utorak, 19. srpnja 2011.

I ja imam etui!

Nakon što sam se divila svakom etuiu koji bi vidjela na vašim blogovima, konačno sam odlučila da će i moj postati ljepši (u svakom slučaju neće biti obični crni)!
Dugo mi je trebalo da se odlučim koju salvetu ću staviti na svoj etui i ne moram vam uopće govoriti da sam sto puta prelistala salvete koje imam! U uži izbor je pala jedna sa sitnim cvjetićima na crnoj podlozi, zatim jedna koja ima cvjetove uokvirene kao markice i jedna jedina nesvakidašnja stara jednostruka salveta na koju je pao moj izbor! I krenula sam obojati etui bijelom akrilnom bojom tapkajući spužvicom u dva sloja i treći sloj kistom, zatim salveta i na kraju 2K i utrljavanje u pukotine prvo smeđe uljane boje, koja mi se btw. nije svidjela, pa sam utrljala srebrni prah i sve polakirala 2x!
I ne preostaje mi ništa drugo nego vam pokazati moj stari, novi etui!
S obzirom da je vrijeme suše i ni trava više nije zelena ovakva podloga je Mihaeli odlično poslužila za fotografiranje!
Motiv: gejša!
Ako niste znali, pojam gejša je sastavljena iz gej(芸) što znači umjetnost, a u književnom japanskom jeziku naziva se geiži (umjetnica), a u dialektu geitko što znači dijete/djevojka umjestnosti!
Gejša je žena koja proučava drevne umjetnosti, japanski ples i glazbu, ona mora biti graciozna, šarmantna, obrazovana, duhovita i lijepa, a osim toga treba znati pjevati, plesati, slikati, znati ceremoniju čaja, svirati itd.
Izvor: Wikipedija
Sebe ne mogu naći ni u jednoj osobini gejše, al eto, svidjela mi se i zato je odsad imam na svom etuiu :))))
Još malo slikica na drugoj podlozi!
Naravno, uvijek volim preporučiti posjetiteljima mog bloga da posjete i neki drugi blog za koji smatram da će pružiti čiteteljima nešto više i bolje na istu temu (drugo mišljenje je uvijek važno), pa zato, dragi moji, ukoliko želite pogledati raznovrsne i prekrasne etuie skoknite i na ove blogove: "mare-ri" i "mojsvijetstvaralastva"!
Iiiii da, ne znam kako vi radite sa 2K na etuiu, jer ja sam imala problem s obzirom na njegov oblik, kad sam nanijela Step2, on se na mjestima cijedio, pa na nekim mjestima imam mala zadebljala, ništa strašno, ne primijeti se, al me zanima dal je to uobičajeno ili ne!
Mah mah i do čitanja!

Broj komentara: 17:

KIKA '56 kaže...

-draga Sanja sviđa mi se tvoj etui...
-a što se tiče stavljanja 2k i ja sam imala brdo problema...čini mi se da sam sad malo nadošla pri stavljanju,,,,neku večer kod mene se na dvije strane nije slio,a na druge dvije grozno i slabo popucao,,,,
tamo gdje se nije slio prvi dio sam mazala normalno pa čak razmazivala da bude ravnomjerno,a zatim sam stavljala korak dva malomalo više jer mi je rečeno da tako treba,,,i tu je greška,samo se slio i slabo popucao,a strana koju sam manje mazala a dobro razmazala je jako lijepo popucala,,,pa smo moja prijateljica i ja zaključile da se ipak ne treba pretjerivati sa drugim korakom,,,,samo malkice više od prvog koraka,,,i tu sam dobila prekrasne široke tzv.porculanske pukotine,,,,još moram vježbati,,,,lijep pozdrav iz vrelog Mostara,,,,Blaženka

Goce kaže...

I meni se sviđa etui, i sama sam jedan napravila no stvaila sam neki loš lak tako da se u torbi sve ljepilo na etui iako sam ga danima sušila!

Unknown kaže...

I meni se desio taj problem , ne sa etui, vec sa novogodisnjim lampionima, pa sam poucena iskustvom, na etui stavila manje laka na prevojima, pa su tamo sitnije pukotine, sto se meni cini da skroz odgovara, kao da sam tako htela....hihihihi.Etui ti je fantastican....gejsa je superiska!

Mare kaže...

je!!!!!! .....znala sam ja da ti nećeš dugo čekati da ga središ:)....
sviđa mi se motiv,volim te drugačije i neobične salvete:)).....to što ti nemaš baš puno veze s gejšama nije ni važno za ovu priču......super je ovako bijel i poseban:)))...
naravno da se na zaobljenim površinama step 2 kliže....možeš to malo "podići" kistom ali ja zapravo nikad na takve površine ne stavljam stamperijine lakove.....između ostalog i zato što s njima uz rub uvijek ostanu male i sitne pukotine....
ali nekako mi se čini da ovo neće biti zadnji etui koji ćeš raditi hehe:))))).....
hvala za linkanje...pusek:))....

jasna kaže...

Kod tog 2 k laka se nikad ne zna, meni je to živa lutrija, jer nikad ne znam kako će ispasti. Pogotovo kad je netko tako brzoplet kao ja pa nema strpljenja čekati. Nisam znala da ima i srebrni prah za kupiti, baš mi je drago što sad i to znam.

eda kaže...

Samo ti pričaj priče o gejšama da zavaraš tragove... ništa ne može sakriti činjenicu da si svoju jadnu travicu ostavila danima bez vode pa se sva sasušila... i onda pričaš kako je vrijeme suše, haha....
Ja kao "provjerena stručnjakinja" po pitanju 2k mogu samo reći da je etui predivan, pukotine izvrsne!!!
Motiv gejše, hm, valjda je i to posljedica sušnog razdoblja....

Karmen kaže...

Hehehe, baš ste me nasmijale. Ako ti Sanja nisi gejša barem po opisu s wikipedije - onda neznam tko je. Osim toga nisi ti bez vraga izabrala tu salveticu s tim motivom i to baš za svoj etui:))
Ja u zadnje vrijeme dosta radim s 2k i svaki puta mi ispadne drugačije a i na zaobljenim dijelovima su mi sitnije pukotine.
Hvala ti što me reklamiraš. Budem sutra stavila dva nova (jer se još suše) pa ćete vidjeti kako je kod mene 2k nejednak. Hoću reći da to baš tako MORA izgledati:)) Pusa

Anonimno kaže...

Moram priznati da je etui odličan, fasciniraju me gejše...Hvala Bogu da mi naočale još ne trebaju ili trebaju, a nisam svjesna, ali što ti kažeš ne peonalazim se ni u jednoj osobini gejše...osim možda pjevanje. Ali me nije ugodno slušati...hahah Pusa :)))

Tatjana kaže...

Sada kad vidim tvoj etui,sramim se svojega dubinski crnoga.Znači,morat ću i ja svoj srediti poslije svih vaših!Vidjela sam i da Jasna sa bloga Kao igra,također radi mrak etuie!

I sada mi je jasno zašto Karmen u svom komentaru na mojem blogu spominje tvoju travu :))

Jasminka kaže...

Ispada da samo ja još nisam radila etuie za naočale. Valjda zato što ga ne koristim jer naočale nosim stalno. Tvoj etui je baš onako "zen": jednostavan, umjeren, smiren i da znaš, ja ne mogu tebe zamisliti takvu. Ti mene više podsjećaš na brzu pčelicu, okruženu prirodom, sa stalnim zadatkom uljepšavanja ovog svijeta. Puno te pozdravlja Jasminka.

LivesArt kaže...

Krasan etui , lijena sam za napraviti, a kao i ti divim se na tuđim etuima.

A... nakit kaže...

super je ispao etui, lajkam ga ;))

Sanja kaže...

Awč, baš volim ovako opširne komentare!
Hvala Kiki, Goce, Aleks, Mare, Karmen..hm, da, i jednoj provjerenoj stručnjakinji za ovo područje...na vašim osobnim iskustvima sa 2K...dobro će mi doći na nekim drugim zaobljenim predmetima jer etuia više nemam, a ne mislim ih kupovati samo zato da bi ih dekupažirala, možda da nađem neki iz XIX.st...uf, to bi bio izazov!
Jasminka eeee baš si me nasmijala...pčelica sa zadatkom da uljepša svijet...hehe...trudim se uljepšati svijet oko sebe, a još malo i krećem na živa bića :)))
Tatjanaaaa, ti još imaš crni etui??? Odmah kreni na posao!
Hvala vam drage moje :)))

Sandra kaže...

Ja ne znam ništa o 2k, ali znam da je ovaj tvoj etui baš lijep:)A šta se tiče osobina jedne gejše, ti uvedi nove osobine za novu generaciju:)))

arba kaže...

Predivan etui, pravi orijentalni, stvarno si majstorica u svemu, čega god da se uhvatiš dovedeš do savršenstva.
pozdrav

Majto kaže...

Predooooobar Sanja, predooobar! Odličan, zanimljiv i pomalo neuobičajen motiv, oduševila si me! Ja ne znam što vi cure prtljate po tom 2k laku i žalite se, pa super je! TO TAKO MORA BITI I TOČKA!!! Sad ste mi bacile bubu u uho, da i ja sebi napravim etui s Rosina micekima, hah,ha!

kreativka kaže...

Prekrasno, prava umjetnost, eto sad imaš unikatni etui, super, sviđa mi se, prvi puta vidim i sviđa mi se ideja za tako uredit stari etui, super još jednom, prelijepo je.