ponedjeljak, 27. rujna 2010.

Mini aranžmani!!!

Bacila sam se na izradu nekakvih malih jesenskih aranžmana i za sada sam napravila dva koje ću vam pokazati u ovom postu, ali to ne znači da ih neće biti još, jer mi je bilo jako zanimljivo izrađivati ih i dati si mašti na volju.
U izradi sam koristila:
drvo kao podlogu, mahovinu nabranu u šumi, grančice breze, kukurozovinu i krep papir od kojih sam napravila mini cvjetiće, a od kukurozovine i jednu pletenicu, bobice s nekog drva (ne znam kojeg) i suho cvijeće slično čičku, zatim vruće ljepilo, a osim svega nabrojenog (nisam valjda ništa zaboravila) još sam jednu drvenu podlogu ukrasila tehnikom decoupage, a drugu pirografom u mojoj izvedbi!!!
Evo mojih prvih malih aranžmana!!!

 Eto to bi ovaj puta bilo sve i samo bih još dodala da sam, kao što ste mogli primijetiti, opet mijenjala izgled svog bloga...aaaaaa jednostavno si ne mogu pomoći, volim promjene, to mi dođe kao razmještanje namještaja po kući....
 
Objavi komentar