subota, 16. srpnja 2011.

Životinjsko carstvo!

S obzirom da ovih dana nekako nemam inspiracije, ali ipak imam dovršenih radova koji čekaju objavljivanje, odlučila sam vam pokazati malo psića i pjetlića u decoupage tehnici!
Odmah krećemo s prvim radom!
Podloga: keramička pločica
Način rada: pločicu sam obojala crnom bojom, nanijela krakle lak (craquele lack medium) kistom u jednom smjeru pazeći da ne prelazim dva puta po istom nanosu, kad se osušio, kistom sam nanijela bijelu akrilnu boju u istim potezima kao i krakle lak. Nakon što se sve posušilo aplicirala sam salvetu ljepilom za salvetnu tehniku (ja koristim art potch) i to tako da sam prvo u tankom sloju premazala lak-ljepilom donji dio pločice (otprilike 1/3) položila salvetu i odmah kistom s lak-ljepilom fiksirala i poravnala (uklonila eventualne mjehuriće i nabore) i to tako da sam kistom prelazila od sredine prema desno i prema lijevo (ustvari, ma ne znam više, taj dio radim kako mi dođe gore-dolje, lijevo-desno), zatim sam na isti način fiksirala još 1/3 pločice i tako do kraja. Na kraju sam mašnicu i krug dodatno ukrasila srebrnim perlen-penom!
Još jedan pogled, al ovaj puta s vezicom na objesiti na zid :)))

 Ostanimo još malo na istoj temi, jer slijede jako veseli i razigrani pshići!
Opet sam malo raspucavala podlogu, ovaj puta drvenu, a donja boja je crvena, s time da krakle lak nisam nanijela tamo gdje je trava!

Na redu je jedna vrlo važna domaća životinja koja me budi svako jutro, a nekad pjeva i u pola noći (malo se čudno ponaša, morat ću ga stavit u lonac)!
Opet krakle lak, u gornjem dijelu tamno plava boja podloge, a u donjem zelena, preko kraklea bijela boja, pa salveta i doslikavanje neba svijetlo plavom i bijelom bojom!

I još pjetlića, ali ovaj puta na podlozi od gipsa koju sam si sama napravila, a više o gipsanim odljevcima nekom drugom prilikom! Podlogu sam obojala, aplicirala salvetu i istaknula neke dijelove zlatnom konturom! Na kraju sam još sa stražnje strane uz pomoć vrućeg ljepila zalijepila trakicu i to je to!
Sad kad sam već pri kraju ovog posta nekako sam dobila volju da nešto radim, pa možda i krenem upravo sada, jer večer je moje omiljeno vrijeme za kreativnost!
Još ću vam pokazati fotografiju jednog malog ježića kojeg je fotografirala....a tko bi drugi...Mihaela! Pogledajte samo kak je sladak :))) Jooooj, taj mali nosić, buci, buci...dragi ježić, ups..pa ti imaš bodlje!
Pozdrav svima, a pogotovo onima koji vrijedno rade :)))

Objavi komentar