nedjelja, 28. rujna 2014.

Torba od domaćeg platna!

Torba od domaćeg platna koju sam izvezla i sašila kako bi je nosila ljeti, vrlo je malo nošena i to zbog toga što je ovo ljeto više sličilo jeseni nego ljetu, pa prije nego je pospremim u ormar red je da vam je pokažem!


Šatirano-roza cvjetiće sam posebno isheklala, a zatim prišila.



Nadam se da će iduće ljeto biti više u prometu!
Lp

Broj komentara: 7:

Ondinijana kaže...

Predivna je, cvetići su tako lepi. I ja mnogo volim ovakve torbe, za leto su savršene... Pozdrav!

cekeruša kaže...

torba je lijepa i sviđe mi se vez sa heklanim cvjetićima. pošto i ja ponekad nešto izvezem volim da vidim kod drugih kako urade nešto sa vezom.

pozdrav :)

Klaudija Rajković kaže...

baš divna torba, a ovo ljeto nam je stvarno sve upropastilo a valjda će biti bolje :D
Šteta da se i takva torba ne prošeće :D pozz

Renata kaže...

Torba je divna!!!Pozz

Manuela kaže...

Hello

Beautiful, good work.

Manuela

Sanja kaže...

Hvala vam na komentarima :)

Nataša kaže...

Ne brini, najavljuju oko 30 stepeni u februaru, neka ti bude pri ruci.