srijeda, 29. rujna 2010.

Mini aranžmani - part two!!!

Kao što sam već najavila u prošlom postu mini aranžmani se nastavljaju.
Ovaj puta sam koristila vrbove šibe koje sam dodatno ukrasila pirografom, pa sam po dvije zajedno povezala špagom, a između sam umetnula drveni štapić koji će poslužiti u svrhu da se aranžman može upiknuti u neku podlogu ili staviti između suhog cvijeća ili već po nečijoj želji. Na gornjem dijelu sam koristila mahovinu, obojane puževe kućice, mini ružice koje sam napravila od krep-papira, suho cvijeće...i kreativnost!
Probajte i vi ovako nešto i uživajte u vlastitom kreativnom stvaranju mini-aranžmana!








 Jedan mini aranžman je završio u poklonu za rođendan...stavljen je u vazicu koju sam oslikala, uz jednu oslikanu keramičku pločicu!


Svim posjetiteljima ovog bloga lijep pozdrav do slijedećeg druženja u novom postu!!!

Broj komentara: 10:

Erika kaže...

simpaticno sta ti uradi od puzevih kucica,
jako su ti lijepi ti mini-aranzmani.

Anonimno kaže...

preslatki su ti aranžmani, preslatki!
Pusa.

jasna kaže...

Odlični su,baš simpatični,naročito kad su tako šareni.

eda kaže...

ovi su još bolji!!! genijalna kombinacija sa kućicama!! bravisimo!!

Villa-loredana kaže...

Hvala draga Sanja, ni tvoji aražmani nisu ništa manje lijepi od ostalog cvijeća, prava kreativka. Pozdrav s JZ Istre, iz sunčanog Peroja, Loredana.

Anonimno kaže...

Baš su ti super ovi aranžmani. .

rockgranny kaže...

Zgodna ideja i odlična realizacija. Pozdrav niz Dravu iz Pod.Sesveta

Sanja kaže...

Drage moje komentatorice, ljubiteljice aranžmana (kakvi god oni bili)...hvala puno!

Maite - vitoma kaže...

Sanja, espectaculares tus trabajos.
Bss.

Izzy kaže...

Pre - preslatko! Kućice su totalno osvježenje i same dimenzije aranžmana su nešto posve drugačije! :)