nedjelja, 22. kolovoza 2010.

Kao vitraj

Window color - ljepljive boje za staklo...boje koje se napuhuju ....glass deco...fun&funcy, C2 i ostala slična čudesa od boja koje mogu dati efekt vitraja ukoliko su na staklu, a nanose se na plastičnu foliju ili direktno na staklenu površinu, a ukoliko radite na foliji nakon sušenja (24 sata) obojani motiv se pažljivo odlijepi s folije i nalijepi na bilo koju ravnu glatku površinu, na pločice, na flaše, zid, ogledalo...mogućnosti su beskonačne. Ove boje se mogu međusobno miješati, a neke od njih su prozirne, neke sa šljokicama...ajme svakakvih ima, pa se mogu dodavati direktno na boje šljokice, samt prah, perlice ili nešto slično.
Da, zaboravih reći da se prvo motiv mora iscrtati ili precrtati iz predloška na foliju konturnom bojom za staklo koja se mora posušiti, a zatim se nanose direktno iz bočice ili kistom famozne napuhujuće boje i to do iscrtane konturne boje da se stope jedna s drugom.
Svaki put kad otkrijem nešto novo iznova se oduševim i ne odustajem isprobavati dok mi ne uspije. No, za prvi puta nije nešto, ali eto zgodno izgleda i ove motive sam si lijepo stavila na pločice i baš su mi šik. Ukoliko mi dosade jednostavno ću ih odlijepiti i zalijepiti na drugo mjesto ili spremiti u foliju za neko drugo vrijeme.
Uživala sam radeći s ovim bojama i ukoliko ovako nešto niste probale, svakako se odvažite jer nećete požaliti!


 Ova pčelica ima malčice pokvarenu prednju facu, ali nema veze, jer su joj krila savršena šljokasta, a osim toga cvjetić pored nje svijetli u mraku....wooooow!

Ovo je malo staklo na kojem sam isprobavala boje i htjela vidjeti kako izgleda moj prvi vitraj...pa onako, mislim si, može proći, unutarnja boja  cvijeta svijetli u mraku, kao i gornji i donji rub!
Objavi komentar