srijeda, 13. listopada 2010.

Iznenađenje!!!

Dakle, jučer kad sam došla s posla dočekalo me iznenađenje, jedna velika žuta koverta naslovljena na mene!!! Pogledam otraga od koga je, ali nažalost ne mogu odgonetnuti ime i prezime, samo nagađam Stanislava, Simon, Simona ili nešto treće, ali kako god bilo ja tu osobu ne poznajem, pa sam tim više iznenađena! Otvaram kovertu i ugledam salvetno šarenilo!!! Ajmeeee, koju mi je radost pružila neka nepoznata osoba! Razgledavam salvetu po salvetu, svaku rastvaram i divim im se...nisam brojila, ali po slobodnoj ocjeni ima ih dvadesetak i samo jedna je od onih koju već imam!
Al nisu samo salvete, unutra me dočekao i komadić papira na kojem mi S.S. želi da "...lakše pregrmim dugu zimu uz malo šarenila..."...i dalje ne mogu vjerovati, pa sjednem za računalo i uguglam Stanislava Simoni i otvori mi se facebook stranica sa tim imenom i prezimenom, napišem poruku zahvale i čekam odgovor.
I odgovor je došao!!! Da, to je bila upravo ta osoba!!! Njen blog pratim odnedavno i tamo sam našla ideje za recikliranje, a ona izvanredno radi tehnikom pachwork prekrasne jastuke, pokrivače i još puno toga, pa eto prilike da upoznate još jednu vrijednu kreativnu ženu na njenom blogu Krpe i zakrpe!
Osim toga, možete joj poslati svoje pamučne tkanine u vidu košulja, haljina, dekora, dindrlica, što šarenije to bolje...neka nas usreći svojim novim radovima!
Evo što mi je poslala draga Simona (ne zove se tako, ali smo dogovorile da ću je tako zvati), a zamislite kako dobar nick ima "Rockgranny" :)))




Objavi komentar