petak, 1. listopada 2010.

Decoupage pločice!!!

Da li ste znali da se keramičke pločice mogu iskoristiti za decoupage tehniku? Ma naravno da ste znali!
Ali da li ste znali kako one mogu odlično izgledati okačene na zidu u nizu jedna do druge ili okomito jedna ispod druge? Ma fantastične su za upotpuniti i uljepšati zid! Čak štaviše, jeftinije su od slikarskog platna, a isto tako se mogu uramiti i glumiti pravu sliku! 
Ja sam radila decoupage na keramičkim pločicama i prije, ali ovaj puta sam ih napravila malo više, nešto za poklon, nešto po narudžbi i mogu vam reći da je na njima užitak raditi. 
Potrebne su vam akrilne boje, lak za efekt pukotina, salvete, lak-ljepilo i akrilni lak sprej ili neki drugi lak za zaštitno premazivanje i treba vam netko tko će vam na keramičkim pločicama izbušiti rupe da se vaša nova slika može i objesiti na zid, a ja imam tog nekog, mog supruga, koji mi je uvijek na usluzi i on jedva čeka da mu ja kažem da mi treba bušiti rupe na pločicama...hehe...baš i nije tak, ali oke napravi on to meni! Ukoliko nemate čime bušiti rupe onda se možete poslužiti i onim trokutićima koji imaju platneni dio (nekakve vješalice za slike...ne znam točan naziv) koji se onda zalijepe otraga...ili jednostavno uramite svoju sliku-pločicu!
Eh, da, pločice možete oslikavati i čipkom, a za to vam je potreban neki čipkasti materijal, struktur-pasta ili akrilni kit, selotejp traka, akrilne boje i špahtla. Ja sam ovaj puta napravila dvije pločice ovom tehnikom, a prepoznat ćete koje su to.
Slijede fotke...












   i vrijeme je za spavanje, jer ujutro se mora ić na posao, zaradit nešto da bi se imalo za nove boje, salvete, krakleje, vrpce, trake, špage, ljepila, lakove, paste, das mase, razrjeđivače, igle, konce...ajme i sve druge veće i manje sitnice bez kojih više ne mogu živjeti, a na stolu će još za koji dan biti boje umjesto mesa...hehe, ajmo spavat...

Broj komentara: 19:

eda kaže...

pa da, treba malo i spavati da bi se moglo nastaviti sa novim radovima, tehnikama i čudesima... svaki post drugačiji, druga tehnika i drugi materijali!!! pločice su izvrsne, ja naravno preferiram čipku.. dok ovo pišem mislim se što je sljedeće na redu, kod tebe me ništa ne bi iznenadilo (možda eto da se popneš na krov pa da crijepove ukrasiš decoupageom, haha)... pozdrav dragoj svestranoj kreativki...

Andreja kaže...

Uf sve si to napravila odjednom??? Fantastično. Ne mogu da se odlučim koja mi je najlepša.

Lenka kaže...

Predivna ideja!!! Ni u snu ne bih pogodila da su u pitanju pločice :))).
Sa tvojom kreativnošću idealno bi bilo da imaš svoju prodavnicu hobi materijala i galeriju :D...

Maite - vitoma kaže...

Me gustan todossss, pero lo que mas me gusta es como te queda el craquelado.
Besos guapa.

Anonimno kaže...

prekrasno si ih napravila, ne zna se koja je ljepša!!!
Pusa.

Good Ghost kaže...

odlične su, kad si samo uspjela to sve.

Sanja kaže...

Eh, drage moje, eto uspjela sam, prošli vikend je bio skroz kišni, a pločice su bile pripremljene, pa sam krenula, ujutro podloga, popodne krakle, navečer druga boja, a slijedeći dan salvete...pa za nekoliko dana lakiranje...ma vidim ja da vi ništa ne zaostajete za mnom i vi sve stižete :))))
Hm, Lenka i ja bih voljela da si mogu priuštiti jedan hobby dućan...ali, možda kad dobijem na lotu, samo ga trebam počet uplaćivat hehe
Eda, super ti je ideja, krov u decoupage crijepovima woooow - al baš neću, jer zamisli došli bi iz Amerike da mi slikaju krov :))))

danijela2202 kaže...

Lijepo!! prava si vrijednica :-)

Jasminka kaže...

Stvarno si bila vrijedna. Leptir je prekrasan. Samo tako nastavi. Pozdrav, Jasminka.

mihaela kaže...

sve pločice su prekrasne, neznam koja je ljepša od koje, slažem se s idejom za otvaranje dućana :)) pusa :*

cadouri-handmade kaže...

Jako lijepo! Elena

VolimBoje kaže...

Pločice su super i dobro si to primijetila - nama hobistima većina plaće ode na to slatko zadovoljstvo, ali neka, jer onaj predivan osjećaj koji imaš kad nešto stvaraš ne može se ničim platiti!

Eliana kaže...

Obrigado minha querida por me seguir e pelo comentário! adorei
bjs e bom fim de semana

cadouri-handmade kaže...

thank u so much for your appreciation.elena-romania

Reyes ♥El telar de mi abuela♥ kaže...

Este trabajo es precioso!!
Me encanta.
Saludos.

Sandra kaže...

Hola Sanja
Muy lindos todos estos azulejos que decoraste con decoupage, cada motivo es precioso!
Cuántas cosas se pueden hacer con esta técnica no? A mí me encanta!!!
Un beso grande, espero que pases un lindo domingo, también me voy a dormir...
Sandra

Sanja kaže...

Ajme, kolko komentara...puno vas sve volim i hvala što mi dajete poticaj za kreativan rad :)))

Mare kaže...

a ja tek sad stižem:(....jel i mene loliš?....
ti si meni fantastična,uvijek me oduševi tvoja beskrajna kreativnost:)))).....
ja sam radila božićne motive na keramičkim pločicama tako da sam najprije stavljala grubu struktur pastu a tek na to salvetu (ovo je da ti zagolicam maštu hehehe).....
pozdrav i pusa iz grozne,užasne,kišne rijeke:)))...
M.....

Sanja kaže...

Pa naravno draga Mare i tebe volim...i falili su mi tvoji komentari :)))
...i naravno da si mi zagolicala maštu sa struktur pastom xD