ponedjeljak, 1. kolovoza 2011.

Špaga&staklo

Špaga je prirodni materijal koji možete primijeniti u izradi nakita, ukrašavanju okvira za slike, izradi dekorativnih kugla, ukrašavanju boca i još puno toga! Ovdje se možete podsjetiti što sam sve radila sa špagom!
Da li vi volite prirodne materijale? Kod kuće sigurno imate staklenke, boce, drvene ili limene kutije i još vam samo treba špaga i drvofix, malo dobre volje i vizija :)))
Svoju staklenku sam obukla u špagu, kudelju i školjkice! Poklopac sam napravila uz pomoć čipke i akrilnog kita!
Staklenu bocu sam obukla u haljinu od špage te joj ukrasila glavicu :)))
A ovu sam cijelu obukla u špagu te sam se dodatno poigrala i ukrasila je, a na kraju sam je pozlatila!
Ali to nije sve, jer moram podijeliti s vama jedno lijepo iznenađenje koje mi je priredila naša draga vrijedna Andrea koja radi prekrasne torbe, ali ne samo torbe, ma ona voli i zna raditi još puno toga, a sve to možete pogledati na njenom blogu Lom hobby!
Naime, ona mi je poslala punu kutiju raznoraznih sitnica kojima mi je uljepšala dan, ali mi je dala i posla :))))
Andrea, puno ti hvala!!!
I tako sa osmjehom na licu i punom glavom novih ideja idem na počinak!
Do čitanja!
Objavi komentar