srijeda, 22. rujna 2010.

Igra s papirom!

Sva sam u cvijeću ovih dana, prvo cvijeće od tkanine, a sad cvijeće od krep-papira. Jednostavno ne mogu odoljeti cvijeću, bilo ono pravo, od tkanine, papira ili nečeg četvrtog. S krep-papirom nisam do sada radila, a daje mnogobrojne mogućnosti da se izrazi vlastita kreativnost. Baš sam uživala u izradi, a neću se ni zaustaviti dok ne savladam tehniku još bolje ili dok ne potrošim sve zalihe krep-papira :))))
Za one koji ne znaju, za izradu je potrebno slijedeće:
- krep papiri raznih boja (možete odrezati nekoliko boja papira pa zajedno zarolati i poškropiti vodom, pa staviti u prethodno zagrijanu pećnicu, ali je ugasite prije nego stavite papir i na taj način ćete dobiti pomiješane boje papira)
- ljepilo za papir
- škare
- drveni štapići ili cjevčice ili prirodne čvrste stabljike
- konac, žica
Eto, ništa posebno....samo još malo dobre volje i kreativnosti...probajte i vi!
Moram napomenuti da je cvijeće od krep-papira koje sam izradila djelo jednog početnika, ali moja Mihaela je izvukla maksimum iz njega načinom na koji ga je fotografirala u okruženju zelenila i mog cvijeća (mislim pravog)...pa pogledajte sami...















Ovo zadnje je limenka koju sam omotala (oblijepila) špagom koju sam zatim pobojala crvenom i bijelom bojom uz cvjetne dodatke i naravno cvijet od krep-papira! To je bilo za poklon jednoj dragoj prijateljici!
Puse svima do slijedećeg posta!
 

PS. Draga Tina, puno ti hvala na sunčanoj nagradi, dodala sam te u post "sunčana nagrada", jer jednostavno ne stignem odigrati još jedan krug :)))

Broj komentara: 13:

Anonimno kaže...

jako lijepooo!
Pusa.

Tina kaže...

prekrasno,bravo!

eda kaže...

ovo je fantastično, ne znam više ni koje je pravo cvijeće a koje je od krep papira, mihaela je to savršeno odradila... radila bih i ja ovakve cvjetove, ali odakle ću pobogu krenut, što ću prvo motat i kako ću dobit ovakve oblike, kako ću ih spojit... a ti kažeš da si početnik...

Branka......... kaže...

U potpunosti se slažem sa Edom...bravo, pozdrav

Mare kaže...

da,da i ja sam na nekim slikama morala dobro pogledati koji su pravi cvjetovi a koji su tvojih ručica djelo:))).....
a kantica je odlična:))....potpuno neočekivano namotana špaga:)).....
M.....

Sanja kaže...

Hvala vam puno drage moje!!!

jasna kaže...

Meni su oni čupavi najljepši i na fotografijama se stvarno moraš dobro zagledati da vidiš koji je od krep papira.I ja se već duže vrijeme odlučujem za napraviti tako nešto, evo, i u novom časopisu Unikat ima baš zgodan prikaz postupka rada s krep papirom.
Vrijeme je da se krene, kaže Goran Bare...

Good Ghost kaže...

Ovo je prekrasno, Morala sam uvečati da vidim koji je živi.
Sanja dobila si nagradu, molim te da je preuzmeš na mom blogu. pozz

danijela2202 kaže...
Autor je uklonio komentar.
danijela2202 kaže...

Uhhh...već danima pokušavam ostaviti komentar na vašem blogu,ali moj mobilni internet e odlučio biti još sporiji nego inače...blog vam je super i sve što radite ,ima se što za pogledati.ovo cvijeće je prekrasno,tako stvarno izgleda.do sljedećeg komentara pozz!!!

Mare kaže...

kuc,kuc.....imaš nagradu na mom blogu:))...nadam se da ćeš ju preuzeti:))...
M....

Maite - vitoma kaže...

Fantastico, esto es una maravilla tanto las flores como las fotos.
Un beso grande.

lindolina kaže...

Ne znam koga prije pohvalit: tebe što si napravila tako predivno cvijeće ili kćer koja je odličan fotograf!