subota, 25. rujna 2010.

Nagrada "Happy 101"

Kad imate blog na kojem pišete o onome što volite raditi i što vas čini sretnom, te pri tome upoznate puno novih lica sa novim idejama i ta lica postanu dio vaše svakodnevnice i daju vam poticaj da stvarate i stvarate, e onda vas razveseli nagrada kojom vam netko želi reći da voli i cijeni ono što radite...
ovaj puta je to lice nepresušni izvor novih ideja, netko tko će vam reći sve što vas zanima, netko tko je jako duhovit i kreativan na više načina....a to je draga Mare od koje sam dobila i prošli puta nagradu i sad vas samo želim podsjetiti da posjetite njene blogove, jer ima ih dva (pitam se kako sve stigne, hehe).

E sad pravila: 
Kad preuzmete nagradu s mog bloga napišite od koga ste dobili nagradu i stavite link na taj blog
(molim da kod preuzimanja nagrade promijenite URL jer ova nagrada vodi na moj blog)
napišite 10 stvari koje vas čine sretnim i
podijelite nagradu na 10 drugih blogova i obavijestite ih putem komentara
Dakle, zaigrajte i vi...neka igra krene!
10 stvari koje mene čine sretnom:
(Neću se ponavljati, jer sam već odigrala ovu igru i napisala stvari koje me čine sretnom, pa ću ovaj puta kratko i općenito)
  • Moja obitelj
  • Moj kreativan rad
  • Sunčan dan
  • Moje cvijeće
  • Razgovori s frendicama
  • Nebo puno zvijezda
  • Šetnje prirodom
  • Kupovina u hobby dućanu
  • Kad se nekom sviđa što ja radim
  • Što sam našla nove razloge za život
E sad slijedi mojih "Top 10" koje redovito pratim o volim pogledati njihove blogove:
  1. Danijelin kutak
  2. Cadouri-handmade-art
  3. Lindolinast
  4. Treschicsandraz
  5. Marinanikulina
  6. Natinekucnecarolije
  7. Goodghost-art
  8. Decor2interijeri
  9. Tenchee
  10. Prirodnerukotvorine
Svima želim ugodan vikend, iako će OPET padati kiša, 
bit ćemo zatvoreni u svojim kućama 
i prepustiti se kreativnosti!

3 komentara:

Anonimno kaže...

čestitam i šaljem ti pusu!:)

Sandra Z kaže...

Hvala ti Sanja na nagradi. Baš si me razveselila na ovaj kišni dan. I čestitam ti na zasluženoj nagradi :))

Lenka kaže...

Sanja najlepše čestitke na nagradi! Tvoj rad zaista zaslužuje mnogo priznanja :)))