petak, 17. lipnja 2011.

Ready for gift!

Kad treba nešto pokloniti, svakako da je poklon lijepo primiti u prigodnoj ambalaži, a u tom slučaju uvijek je dobro iskoristiti nešto što već imamo kod kuće! Već znate, opet sam reciklirala :)))
Kutijica od "melema", obožavam tu kremu, al sporo se troši pa nikako da prikupim malo više ambalaže!
Uglavnom, jedna je došla na red! Obojala sam ju akrilnom lak bojom, a gornji dio bijelom akrilnom na kojem sam zatim radila decoupage! Po rubu sam nalijepila ukrasnu traku! Ready for gift!



 Ovu sam radila kao poklon za rođendan! Kutija od bombonjere! Napravila sam si fotografiju pomoću usluge Picnic koju sam zatim isprintala i zalijepila! Po rubu kutije sam zalijepila čipkastu tkaninu! U unutrašnjosti je također print ali na foto papiru, a unutrašnjost poklopca sam ukrasila prema trenutnoj inspiraciji. Gornji dio kutije je polakiran lakom za slike! Ready for gift!

 I posljednja kutja za jednu dobru prijateljicu, a radila sam je na isti način kao i prethodnu, s time da sam kasnije još dodala neke detalje kojih sada na slici nema! Ready for gift!

 I dvije prekrasne najnovije Mihaeline fotografije -  "Gift for you!"
Dobro pogledajte sredinu ivančice, jer u sredini je kapljica vode!
 Lijep pozdrav i do čitanja,


Objavi komentar