ponedjeljak, 1. kolovoza 2011.

Špaga&staklo

Špaga je prirodni materijal koji možete primijeniti u izradi nakita, ukrašavanju okvira za slike, izradi dekorativnih kugla, ukrašavanju boca i još puno toga! Ovdje se možete podsjetiti što sam sve radila sa špagom!
Da li vi volite prirodne materijale? Kod kuće sigurno imate staklenke, boce, drvene ili limene kutije i još vam samo treba špaga i drvofix, malo dobre volje i vizija :)))
Svoju staklenku sam obukla u špagu, kudelju i školjkice! Poklopac sam napravila uz pomoć čipke i akrilnog kita!
Staklenu bocu sam obukla u haljinu od špage te joj ukrasila glavicu :)))
A ovu sam cijelu obukla u špagu te sam se dodatno poigrala i ukrasila je, a na kraju sam je pozlatila!
Ali to nije sve, jer moram podijeliti s vama jedno lijepo iznenađenje koje mi je priredila naša draga vrijedna Andrea koja radi prekrasne torbe, ali ne samo torbe, ma ona voli i zna raditi još puno toga, a sve to možete pogledati na njenom blogu Lom hobby!
Naime, ona mi je poslala punu kutiju raznoraznih sitnica kojima mi je uljepšala dan, ali mi je dala i posla :))))
Andrea, puno ti hvala!!!
I tako sa osmjehom na licu i punom glavom novih ideja idem na počinak!
Do čitanja!

Broj komentara: 18:

Romana kaže...

Ovo sa špagom i kudeljom moram i sama probati! I te sitnice koje darujemo i dobivamo nas uvijek tako oduševljavaju.. :)))

Prirodna kaže...

jako lijepo, do savršenstva dotjerano....

Tatjana kaže...

Ovo špagomejkoveriranje boca i tegli je totalna ludnica,pogotova ova tegla,kao oblak je.A boce traže brlje i ostale rakije.

Iznenađenje je,usudila bih se reći,pun pogodak!

Jasminka kaže...

Ovo je 2 u 1: stolić iz prošlog posta je fenomenalan. I mene se najviše dojmila čipka uz rub stolića. Samo pazi se, to sa namještajem je zaraza. A boce su posebne, tvoje. Izgledaju baš prirodno, kao da je tu špaga bila od početka. pozdrav

eda kaže...

Koja si ti precizna i pedantna strpljivica!! boce su fantastične, svaka na svoj način plijeni..
To su sigurno boce za mlijeko??
A ovo šaroliko iznenađenje ti je odmah probudilo maštu, tko zna kakve se sve ideje motaju po toj glavici...

A... nakit kaže...

ova "pozlaćena" boca mi izgleda supač :))

Unknown kaže...

Priznajem zagolicala si mi maštu, dobila sam i ja želju probati ovo.

Good Ghost kaže...

Boce su ti odlične. Lijepo si ih dotjerala.
Naša Andreica je jedna mala darežljivica, odličan poklon si dobila

Jolanda kaže...

Boce si predivno napravila!!!!!A staklenka me "bacila" u neko nedefinirano stanje..... jer zaista je wowwww!!!!!

Unique Hrebina kaže...

pozdrav...
oprosti kaj upadam s komentarom...al htjela bih iskoristit ovu priliku da Vas sve pozovem na svoj giveaway.. promijenila sam ime bloga iz do-vina u unique-hrebina pa pretpostavljam da se zbog toga za sad odazvala samo jedna osoba... eto uglavnom... molim te da objaviš na svom blogu.
Pozdrav...
Maja
http://unique-hrebina.blogspot.com/2011/08/giveaway-my-second_6053.html

Majto kaže...

Obožavam špagicu! A obe tvoje špagaste bocike su mrak!!! Obožavam ove projekte kako od ničega napraviti nešto! Ma kaj nešto, senzaciju!!! Mrak, kao i uvijek!!!

Unknown kaže...

Pre, pre, prefantasticno.Skroz elegantno i fino...ma ne kazem ja dzabe da si ti nasa zvezda vodilja reciklaze.

Pipi kaže...

Tesko mi je izabrati favorita u ovoj lepoti. Zaljubih se u ovu spagu.

Olivera kaže...

Boce su fantasticne!
A staklenku bih odmah napunila poljskim cvecem i ostavila negde u mojoj basti da bode oci :)

Kakav Nered kaže...

Ova druga boca je predivna!!!!
O onaj prvi 'oblačić' mami neko lijepo cvijeće :))

Nena3110 kaže...

Sjajni radovi, i ja volim raditi nešto slično, mada dugo nisam. Mnogo mi se sviđa tvoj stil, sjajna si<3

Unknown kaže...

Ovo sa pozlatom mi se jako sviđa, pun pogodak!

Sara kaže...

Prekrasno :))