nakon toga sve nadoknaditi! Budite mi i dalje jako vrijedne i kreativne, jer znam da za nas nema odmora, uvijek se rodi neka nova ideja koja se mora realizirati, jelda?
Dakle, srca...



22 komentara:

Anonimno kaže...

Lepo se provedi na odmoru Sanja...Uzivaj i za nas koji smo jos uvjek kraj komp! A srca...preslatki su!
Sve najlepse...

Goge kaže...

Odlično. Molim te uspori. Ne stižem komentirati :(

Prirodna kaže...

ugodan godišnji odmor, vrati nam se brzo sa puno prekrasnih slika i s još više inspiracije :) :)

Biljana kaže...

Tvoja srca su naj naj naj naj naj naj:-))
Draga, uzivaj u godisnjem odmoru!
Pusa

Unknown kaže...

Tvoja srčeca su po mom ukusu.

Tatjana kaže...

Dakle divno...Dakle odmor?Dakle uživajte...Honk-honk!

Branka......... kaže...

odmori se zaslužila si...srčeka ??? znaš šta mislim.....

Sandra kaže...

Želim ti lijep odmor da se vratiš napunjenih baterija spremna za nove kreativne pothvate:)))

A... nakit kaže...

baš su lijepa srdašca... :)

Romana kaže...

Zgodna su srčeka. Sretno na Podravskim motivima u Koprivnici i lijepo se provedi na odmoru..

Lenka kaže...

Želim ti lep provod na odmoru, i sigurna sam da ćeš se vratiti sa hrpom novih ideja :)))

Karmen kaže...

Ova srca vežem uz tebe pa ti dođu kao tvoj lajtmotiv tako prepoznatljiva i tvoja s lijepim porukicama.
Odmor kažeš, hm, mislim da sam ipak baba Vanga!:))

Anonimno kaže...

Nije me bilo pa nisam vidjela tvoj novi blog, prekrasan je kao i tvoji radovi!
Želim ti lijep i ugodan odmor, uživaj, pusa!

Anonimno kaže...

Preslatka su ta tvoja srca...jako mi se sviđaju. Lijepo se provedi i jedva čekam da nam se vratiš , odmorna i sretna!!! Pozz :)))

Tincha kaže...

Jako slatka srčeka! :)

eda kaže...

Srca jednostavno savršena, svaki put se oduševim!!
Želim ti ugodan odmor.. i sretan put:))))))

Keks kaže...

Divna su srčeka!
Želim ti da se odmoriš i nauživaš! Zapiši sve one ideje koje ti padnu na pamet dok ćeš uživati negdje u hladu, tako da nam ih prezentiraš kad se vratiš :)

Pipi kaže...

Dakle, srca su presrckana. Radujem se za tebe uzivaj nammmmmm. I lepo se nasrckaj na malo drugaciji nacin sad, pa nam se vrati zdrava, puna energije i novih ideja. Srecan put i moj pusic nek svuda bude sa vama da vas podseti da je sve moguce i da je zivot fantastican. Vasa PIPI

Nena3110 kaže...

Srca su ti savršena, preslatka.
Želim ti svu sreću, gde god hodila i putovala da doživljavaš i primaš u dušu samo lepotu!

Good Ghost kaže...

jedva našla gde se komentira...
A ti več na G.O. pa ugodno ti bilo, lijepo se odmori i do ponovnog čitanja
pusa

Unknown kaže...

Tvoja kreativnost nema kraja :))

Unknown kaže...

Baš su lepa srca! Želim ti lep odmor!