ponedjeljak, 27. rujna 2010.

Mini aranžmani!!!

Bacila sam se na izradu nekakvih malih jesenskih aranžmana i za sada sam napravila dva koje ću vam pokazati u ovom postu, ali to ne znači da ih neće biti još, jer mi je bilo jako zanimljivo izrađivati ih i dati si mašti na volju.
U izradi sam koristila:
drvo kao podlogu, mahovinu nabranu u šumi, grančice breze, kukurozovinu i krep papir od kojih sam napravila mini cvjetiće, a od kukurozovine i jednu pletenicu, bobice s nekog drva (ne znam kojeg) i suho cvijeće slično čičku, zatim vruće ljepilo, a osim svega nabrojenog (nisam valjda ništa zaboravila) još sam jednu drvenu podlogu ukrasila tehnikom decoupage, a drugu pirografom u mojoj izvedbi!!!
Evo mojih prvih malih aranžmana!!!

 Eto to bi ovaj puta bilo sve i samo bih još dodala da sam, kao što ste mogli primijetiti, opet mijenjala izgled svog bloga...aaaaaa jednostavno si ne mogu pomoći, volim promjene, to mi dođe kao razmještanje namještaja po kući....
 

Broj komentara: 12:

lindolina kaže...

Predivni aranžmani :)

Anonimno kaže...

Ma kakve ti super ideje imaš, ovi aranžmani su me oduševili!
Sve ono što nas okružuje ti si koristila za izradu aranžmana i na kraju sve lijepo zaokružila u jednu lijepu jesenju priču.

Odlično Sanja, šaljem ti pozdrav i pusu iz kišne Rijeke.

Lenka kaže...

Prelepi aranžmani, divna ideja ovko iskoristiti darove prirode. Tvoja kreativnost je bez granica :)))

Sandra kaže...

Muy linda idea y muy creativa!
Besos,
Sandra

eda kaže...

Ma bravo za kreativnost, ti si jednostavno neumorna (spavaš li ti ikada?)... preslatki aranžmani, vidim da imaš dobrog učitelja pirografije, kod vas nikada nije dosadno...
a promjene na blogu... prvo sam primijetila da ste mi "kliznuli udesno", hehe, onda sve ostalo...(opet se pitam kad sve stigneš...)

danijela2202 kaže...

aranžmani su ti prekrasni.baš mi je drago jer koliko god sam švrljala internetom nisam uspjela naći puno njih koji se bave izradom istih.ovi čićci su za pet.u mom kraju ih nema(ili ih ja nisam našla)sve je za pet.e ,da ovi crveni sitni cvijetići sa narančastom kuglicom su prelijepi ali su otrovni pa pripazi ako mala djeca dođu u kontakt :-)

Sanja kaže...

Hvala vam drage moje Lindolina, Zondra, Lenka, Sandra, Eda i Danijela!!
Eda...mozak mi radi 100/h i jednostavno mi se ne spava, samo stvaram...ali me ulovi s vremena na vrijeme faza kroničnog umora i onda stalno spavam :)))
Danijela, hvala ti puno na savjetu o crvenim cvjetićima!!!

Good Ghost kaže...

Kod tebe uvijek neke nove ideje. Odlično. Prekrasni su.
Hvala ti na nagradi Sanja, jako me razveselila

Mare kaže...

obožavam tu tvoju potrebu da stalno istražuješ i pokušavaš nešto novo:)))....
ruže od kukuruzovine su famozne:)))....
a što se tiče izgleda bloga,nema frke.....samo ti mjenjaj,to je sve u skladu s tvojim nemirnim istraživačkim duhom:)).....
cigle su mi cool a srčeka premedena:))....
m....

Maite - vitoma kaže...

Cuanta creatividad, te quedo chulísimooooooo.
Bss.

mihaela kaže...

prekrasni su mini aranžmani :))) i jaaaaaako mi se sviđa novi izgled bloga :))) pusa <3

Erika kaže...

Preljepo!