petak, 17. lipnja 2011.

Ready for gift!

Kad treba nešto pokloniti, svakako da je poklon lijepo primiti u prigodnoj ambalaži, a u tom slučaju uvijek je dobro iskoristiti nešto što već imamo kod kuće! Već znate, opet sam reciklirala :)))
Kutijica od "melema", obožavam tu kremu, al sporo se troši pa nikako da prikupim malo više ambalaže!
Uglavnom, jedna je došla na red! Obojala sam ju akrilnom lak bojom, a gornji dio bijelom akrilnom na kojem sam zatim radila decoupage! Po rubu sam nalijepila ukrasnu traku! Ready for gift!



 Ovu sam radila kao poklon za rođendan! Kutija od bombonjere! Napravila sam si fotografiju pomoću usluge Picnic koju sam zatim isprintala i zalijepila! Po rubu kutije sam zalijepila čipkastu tkaninu! U unutrašnjosti je također print ali na foto papiru, a unutrašnjost poklopca sam ukrasila prema trenutnoj inspiraciji. Gornji dio kutije je polakiran lakom za slike! Ready for gift!

 I posljednja kutja za jednu dobru prijateljicu, a radila sam je na isti način kao i prethodnu, s time da sam kasnije još dodala neke detalje kojih sada na slici nema! Ready for gift!

 I dvije prekrasne najnovije Mihaeline fotografije -  "Gift for you!"
Dobro pogledajte sredinu ivančice, jer u sredini je kapljica vode!
 Lijep pozdrav i do čitanja,


Broj komentara: 18:

Jelena MS kaže...

ova od kreme mi je savrsena!!

Prirodna kaže...

fantastično, voljela bih primiti neki poklončić u ovakvoj kutijici :) :)

Anonimno kaže...

Prekrasno Sanja, kutijica od Melema je divna a tek drugi radovi! Divno sve si iskoristila najbolje što si mogla i upotrijebila svoju kreativnost na najbolji mogući način.
Pohvale Mihaeli na fotkama!

Pusa i lijep vikend:)

Goge kaže...

Ne mogu vjerovati da je ova slatkica kutija od melema. Savršeno. bravo za ideju.

Nena3110 kaže...

Sanja, zaiste prelepo, sve što radiš, zlatne ruke i zlatno srce imaš!

Jolanda kaže...

Kutijicu od Melema si preslatko "složila" :) Čipka je tak dobro sve to zaokružila!
I ostali radovi su mi divni!!!! Mihaeline fotkice - divno!!!! Posebno cvetek sa kapljicom!
Pusa i ugodan vcikend

Biljana kaže...

Draga Sanja, majstor si u recikliranju, prave ljepotice:-)
Mihaela, fotke su ti jednostavno fantasticne:-))
Puse

Pipi kaže...

ponekad pozelim bar cetiri ruku. Ovakve kutijice su mi zaista potrebne, a sta cu pre?. Ipak, mamis me, mamis. Ovo je preslatko, jako elegantno i to mi je zaista jako potrebno. Moram se jos malo provredniti. Hvala ti na energiji koju siris. Pusa, a za fotografa cu ti celog zivota zavideti, osim ako se kojim slucajem desi neko cudo pa postane moja snajka, nikad se ne zna...hehe. Onda bi bilo tek pitanja, jel bi imale nas dve fotografa, pre bi bilo imao bi moj sin...hehehe, psttttt, da ne cuju deca, eto nama kritika. Pusa svima.

Tatjana kaže...

Nema tebi ravne u recikliranju.Kutija za melem izgleda čarobno,a od običnih kutija napravila si divne radove.
Dobro sam pogledala sredinu ivančice Fotke tvoje Mihaele su čarobne.Baš takve kada vidim na zidovima,u velikim formatima mene uvijek oduševe.

Sandra Z kaže...

Kutijice za poklone kakve možeš samo poželjeti. Odlične su.
Sve pohvale i na fotke :))
p.s. melem kutijicu sada promatram u potpuno drugačijem svijetlu. Hvala ti

Angie kaže...

Sve pohvale na ideji i realizaciji...

Sanja kaže...

Eiiii, drage moje srodne duše, šta bih ja bez vas i vaših komentara!!! Mislim da ipak ne bi našla toliko energije u sebi da nema vas...hvala :)))

Pipi kaže...

Sanja cvet na vratima na mom blogu je slucajna slika, ali ukapirala sam odmah sta si pomislila i ideja je ekstra. ja sam radila cvetove kao suvenjir da se zakaci ono, kao sto Mare kaci njene dobrodoslice, ali si mi dala novu ideju sada. Hvalaaaaaaa i cmoka.

Anonimno kaže...

Uvijek pozdravljam recikliranje pogotovo kad ispadnu ovako predivne stvarčice. Šaljem veliku pusu i lijepe pozdrave!!! :)))

eda kaže...

Mihalea!! Fotka je nevjerojatna!! I ne čitaj sve što mama i Pipi govore:))

Sporo se troši, kažeš?? Pa brže maži ruke, šta god, jer ovo izgleda predobro!!
I ove druge su genijalne, idem još malo proučiti kako si ti to napravila...

Unknown kaže...

I jos jednom, oooo ti kraljice reciklaze....divna ideja za sve nas zene, koje se tako mackamo i mackamo, a kutije bacamo.Izuzetno odradjeno, bravo!

Jasminka kaže...

Kutijica je slatka ko bombon. Majstorica u recikliranju. Pozdrav

Unknown kaže...

uh, odakle da počnem? ma sve mi se sviđa! za kutijicu od melema da sam videla ukrašenu nikad ne bih pogodila da je recikliranje. jako je lepo urađena. ma i ostale kutije ne zaostaju.
al moram posebno da se nadivim Mihaelinim fotkama jer su mi fenomenalne!