subota, 7. kolovoza 2010.

Novi radovi za darivanje

U ovom postu predstavljam vam ono što sam napravila ovih dana kako bih mogla darivati svoje prijatelje i rodbinu, ali moram još raditi, jer neće to biti dosta za sve :)))
Mogu reći da je teže raditi za nekoga i pogoditi što ta osoba voli, osim ako stvarno dobro poznajete osobu kojoj nešto poklanjate.
Ah, trudila sam se i napravila svašta, a valjda će vrijediti ona poslovica "poklonjenom konju ne gledaj zube" ili tako nekako, ne znam točno...hehe.
Pa krenimo...radila sam na crijepu i na keramičkim pločicama i postupak je otprilike isti, osim što sam na nekim crijepovima koristila po prvi put bitumen koji mi se jako dopao i morat ću ga češće koristiti kako bi što bolje naučila kako najbolje iskoristi njegov starinski štih. Vidjela sam na blogovima mojih dragih blogerica Mare, Tee, Biljane, Izzy...kako rade prekrasne stvari s bitumenom i šta ću, kud svi tud i ja, nisam mogla odoljeti a da ne probam.
Koristila sam:
  • akrilne boje
  • krakle lak
  • salvete + lak-ljepilo
  • bitumen
  • lak za čamce
  • akrilni lak sprej
Postupak izrade:
- donja tamnija boja+sušenje
- krakle lak (lijevo-desno)+sušenje
- gornja svijetlija boja+sušenje
- motivi izrezanih salveta naneseni lak-ljepilom+sušenje
- završni štih=bitumen po rubovima crijepa, pa čak i dijelovima crijepa i na keramičkim pločicama s motivom grožđa i suncokreta+sušenje, ali u ovom slučaju čini mi se čak dva dana
- završni premaz za zaštitu - lak za čamce na crijepove, a lak sprej na pločice
Na svim predmetima su izbušene rupe i još fali špaga, ukrasna vrpca i sl. i pokloni su spremni za darivanje dragih osoba!
Ovaj crijep nije kupljen nego je to stari crijep koji je eto malo i oštećen, ali to sam i htjela!

Eto nadam se da vam se sviđa moj izbor poklona za drage osobe, a nadam se da će se svidjeti i njima!
Budite i dalje kreativne, sve vas pratim, volim čitati vaše postove i diviti se vašim umjetničkim radovima!

Ali, nije kraj posta...ipak moram podijeliti s vama još neke zanimljive stranice i web albume koje svakako pogledajte! 

Puno zanimljivih ideja i prekrasnih radova u decoupage tehnici pogledajte u web albumu "decoupage-my hobby" od Arbille

Picasaweb album Arbilla

Svakako pogledajte web album od Ružice M. naslov albuma "Sitnice" u kojem ćete naći kreativne ideje za izradu nakita i još neke zanimljive ideje!

Picasa web album
Objavi komentar