subota, 9. listopada 2010.

Šetnja...

Kao što sam već spomenula ja, moj suprug i kćer volimo šetati prirodom, istraživati i diviti se svim prirodnim ljepotama. To je mjesto za odmor, mjesto u kojem pronalazimo svoj mir osluškujući cvrkut ptica i žubor vode. Ja tu pronalazim i inspiraciju za svoje kreativne radove, jer kad vidim neku grančicu, žir, češer, puževu kućicu, mahovinu, koru...odmah mi se nižu svakakve ideje. Moj suprug je nekad volio umočiti udicu i loviti ribe, ali više ne, sad samo voli prošetati i malo odmoriti, ali njegovi savjeti su mi uvijek dobro došli, jer on zbilja zna skoro sve o vrstama drveća, što je dobro uzeti, a što ne, što gdje raste i tako to. Dok mi tako šetamo, odmaramo ili skupljamo repromaterijal, naša Mihaela pronalazi neke druge ljepote koje zabilježi fotoaparatom.
Baš zbog tih šetnji volim jesen, proljeće i ljeto, ali nikako ne volim zimu, ne podnosim je, čak ne volim ni snijeg, brrrrr, šetnja u kojoj vidite samo bijelu boju...ah koma...zima na mene djeluje depresivno i najrađe bi bila medvjed da prespavam zimu i probudim se u proljeće! Hehe....pusti snovi!













Objavi komentar