četvrtak, 14. srpnja 2011.

S ljetnog odmora!

Moj ljetni odmor je započeo prilično radno!
Prvi vikend u srpnju održavali su se Podravski motivi u Koprivnici gdje sam aktivno sudjelovala, a najvažnije je da sam upoznala nekoliko vrijednih i kreativnih dama! Vrijeme je bilo odlično, ni hladno, ni vruće, samo nam je vjetar stvarao poteškoće! Podravske motive je posjetio i predsjednik RH i sa velikim zanimanjem je razgledavao sve izložene rukotvorine, razgovarao s ljudima, čak je nešto i kupio, ali psssst.
Da ne duljim s pričom, evo nekoliko zanimljivih fotki!
Mini art Koprivnica!
Likovno-kretivni centar Koprivnica!
Kreativna udruga Suncokret!
Nakon što sam se sa svima pozdravila i izljubila, krenula sam pakirat svoje krpice i krenula na put na najljepše more na svijetu, Jadransko more! Putovanje je trajalo cca 8 sati i prilično me izmorilo, no nisam bila bez posla, uzela sam si ja svoju heklicu i jedan ručni rad pa sam heklala da mi vrijeme brže prođe :))))
I konačno sam stigla na odredište gdje me čekao jedan veliki osmjeh dobrodošlice na licu moje prijateljice koju sam tada prvi puta vidjela, a onda smo otišle tražiti još jednu prijateljicu al smo prvo morale utvrditi kako ona izgleda :))) No, uglavnom, našle smo se, izljubile i izgrlile i mogla je krenuti troglasna priča :))))
Evo nekoliko fotkica!



Lijepo i nezaboravno ljeto, smjeh i suze, priče do dugo u noć, btw. ja bih uvijek otišla prva spavati, malo kreativnosti kad bi nam se dalo, šetnja i kupanje u preslanom moru i vrijeme je brzo prošlo!
Drage moje prijateljice, dvije nevjerojatne žene, pune znanja i iskustva, kreativne i velikog srca, puno vam hvala što sam vas upoznala, bila mi je čast biti u vašem društvu!
Hvala draga što si odvojila svoje dragocjeno vrijeme kako bi bila s nama!
Bilo nam je fenomenalno i no, no, još ćemo se mi vidjeti :)))) Tak imam vas rad!!!

I naravno, opet sam malo promijenila izgled bloga :))) Nadam se da nemate problema sa sporim otvaranjem!
To bi bilo to, do slijedećeg posta, mah mah!

Broj komentara: 19:

Sandra Z kaže...

Predivne fotke, sve od reda. Drago mi je što vidim poznata mi lica :))
A blog si jako lijepo uredila, čini mi se da čujem cvrkut ptica i žubor potoka u sjeni drveća ...
Lijep pozdrav.

Prirodna kaže...

prekrasno sve, i slike i novi izgled bloga :) :)

Mare kaže...

blog ti je kao što sam ti već rekla odličan!!!....osvježava izgledom na ovim ljetnim vrućinama.....i brzo se otvara:))....
a fotke?.....KA-TA-STROFA:)))))))...
šaljem ti veliku pusu do novog susreta))....

Romana kaže...

Baš lijepo da ste se upoznale i da se družite i da se u budućnosti mislite dalje družiti.. Lijepe su slike kao i dizajn bloga! ;)

bensedin art kaže...

Ima te na raznim stranama! Uživancija:))

Goge kaže...

Pa ti si se vec izgustala, a neki nisu ni stigli do godisnjeg. sad si napunila baterije kreativnom i pozitivnom energijom.
blog je odlično brz :)

kiselbri kaže...

Que preciosos trabajos y que buenas vistas !! Tienes un blog hermoso amiga!!
Saludos desde España.

Unique Hrebina kaže...

e kaj bi dala da se dokopam onakvog stola i stolaca za blagovaonicu.... uhhh... stvarno su fantastični...

Sanja kaže...

Haha...Majo, baš sam si to i ja pomislila kad sam ih vidla...al, preskupo za moj plitki džep :(
Uh, dobro je prošlo, znači to je to, sviđa vam se novi izgled bloga i svečano obećajem da ga neko vrijeme neću mijenjati :)))
Hvala vam na komentarima! Puse svima!!!

Unknown kaže...

Ovo sto si sa izlozbe pokazala oduzima dah, a kako si ti diiiiivno letovanje imala....pa blago Vama...da li si mogla zamisliti lepse i bolje.Novo blog-odelo je suuuper i lako se otvara.Veliki pozdrav1

Tatjana kaže...

Aaaaaa.A!A-a-aaa....aaaaaaaaaa.Aaaa!To jedino što mogu izustiti na ovaj post.I prvi i drugi dio!Honk!

mmirandam kaže...

Predivno! Baš lijepo što ste virtualno pretvorile u stvarno prijateljstvo :).
Slike su savršene-vidi se koliko ste uživale!!!
Boce: jutro,popodne i večer ili svakom svoje:jogurt,sokić,piva ,hahah????

Karmen kaže...

Kao što sam već rekla: Lako se prepustiti svim porocima kada imaš dobro društvo. Bravo curice za sve tri!
Izgled bloga super...zadrži ga duže

Biljana kaže...

Bas mi je drago, sto ste se lijepo provele u druzenju i upoznavanju. Prekokrasne fotke:-))
Pusa

Anonimno kaže...

Baš sam napisala i Mare, ja vam toliko zavidim...he he , malo..moram priznati, ali mi je još više drago što je vama bilo prekrasno i što ste uživale...Pusa :)))

Unknown kaže...

Super su slike a super je i novi izgleda bloga. Lepi su mi ovi leptirići

Nena3110 kaže...

Ne znam šta mi je večeras, svima po malo zavidim:)
Divne ste!

eda kaže...

Ma vidi ti nje!! Skita sa ruksakom na leđima po bijelome svijetu sasvim sama, ostavlja Željka gladnoga i žednoga, haha... i onda još objavi fotke praznih boca:))
Ej, iskrene pohvale za blog!!! Samo me čudi što u ovom zelenilu nema niti jedne smokve...

Sanja kaže...

Nema smokve, draga Eda, suša je ove godine, samo će kestena bit dovoljno :))))