srijeda, 22. rujna 2010.

Igra s papirom!

Sva sam u cvijeću ovih dana, prvo cvijeće od tkanine, a sad cvijeće od krep-papira. Jednostavno ne mogu odoljeti cvijeću, bilo ono pravo, od tkanine, papira ili nečeg četvrtog. S krep-papirom nisam do sada radila, a daje mnogobrojne mogućnosti da se izrazi vlastita kreativnost. Baš sam uživala u izradi, a neću se ni zaustaviti dok ne savladam tehniku još bolje ili dok ne potrošim sve zalihe krep-papira :))))
Za one koji ne znaju, za izradu je potrebno slijedeće:
- krep papiri raznih boja (možete odrezati nekoliko boja papira pa zajedno zarolati i poškropiti vodom, pa staviti u prethodno zagrijanu pećnicu, ali je ugasite prije nego stavite papir i na taj način ćete dobiti pomiješane boje papira)
- ljepilo za papir
- škare
- drveni štapići ili cjevčice ili prirodne čvrste stabljike
- konac, žica
Eto, ništa posebno....samo još malo dobre volje i kreativnosti...probajte i vi!
Moram napomenuti da je cvijeće od krep-papira koje sam izradila djelo jednog početnika, ali moja Mihaela je izvukla maksimum iz njega načinom na koji ga je fotografirala u okruženju zelenila i mog cvijeća (mislim pravog)...pa pogledajte sami...















Ovo zadnje je limenka koju sam omotala (oblijepila) špagom koju sam zatim pobojala crvenom i bijelom bojom uz cvjetne dodatke i naravno cvijet od krep-papira! To je bilo za poklon jednoj dragoj prijateljici!
Puse svima do slijedećeg posta!
 

PS. Draga Tina, puno ti hvala na sunčanoj nagradi, dodala sam te u post "sunčana nagrada", jer jednostavno ne stignem odigrati još jedan krug :)))
Objavi komentar