ponedjeljak, 11. listopada 2010.

Buketice od prirodnih materijala!

Ružice koje je moj suprug Željko napravio od drva tj. od vrbovih šiba, a ja sam ih nazvala "drvene ružice", odlučila sam iskoristiti i napraviti male bukete koje će uvijek biti zgodan eko-poklon. Naime, sve buketice su od prirodnih materijala, suho cvijeće, grančice, žir, kukurozovina...
Nisam izabrala baš najbolju podlogu za slikanje al ipak pogledajte fotografije mojih eko-buketica i svakako pokušajte napraviti nešto slično i sami, dajte mašti na volju!
















  

Broj komentara: 12:

Anonimno kaže...

Vas dvoje ste odlična i vrlo kreativna kombinacija!
Sve pohvale.

Pusa.

Mare kaže...

pelijepo,prirodno i onako drugačije baš na tvoj način......buketić sa šipkom mi je najslađi:))).....
M....

kiselbri kaže...

amiga, que precioso!! felicitaciones

Sandra Z kaže...

Baš su zgodni ovi buketići. Pravi eko i u meni najdražim bojama jeseni :))

eda kaže...

Vas dvoje zaista ste genijalci!! Mali, slatki eko-buketići su predivni..

Biljana kaže...

Zaista su prelijepi tvoji eko-buketi, tako jednostavni i posebni, bravo Sanja:))
Pusa

cadouri-handmade kaže...

Foarte frumoase.Elena

Good Ghost kaže...

Prekrasno, vas dvoje sve kaj taknete pretvorite u nešto...odlično

Pipi kaže...

Krasni su buketici. Ja sam ovo radila pre jedno osam godina, sve sam prodala. Jako kreativno, komplimenti.Pusa

Sanja kaže...

Drage moje vrijedne komentatorice, hvala vam!

Maite - vitoma kaže...

Creatividad no te falta.
Bss.

Tina kaže...

pravi jesenski buketići,jako ljepo!