nedjelja, 19. listopada 2014.

Reciklirano - kutijice od Melema!

Kutijice od najbolje kreme na svijetu koja se zove "Melem", odličan su poklon, kako one ispunjene kremom, tako i one ukrašene i obojane na razne načine i ispunjene nekim sitnicama poput čokolade, bombona, nakita...


Ako se sjećate, već sam napravila nekoliko ovakvih kutijica presvučene tkaninom i obojane, a sada sam se odlučila isprobati i neke druge mogućnosti.
Ovu kutijicu obojala sam u roza boju i ukrasila na način da sam je prošarala vrućim ljepilom po kojem sam posipala pijesak, posprejala srebrnim auto-lakom, a zatim zalijepila male perlice i mašnicu.

Drugu kutijicu sam odozgora premazala drvofixom i  posipala pijesak, a zatim sve posprejala srebrnim auto-lakom. Vrlo efektno!


Na trećoj kutijici sam zalijepila različite perlice, a zatim premazala zlatnim šljokastim ljepilom!
Za iduće dvije odlučila sam koristiti prirodne materijale, prazne puževe kućice, špagu, liko...i vrlo sam zadovoljna novim izgledom poklon-kutijica!
Kako se vama sviđaju? Da li biste rado primile poklon u jednoj od ovih kutijica?
Objavi komentar