srijeda, 13. listopada 2010.

Iznenađenje!!!

Dakle, jučer kad sam došla s posla dočekalo me iznenađenje, jedna velika žuta koverta naslovljena na mene!!! Pogledam otraga od koga je, ali nažalost ne mogu odgonetnuti ime i prezime, samo nagađam Stanislava, Simon, Simona ili nešto treće, ali kako god bilo ja tu osobu ne poznajem, pa sam tim više iznenađena! Otvaram kovertu i ugledam salvetno šarenilo!!! Ajmeeee, koju mi je radost pružila neka nepoznata osoba! Razgledavam salvetu po salvetu, svaku rastvaram i divim im se...nisam brojila, ali po slobodnoj ocjeni ima ih dvadesetak i samo jedna je od onih koju već imam!
Al nisu samo salvete, unutra me dočekao i komadić papira na kojem mi S.S. želi da "...lakše pregrmim dugu zimu uz malo šarenila..."...i dalje ne mogu vjerovati, pa sjednem za računalo i uguglam Stanislava Simoni i otvori mi se facebook stranica sa tim imenom i prezimenom, napišem poruku zahvale i čekam odgovor.
I odgovor je došao!!! Da, to je bila upravo ta osoba!!! Njen blog pratim odnedavno i tamo sam našla ideje za recikliranje, a ona izvanredno radi tehnikom pachwork prekrasne jastuke, pokrivače i još puno toga, pa eto prilike da upoznate još jednu vrijednu kreativnu ženu na njenom blogu Krpe i zakrpe!
Osim toga, možete joj poslati svoje pamučne tkanine u vidu košulja, haljina, dekora, dindrlica, što šarenije to bolje...neka nas usreći svojim novim radovima!
Evo što mi je poslala draga Simona (ne zove se tako, ali smo dogovorile da ću je tako zvati), a zamislite kako dobar nick ima "Rockgranny" :)))




Broj komentara: 12:

Anonimno kaže...

prekrasno iznenađenje!!!

Pusa.

mihaela kaže...

vauuuu prekrasno!!!! hvala dobroj teti koja je jaaaaako razveselila moju mamicu :))))))))

danijela2202 kaže...

Ma znala sam ja da još ima dobrica...kako kaže naša blogerica s bloga Mice i torbice...:-))

Mare kaže...

bravo za simonu:))....baš me zanima koliko će ti dugo trebati da kreneš haračiti po salvetama.....ili možda već radiš:))))....
a sad imam i adresu:)))......
M...

Good Ghost kaže...

prekrasno, još ima dobrih ljudi. Pa to uopće nije bedasto... Imam i ja podosta salveta koje mogu podijeliti. Sin mi veli da ih imam više nego u dućanu...he he
Idem u potragu za adresom
pozdravček

eda kaže...

i ja se veselim zbog tebe, draga Sanja, čudi me da Mihaela nije slikala tebe i izraz lica dok si otvarala poklon, hehe, to bi bila prava slika...

jasna kaže...

Upravo sam i ja danas dobila dvije prekrasne pošiljke koje su me baš jako obradovale-od Tine(Tinin kreativni kutak) i od Cvjetne vile.Bila sam sretna kao malo dijete pa te potpuno razumijem, a uskoro ću napisati i post o tome.
Pozdrav

Sanja kaže...

Eto kako malo treba za osmjeh na licu! Sve vas puno volim!
Eda draga, Mihaela mi je na faksu u zg pa me nije mogla slikati ;(

Villa-loredana kaže...

Hvala na ugodnoj jesenjoj šetnji, To je svojstveno Simoni ili Rock granny, a s njom se upoznala ljetos dok je bila U Puli. Pozdrav cijeloj kreativnoj familiji. Loredana.

MICE TORBICE kaže...

PAR SALVETICA I JEDNO DOBRO SRCE....KAKO JE MALO POTREBNO ZA SREĆU....PREKOKRASNO,A JA SAM MISLILA DA SAMO JA IMAM DOBRE VILE !!!

VolimBoje kaže...

ajme, i ja bih da me netko ovako lijepo iznenadi!:))

Tina kaže...

prekrasno iznenadenje! bravo za vas i vasu vilu!

pusa,tina