nedjelja, 22. kolovoza 2010.

Kao vitraj

Window color - ljepljive boje za staklo...boje koje se napuhuju ....glass deco...fun&funcy, C2 i ostala slična čudesa od boja koje mogu dati efekt vitraja ukoliko su na staklu, a nanose se na plastičnu foliju ili direktno na staklenu površinu, a ukoliko radite na foliji nakon sušenja (24 sata) obojani motiv se pažljivo odlijepi s folije i nalijepi na bilo koju ravnu glatku površinu, na pločice, na flaše, zid, ogledalo...mogućnosti su beskonačne. Ove boje se mogu međusobno miješati, a neke od njih su prozirne, neke sa šljokicama...ajme svakakvih ima, pa se mogu dodavati direktno na boje šljokice, samt prah, perlice ili nešto slično.
Da, zaboravih reći da se prvo motiv mora iscrtati ili precrtati iz predloška na foliju konturnom bojom za staklo koja se mora posušiti, a zatim se nanose direktno iz bočice ili kistom famozne napuhujuće boje i to do iscrtane konturne boje da se stope jedna s drugom.
Svaki put kad otkrijem nešto novo iznova se oduševim i ne odustajem isprobavati dok mi ne uspije. No, za prvi puta nije nešto, ali eto zgodno izgleda i ove motive sam si lijepo stavila na pločice i baš su mi šik. Ukoliko mi dosade jednostavno ću ih odlijepiti i zalijepiti na drugo mjesto ili spremiti u foliju za neko drugo vrijeme.
Uživala sam radeći s ovim bojama i ukoliko ovako nešto niste probale, svakako se odvažite jer nećete požaliti!


 Ova pčelica ima malčice pokvarenu prednju facu, ali nema veze, jer su joj krila savršena šljokasta, a osim toga cvjetić pored nje svijetli u mraku....wooooow!

Ovo je malo staklo na kojem sam isprobavala boje i htjela vidjeti kako izgleda moj prvi vitraj...pa onako, mislim si, može proći, unutarnja boja  cvijeta svijetli u mraku, kao i gornji i donji rub!

Broj komentara: 9:

eda kaže...

Odlično, nisam još radila s ovim čudesima ali budem svakako. Hvala na ideji

jasna kaže...

Te su boje stvarno jako,jako zanimljive. Ja sam s njima radila i leptire na grafofoliji(koje poslije izrežeš, formiraš u leptira, dodaš tijelo i ticala od žice, sve sljepiš da izgleda kao pravi, pravcati leptir) i cvijeće sa žicom (koje je posebno lijepo i efektno). Pogledaj malo u mojim starim postovima, ako te zanima.
Sad sam malo prestala s tim, ali to je nešto čemu se stvarno s užitkom vraćam.

Pipi kaže...

Ma odlicno je za prvi put. secam se mojih prvih radova. Ubrzo ces postati prasvi majstor, vidi se. samo hrabro. I hvala ti na svim lepim recima i na velikoj podrsci na mom blogu.

mihaela kaže...

mama ti si u kratko vrijeme postala prava kreativka :))) svaka čast, ponosim se tobom :))))

Biljana kaže...

Nikad nisam radila s tim, a izgleda efektno i prekrasno, hvala na ideji:))) Pusa

Mare kaže...

ti se samo igraj,svašta će iz te ugre nastati:))......i ja sam se svojevremeno uživala igrati s tim bojama,sad samo onu bijelu prozirnu koristim tza 3D efekt:)).....
pusa:))....

Sanja kaže...

Draga Eda i Biljana drago mi je da vam se sviđa i svakako isprobajte, jer ko zna koje sve sposobnosti čuče u nama samo ih moramo otkriti :)))
Mihaela moja hvala ti što te imam...i ja se jako ponosim tobom :*
Jasna zahvaljujem ti na savjetima i svakako ću pogledati tvoje starije postove o toj temi!
Pipi...aaaa nadam se da ću usavršiti ovu tehniku i kročim naprijed!!!
Mare...volim tvoje komentare...i igrat ću se i dalje...hvala na savjetu za bijelu boju koju ti koristiš za 3D efekt :)))

Anonimno kaže...

pozdrav, isprobala bih ovo na kupaonskom prozoru..što mislite, dali bi se motivi odljepljivali ili uništili u doticaju s vlagom/vodom?

Sanja kaže...

Anonimno...neće se odlijepiti, moje su na pločicama već skoro dvije godine, perem preko njih i nisu se odlijepile :)))