subota, 16. srpnja 2011.

Životinjsko carstvo!

S obzirom da ovih dana nekako nemam inspiracije, ali ipak imam dovršenih radova koji čekaju objavljivanje, odlučila sam vam pokazati malo psića i pjetlića u decoupage tehnici!
Odmah krećemo s prvim radom!
Podloga: keramička pločica
Način rada: pločicu sam obojala crnom bojom, nanijela krakle lak (craquele lack medium) kistom u jednom smjeru pazeći da ne prelazim dva puta po istom nanosu, kad se osušio, kistom sam nanijela bijelu akrilnu boju u istim potezima kao i krakle lak. Nakon što se sve posušilo aplicirala sam salvetu ljepilom za salvetnu tehniku (ja koristim art potch) i to tako da sam prvo u tankom sloju premazala lak-ljepilom donji dio pločice (otprilike 1/3) položila salvetu i odmah kistom s lak-ljepilom fiksirala i poravnala (uklonila eventualne mjehuriće i nabore) i to tako da sam kistom prelazila od sredine prema desno i prema lijevo (ustvari, ma ne znam više, taj dio radim kako mi dođe gore-dolje, lijevo-desno), zatim sam na isti način fiksirala još 1/3 pločice i tako do kraja. Na kraju sam mašnicu i krug dodatno ukrasila srebrnim perlen-penom!
Još jedan pogled, al ovaj puta s vezicom na objesiti na zid :)))

 Ostanimo još malo na istoj temi, jer slijede jako veseli i razigrani pshići!
Opet sam malo raspucavala podlogu, ovaj puta drvenu, a donja boja je crvena, s time da krakle lak nisam nanijela tamo gdje je trava!

Na redu je jedna vrlo važna domaća životinja koja me budi svako jutro, a nekad pjeva i u pola noći (malo se čudno ponaša, morat ću ga stavit u lonac)!
Opet krakle lak, u gornjem dijelu tamno plava boja podloge, a u donjem zelena, preko kraklea bijela boja, pa salveta i doslikavanje neba svijetlo plavom i bijelom bojom!

I još pjetlića, ali ovaj puta na podlozi od gipsa koju sam si sama napravila, a više o gipsanim odljevcima nekom drugom prilikom! Podlogu sam obojala, aplicirala salvetu i istaknula neke dijelove zlatnom konturom! Na kraju sam još sa stražnje strane uz pomoć vrućeg ljepila zalijepila trakicu i to je to!
Sad kad sam već pri kraju ovog posta nekako sam dobila volju da nešto radim, pa možda i krenem upravo sada, jer večer je moje omiljeno vrijeme za kreativnost!
Još ću vam pokazati fotografiju jednog malog ježića kojeg je fotografirala....a tko bi drugi...Mihaela! Pogledajte samo kak je sladak :))) Jooooj, taj mali nosić, buci, buci...dragi ježić, ups..pa ti imaš bodlje!
Pozdrav svima, a pogotovo onima koji vrijedno rade :)))

Broj komentara: 13:

Unknown kaže...

O kako su slatke ove životinjice, a najviše mali ježić! ježeve obožavam, a ovaj je presladak! naravno, zaslužan je i odlični fotograf.

što se tiče radova, odlični su. još uvek vežbam krakel pa mi je jako korisno kada pročitam ovakva dobra objašnjenja. hvala!

Majto kaže...

Obožavam ježiće!!!Kako je samo ovaj medeni! Uh, da je meni takav jedan, ma dva, da su u paru, jedan bi bio tužan! Jako mi se sviđa ovo tvoje malo životinjsko carstvo, a moj favorit je definitivno mops! Obožavam tu salvetu, a živog mopseka još više! Swatkooo za poludit!!!

Tatjana kaže...

Hej koje slatke životinjice.Slike su lijepe,ali majušni ježek je presladak!Boc-boc!

Mare kaže...

peeseki i koke su ti baš preslatki:)....jedino je ljubav među njima nula bodova:))))))).....jel pero ganja kokoši po dvorištu?)))....
pusa mihaeli za još jednu prediovnu fotografiju:))).....

A... nakit kaže...

ova prva pločica mi je preprepre dobra, tako super ispala, ježko aaaaaaaaaaaaaaaaa slatkica :)

Unknown kaže...

Kako dooooobro zivotinjsko carstvo.Prelepe su ti slicice.Prva mi je, ako smem da primetim, PRVA, kako dobra poza,kakav stav....Krak, cetkicom, moram priznati, jesam radila, ali sa toliko straha, da mi ne prija organizmu, UOPSTE, zato se radje u te svrhe okrecem sundjeru.Jez je premeden!

Anonimno kaže...

Убаво животинско царство,морам да признаам ама ова ежето е најслатко...како не те боцка додека го држиш Михаела?

Sanja kaže...

Kako vidim, ježić je u vodstvu, a pjetlovi nula bodova...šteta da nemam fotku kako moj pas Pero voli svoje kokice (u nedostatku ženskica na četiri noge)...da, Mare, naravno da ih ganja!
Draga Aleks, kako god i čime god radila, bitno je da pritom uživaš...ja moram priznati da eto nisam probala spužvicom raditi krakle, jer mi se nekako čini da bi mi spužvica pokupila previše laka na sebe pa bi ga brzo potrošila...al možda se varam :)
Hvalaaaaa vam!

LivesArt kaže...

Prekrasno kao i uvijek!

Sandra kaže...

Baš lijepe sličice, meni je najbolji pjetlić, iako sam se odmah zaljubila u ježića:)))

Nena3110 kaže...

Divno, volim tvoje radove.
Volim i tebe<3

Biljana kaže...

Imas veselu i prekokrasnu farmu, svi su super:-)
Pusa

eda kaže...

Koje slatke pločice!!!
Ali srce mi je nekako naj-naj, ove dvije zaljubljene kokice izvrsno su se uklopile u pričicu:))
I pohvale Mihaeli za predivnu fotografiju, baš je presladak ovaj ježurko:))