subota, 23. srpnja 2011.

Surprise, surprise :)))))

...čini vam se poznat naslov?
...čini vam se da ste negdje vidjeli upravo ovakvu kutiju?
...ma ne, varate se, ovakvu kutiju možete vidjeti samo u mojoj sobi :)))

Prepoznajete čijih je ovo ruku djelo?
Da, drage moje, ostala sam otvorenih usta na ovo mnoštvo maštovito upakiranih prekrasnih poklona koje se potrudila napraviti upravo za mene naša draga Tatjana s bloga Art Drops! Radi se o recikliranoj kutiji, što mi je posebno drago, a lijepa je i iznutra, potočkana kao i izvana :))) No tu su i puževe kućice :))))... eh, ti znaš bocnuti ravno u sridu...kućice oslikane one stroke tehnikom...najljepše kućice od svih...sve si mislim da ih odnesem u šumicu pa da se u njima nastane pužeki pa nek se malo prave važni...hehe! Zatim je tu jedan tekst koji mi je oči napunio suzama, ali i jedno srce by Tatjana! Draga Tatjana, zaista si me iznenadila, a pokloni su kao da sam ih sama birala! Srce mi je puno veselja i hvali ti na tome :))))



No, ovaj post neće ovdje završiti, to bi bilo prekratko (šteta papira heheh), nego idemo dalje sa kutijama koje sam ja radila, hm, prilično dugo, s obzirom da uvijek nešto započnem i ostavim, pa dodam nešto i opet ostavim! Kao što znate, kutije baš ne volim raditi (kao ni šivati), al ipak se nekad posvetim i tome, da obnovim znanje :))))
Kutije imaju toliko ploha da se gubim vrteći ih ukrug, pa iznutra, pa gore, pa dolje i nikad kraja, ali zato volim preuređivati okrugle kutijice od raznih krema :))))

Kutija br. 1
...sa svih strana...nemojte me ni pitati kako i šta sam radila, jer tu je bilo toliko promjena i preinaka da se više i ne sjećam...uglavnom vidi se da sam se igrala bojama dodavajući i oduzimajući, a unutra sam je samo pomackala tek tolko da ima boje, što pak ne znači da je neću i iznutra malo uljepšati :)))
Kutija br. 2
...e takve kutijice volim raditi...okrugle, na pokopcu ružica sa 2K i srebrnim prahom, a okolo roza i žuta boja i preko toga čipkica...unutra je skroz bijela pa iznutra nisam trebala ništa bojati...koji užitak...dvije plohe /ajd tri ako računam i onu ispod/
Kutija br. 3
...drvena, tehnika deocupage, oko ruba poklopca ukrasni konop
Nema više!
Sad se idem posvetiti svom stoliću koji me čeka da stavim malo bitumena...mislim da će bit točno onakav kakvog sam si zamislila i jedva čekam da ga dovršim :))))
Objavi komentar